طالع بینی ازدواج متولدین تیر

طالع بینی ازدواج متولدین تیر

فهرست عناوین

ازدواج زن و مرد متولد تیر چگونه خواهد بود؟ زن و مرد متولد تیر از جمله زن و شوهرهایی هستند که در مسائل اقتصادی به‌شدت باهم به تفاهم می‌رسند. هردوی آن‌ها افرادی اقتصادی هستند و در خرج و مخارج کمی خساست به خرج می‌دهند. در مورد خلق‌وخو نیز بسیار به هم شباهت دارند. خوب و بد بودن حال آن‌ها بستگی به درونشان دارد و ممکن است گاهی بی‌دلیل هوای دلشان ابری شود. زن و مرد متولد اولین ماه تابستان در حسادت نیز مشابه هم هستند. هردو به همسر خود احساس مالکیت دارند. این ویژگی مشترک هم می‌تواند برای زندگی آن‌ها خوب باشد و احساس درک مقابل به آن‌ها بدهد و هم مقدمه‌ای برای لجبازی آنها باشد. مهم‌ترین نکته در این رابطه نگهداری از عشق دوطرفه است. مطمئن باشید با عشق و محبت می‌توانید زندگی خوبی داشته باشید. بزمینه بهترین‌ها را برای شما آرزو دارد.

طالع بینی ازدواج زن تیر با مرد فروردین

تغییرات خلق و خوی زن متولد تیرماه زیاد است و این ممکن است بر روی رابطه‌اش با مرد متولد فروردین تاثیر منفی بگذارد. بعضی وقت‌ها زن متولد شده در ماه تیر به یک زن منزوی و گوشه گیر تبدیل می‌شود، زنی که ایده آل یک مرد فروردینی نیست. اما در روز‌هایی به مطرح کردن خود می‌پردازد. زن متولد تیر از این که مورد انتقاد قرار بگیرد متنفر است از این جنبه باید مرد فروردینی جانب احتیاط را رعایت کند. زن متولد تیرماه همواره ترسی در دل دارد که نکند به نظر همسرش زیبا نباشد و برای باز یافت اعتماد بنفس به تایید مرد خود نیاز دارد حال آن که مرد فروردین ماهی خواهان همسری است که زیبا بودنش را به او نیز تلقین کند. زن متولد تیرماه احساسات حساسی دارد و مرد متولد فروردین باید به علت رک و راست بودنش مراقب باشد با انتقادها و کم محلی کردن، او را از خود دور نکند. مرد متولد فروردین در عشق آتشین و رمانتیک است و برای بدست آوردن دل زن تیر ماهی که دوست دار رفتار رمانتیک و شاعرانه مرد است ایده آل می‌باشد. بزمینه ضمن آرزوی خوشبختی برای این زوج پیشنهاد می‌کند با تقویت بخش رمانتیک و عاشقانه رابطه این زوج، نقاط منفی کم رنگ شود تا زندگی سرشار از عشقی داشته باشند.

طالع بینی ازدواج زن تیر با مرد اردیبهشت

یکی از ترس‌های درونی زن تیرماهی این است که موردتایید همسرش نباشد. مرد اردیبهشتی فردی است که هیچگاه همسرش را مورد انتقاد قرار نمی‌دهد و از او ایراد نمی‌گیرد. همین ویژگی، شاید بتواند اعتماد به نفس همسر تیر ماهی‌اش را زیاد کند. مرد اردیبهشتی پیش از خرید هر چیزی از قبل، برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام می‌دهد و فکر اقساط و خرج‌های آن را می‌کند و تا حدودی می‌تواند خیال همسر تیر ماهی‌اش را که بسیار در خرج و مخارج محافظه‌کار است راحت کند. از نظر بزمینه این زوج با پیدا کردن شناخت از یکدیگر و تکیه بر نقاط قوت و بهبود نقاط ضعف خود، می‌توانند زندگی خوبی برای هم رقم بزنند.

طالع بینی ازدواج زن تیر با مرد خرداد

زن متولد تیرماه همیشه این شک را در دل دارد که در نگاه همسرش زیباست یا خیر. کلام شیرین و زبان نرم مرد خرداد و خوش سر و زبانی او می‌تواند تا حد زیادی این شک و دودلی را برطرف کند. زن متولد تیرماه به‌شدت حسود است و نسبت به همسر خود احساس مالکیت دارد. در چنین ازدواجی این حسادت یک‌طرفه است زیرا مرد متولد خرداد به هیچ وجه موجود حسودی نیست. زن متولد تیر اهل شکوه و شکایت نیست و این می‌تواند برای مرد انتقادناپذیر خرداد یک امتیاز مثبت باشد. بزمینه ضمن آرزوی خوشبختی برای این زوج امیدوار است از خود گذشته بودن زن متولد تیرماه و خوش‌زبانی مرد خرداد یک زندگی مشترک فوق‌العاده را رقم بزند.

طالع بینی ازدواج زن تیر با مرد مرداد

زن تیرماهی و مرد مرداد ماهی، هر دو را می‌توان افرادی حسود به‌حساب آورد. مرد متولد مرداد کمی حسادت همراه با بدبینی و زن تیرماهی حسادت همراه با احساس مالکیت دارد. نجابت و وفاداری زن متولد تیرماه تا حدود زیادی می‌تواند سبب شود تا احساس بدبینی در مرد مرداد ماهی از بین برود. زنی که در اولین ماه تابستان متولد می‌شود کسی نیست که در آشتی پیش‌قدم شود و شاید در این مورد با شیر مردادی دربیفتد. عصبانیت و خشم‌های هردو نفر ممکن است سبب بروز مشکلاتی در زندگی زناشویی شود مگر آنکه هردو سعی کنند بر اخلاق و رفتار خود مسلط‌‌تر شوند. تیم بزمینه با آرزوی خوشبختی برای این زوج توصیه می‌کند برای داشتن زندگی شیرین هر کدام از طرفین از مواضع خود پایین بیایند و برای داشتن یک زندگی بدون درگیری بر احساسات منفی خود غالب شوند و احساس اعتماد را در زندگی تقویت کنند.

طالع بینی ازدواج زن تیر با مرد شهریور

زن متولد تیر را می‌توان یک فرد کاملاً انتقادناپذیر دانست. در حالی که مرد متولد شهریور به‌شدت اهل انتقاد از همسرش است هرچند او نیز خودش هیچ انتقادی را نمی‌پذیرد این ویژگی مشترک آن‌ها باعث می‌شود که مدام مشکلات را تقصیر هم بیندازند و به فکر حل مشکل نیفتند. هردوی آن‌ها طرف مقابل را تا مدت‌ها در بلاتکلیفی می‌گذارند. مرد متولد شهریور کسی است که تا مدت‌ها پس از رابطه فرد مقابل را از آینده مطمئن نمی‌کند و زن متولد تیر ماه نیز با رفتار‌ها و خلق و خو‌های مختلف تا مدت‌ها طرف مقابل را در شک می‌گذارد که او را دوست دارد یا خیر. از نظر تیم بزمینه زن متولد تیر ماه با تقویت روحیه انتقادپذیری و مرد متولد ماه شهریور با کمتر کردن انتقادهای خود می‌توانند سبب شیرین‌تر شدن زندگی خود شوند.

طالع بینی ازدواج زن تیر با مرد مهر

زن متولد تیر گهگاهی بدخلق می‌شود و شاید آن کدبانو و خانم مرتب به یک زن نامرتب تبدیل شود و حتی حوصله آشپزی را نداشته باشد. همسر متولد مهر او باید روزهای نامرتب منزل را با صبر و حوصله پشت سر بگذارد. زیرا مرد مهرماهی به‌شدت از خانه نامرتب بیزار است. زن متولد تیر ماه در خرج و مخارج زندگی بسیار اقتصادی و با برنامه است و از این جهت با مرد متولد مهر هماهنگ است.بزمینه برای این زوج بهترین‌ روزها را آرزو دارد.

طالع بینی ازدواج زن تیر با مرد آبان

مرد متولد آبان ماه پرجاذبه است و سبب می‌شود زنان زیادی را به خود جذب کند. در مقابل حس مالکیت و حسادت زن متولد تیر ماه زبانزد است. در این مورد زن تیر ماهی باید با این ویژگی همسرش کنار بیاید و همسر آبان ماهی مراقب اعمال و رفتار خود در جشن‌ها و مهمانی‌ها باشد. دختری که در ماه اول تابستان به دنیا آمده است همیشه از این می‌ترسد که نکند زیبا نباشد. مرد آبان ماهی در این مورد بسیار رک و صریح نظر می‌دهد. اگر همسر تیر ماهی‌اش از او درباره ظاهر خود بپرسد ممکن است صراحتاً نظر منفی خود را درباره مدل مو، لباس و سایر موارد بیان کند و سبب شود اعتماد بنفس همسرش بیش از پیش پایین بیاید. مرد متولد آبان جاه‌طلب و بلندپرواز است. در این راستا یک دختر متولد ماه تیر با تمام از خود گذشتگی‌هایش که هیچ‌گاه زبان به گلایه باز نمی‌کند می‌تواند همراهی ایده‌آل قلمداد شود. بزمینه برای این زوج آرزوی خوشبختی دارد.

طالع بینی ازدواج زن تیر با مرد آذر

مرد متولد آذر خواهان آزادی و بی قیدی است و این برای زن حسود تیر ماهی که تا حدی احساس مالکیت دارد سنگین تمام می‌شود. مرد متولد آذر خواهان زنی دست و دلباز است، در این راستا زن تیرماهی باید از خساست خود دست بردارد تا بتوانند به هماهنگی برسند. زن تیرماهی همیشه ترس دارد که در نگاه همسرش زیبا نباشد. همسر او اگر متولد ماه آذر باشد این ترس او را با عدم ابراز علاقه بیشتر می‌کند. زیرا مرد متولد آذر در گفتار و رفتار بسیار بی عاطفه برخورد می‌کند. تیم بزمینه ضمن آرزوی بهترین‌ها پیشنهاد می‌دهد برای داشتن یک زندگی شیرین مرد آذر ماهی به تقویت کلام خود بپردازد تا بتواند رضایت همسرش را جلب کند و زن تیر ماهی نیز بهتر است خساست را از خود دور کند.

طالع بینی ازدواج زن تیر با مرد دی

زن متولد تیر ماه همواره از یک ترس موهوم رنج می‌برد. او می‌ترسد مبادا در نگاه همسرش زیبا نباشد و او را دوست نداشته باشد. مرد متولد دی ماه اهل تعریف و تمجید نیست و در این گونه موارد بسیار کم حرف است. از این رو شاید نتواند کمکی به همسرش کند. مرد متولد دی در عرصه عشق سرد به نظر می‌آید و خصوصا در ابتدای جوانی بسیار جدی است. ولی همسر تیر ماهی او با شناخت عمیق نسبت به او می‌تواند این سوءظن را در خود از بین ببرد و به جای گفته‌های همسرش متوجه حمایت‌های او باشد. مرد متولد ماه دی جاه طلب و خواهان قدرت و مقام است. در این راستا همسر تیر ماهی او با صبری که در برابر ناملایمات زندگی دارد می‌تواند به همسرش کمک کند زیرا زن متولد این ماه بسیار از خود گذشته است. بزمینه برای این زوج بهترین‌ها را آرزو دارد.

طالع بینی ازدواج زن تیر با مرد بهمن

مرد متولد بهمن و زن متولد تیر می‌توانند بیش از همه چیز در امور اقتصادی به تفاهم برسند. زیرا هر دو تمایل دارند تا در مخارج منزل صرفه جویی کنید و مسائل مالی را بر اساس عقل مدیریت می‌کنند تا احساسات. مرد متولد بهمن تا حد زیادی شلوغ و پر سر و صداست. در مهمانی ها خیلی زود به چشم می‌آید و فضا را در دست خود می‌گیرد. مرد متولد بهمن معمولا با دیگران خیلی گرم می‌گیرد و ممکن است حسادت همسر تیر ماهی‌اش را برانگیزاند. چرا که زن متولد تیر معمولا حسود است و نسبت به همسر خود احساس مالکیت دارد. از نظر بزمینه چنین زنی اگر با مرد متولد بهمن ازدواج کند با ویژگی از خودگذشتگی خود می‌تواند یک زندگی خوب را برای همسرش بسازد. به شرط آن که مرد متولد بهمن نیز حساسیت های همسرش را درک کند و احساس حسادت او را تحریک نکند. 

طالع بینی ازدواج زن تیر با مرد اسفند

زن متولد تیر را می‌توان اقتصادی یا حتی کمی خسیس در نظر گرفت. اگر چنین زنی با یک مرد متولد اسفند ازدواج کند تا حدی خیالش از بابت دخل و خرج زندگی آسوده خواهد بود. زیرا مردی که در آخرین ماه سال به دنیا آمده، هوش اقتصادی بالایی دارد و معمولاً به ثروت خوبی دست پیدا می‌کند. مرد متولد اسفند به هیچ عنوان حسود نیست و اگر همسرش به او احساس مالکیت بیش از حد داشته باشد عصبانی می‌شود. تیم بزمینه ضمن آرزوی خوشبختی برای این زوج توصیه می‌کند تا زن متولد تیر با شناخت کامل همسر خود از حسادت‌های خود بکاهد و با اعتماد به همسرش حسادت را کنار بگذارد تا بتوانند در کنار هم زندگی سرشار از عشق و اعتماد دو طرفه را تجربه کنند.

بیشتر بخوانید:

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت