طالع بینی ازدواج متولدین خرداد

طالع بینی ازدواج متولدین خرداد

فهرست عناوین

ازدواج زن و مرد متولد خرداد چگونه خواهد بود؟ زندگی حاصل از ازدواج متولدین خرداد ماه با یکدیگر یک زندگی پرهیجان و پر از فراز و فرود است. درواقع این ازدواج نتیجه‌ای واحد ندارد چراکه هم زن متولد خرداد و هم مرد متولد این ماه دارای شخصیت‌های گوناگونی هستند که زندگی آن‌ها را پر از هیجان و غیریکنواخت می‌کند. خوش سر و زبان بودن از خصلت‌های بارز مرد و زن متولد این ماه است از این رو تیم بزمینه ضمن آرزوی خوشبختی برای این زوج امیدوار است زن و مرد متولد این ماه بتوانند بهترین شخصیت‌های یکدیگر را بیرون بکشند تا زندگی پر از سعادت را تجربه کنند.

طالع بینی ازدواج زن خرداد با مرد فروردین

مرد متولد فروردین اگر از زنش سردی ببیند از او دور می‌شود و گاه حتی به خود اجازه خیانت می‌دهد، زن متولد خرداد چند شخصیتی است و اگر در قالب یکی از شخصیت‌های خود که سرد و بی تفاوت است قرار بگیرد ممکن است مشکل ساز شود. مرد متولد فروردین بسیار ایده آل گراست و باید از برتری همسرش نسبت به سایر زن‌ها مطمئن باشد در حالی که زن متولد خرداد دارای چند شخصیت است و نمی‌توان از یک شخصیت او مطمئن بود. بنابراین زندگی او دارای پستی بلندی‌های فراوانی است. بزمینه ضمن آرزوی خوشبختی برای این زوج، تلاش به شناخت طرفین و اندکی از خود گذشتگی را ضامن خوشبختی این زوج می‌داند.

طالع بینی ازدواج زن خرداد با مرد اردیبهشت

زن متولد خرداد ماه همیشه بخشی از وجودش به سمت هنر و شعر و موسیقی کشیده می‌شود. مرد اردیبهشت ماهی نیز چنان رمانتیک و احساساتی است که می‌تواند در وصف عشق خود شعر هم بسراید. مرد دومین ماه سال بیش از هر چیز بامحبت و نوازش آرام می‌شود و معشوق خرداد ماهی‌اش وابسته به آنکه کدام شخصیت از چند شخصیتش بروز کرده، می‌تواند او را آرام یا آشفته کند. زن خرداد ماهی ممکن است عاشق کسی باشد ولی به خاطر فرد دیگری خیلی زود او را فراموش کند. این برای مرد عاشق پیشه اردیبهشتی ضربه سنگینی به‌حساب می‌آید بنابر آنچه گفته شد از نظر بزمینه مرد دومین ماه سال باید مراقب باشد از عشق خود به‌خوبی محافظت کند.

طالع بینی ازدواج زن خرداد با مرد تیر

هرچند زن متولد خرداد همدم و همراه کاملی برای همسرش است اما او زمانی جذب یک مرد می‌شود که بتواند او را مرد کاملی بداند و قدرت را در وجود او احساس کند. بنابراین مرد متولد تیرماه هرگز نباید در مقابل زن خرداد ماهی بیان کند که همسری مانند مادر خود می‌خواهد! وگرنه ممکن است او را از دست بدهد. زن خرداد ماهی شخصیت پیچیده‌ای دارد. اینکه در زندگی زن خرداد و مرد تیر چه اتفاقی می‌افتد بستگی دارد که کدام شخصیت زن خرداد ماهی در وجودش غالب شده است. در زندگی این دو نفر غم و شادی همراه باهم است. ممکن است یک روز خوشبخت‌ترین زوج دنیا باشند و یک روز دیگر به هیچ وجه احساسی شبیه به این نداشته باشند. مهم‌ترین نکته در این رابطه ارتباطات کلامی شفاف است. مطمئن باشید با حفظ ثبات شخصیت و بالا بردن مهارت‌های ارتباط کلامی می‌توانید زندگی خوبی داشته باشید. بزمینه بهترین‌ها را برای شما آرزو دارد.

طالع بینی ازدواج زن خرداد با مرد مرداد

زن متولد خردادماه به خوش سر و زبان بودن معروف است. او کسی است که می‌تواند همسر مرداد ماهی خود را مانند موم در دستش نرم کند. مرد متولد مرداد گاهی حسود و بدبین است. ولی می‌توان این ویژگی منفی در مرد مرداد در جوار یک زن خردادماهی مثبت تلقی کرد. زیرا زن خرداد ماهی شاید عاشق شما باشد اما ممکن است پس از مدتی فردی را مناسب‌‌تر از شما بیابد، مگر آنکه مدام در کنارش باشید. مرد مرداد ماهی نیز همیشه طرف مقابل خود را تحت کنترل دارد و ساعت رفت و آمد و نگاه‌ها و حرکات او را تحت نظر دارد. تیم بزمینه ضمن آرزوی خوشبختی برای این زوج توصیه می‌کند تا زن متولد خرداد با کنترل رفتار خود اعتماد همسر مرداد ماهی‌اش را در دست بگیرد تا مشکلی ایجاد نشود و با زبان شیرین، دل همسر مرداد ماهی‌اش را بدست آورد.

طالع بینی ازدواج زن خرداد با مرد شهریور

در طالع بینی‌های مربوط به دختر خرداد ماهی گفته می‌شود که او ممکن است عاشق مردی باشد اما کسی را مناسب‌تر بیابد و به‌زودی مرد اول را فراموش کند. از طرفی پسر شهریوری در برابر احساسات دختر‌ها به‌شدت بی‌اعتناست و به‌راحتی می‌تواند با چند دلیل منطقی، ‌ترک کردن او را منصفانه بداند. از این نظر قلب هر دوی آنها در معرض شکستن است. در کل زن متولد خرداد، دمدمی مزاج است و رابطه او با همسر شهریور ماهی‌‌اش خیلی بستگی به این دارد که در چه حالی باشد. مرد متولد شهریور از به هم ریختگی منزل متنفر است از طرفی زنی که در خرداد ماه به دنیا آمده باشد از خانه‌داری فراری است و معمولاً خانه مرتبی ندارد. مگر آنکه از پهلوی راست بلند شود و به نظافت منزل بپردازد. بنابر آنچه گفته شد تیم بزمینه این نظر را دارد که زن متولد ماه خرداد بهتر است با تقویت خانه‌داری رضایت همسر شهریور ماهی‌‌اش را جلب کند تا مرد متولد ماه شهریور نیز با پایبندی به منزل رفتارهای غیرقابل پیش‌بینی او را بپذیرد.

طالع بینی ازدواج زن خرداد با مرد مهر

زن متولد خرداد یک زن با چند شخصیت است از این رو نمی‌توان به‌طور کلی درباره او صحبت کرد. او گاه احساساتی است و گاه منطقی. تغییرات او در زندگی بسیار شدید است از این جهت مرد متولد مهر احتمالاً برای او مناسب است زیرا مرد متولد مهر همسرش را هر طور که باشد دوست دارد. زن متولد خرداد زنی باسلیقه است که همین موضوع می‌تواند باعث خوشحالی همسر مهر ماهی‌اش شود.از نظر بزمینه با تقویت علاقه بین این زوج، می‌توانند زندگی خوبی با یکدیگر تجربه کنند.

طالع بینی ازدواج زن خرداد با مرد آبان

زن متولد خرداد ماه همسری خوش سروزبان است که می‌تواند همسر آبان ماهی‌اش را با تمام ناآرامی‌ها زیر پروبال محبت خود بگیرد. زن متولد سومین ماه بهار معمولاً بی‌ثبات و دارای چند شخصیت گوناگون است. تغییرات خلق‌وخوی او ممکن است سبب خشم مرد آبان ماهی شود، اما زبان‌چرب او می‌تواند همسر آبان ماهی‌اش را خیلی زود آرام کند. از نظر بزمینه زن متولد خرداد با کنترل بیشتر بر شخصیت خود و ایجاد ثبات در خلق و خو می‌تواند به همسر آبان ماهی خود کمک کند تا به شناخت بهتری از او دست پیدا کرده و برای نیل به خواسته‌های او تلاش کند.

طالع بینی ازدواج زن خرداد با مرد آذر

زن متولد ماه خرداد دمدمی ‌مزاج اما خوش سر و زبان است. این در حالی است که مرد متولد ماه آذر نیز دمدمی ‌مزاج است اما بر خلاف زن خرداد ماهی درشت گو و بد زبان است. کنار هم قرار گرفتن این زن و شوهر می‌تواند در مهمانی‌ها و جمع‌های غریبه تعادل خانواده را در گفتگو با دیگران حفظ کند و به بیانی زن خرداد ماهی جور همسر آذر ماهی را بکشد. زن متولد خرداد و مرد آذر ماهی هر دو خواهان تنوع و کارهای غیر قابل پیش بینی هستند و می‌توانند با یکدیگر یک زندگی پر هیجان را تشکیل دهند. بزمینه ضمن آرزوی بهترین لحظات برای این زوج امیدوار است آن‌ها به لجبازی با یکدیگر نپردازند و به صورت سازگار با درک متقابل بهترین زندگی ممکن را بسازند.

طالع بینی ازدواج زن خرداد با مرد دی

زن متولد خرداد دارای چند شخصیت گوناگون و تا حدودی دمدمی مزاج است. با همه این‌ها زنی که در این ماه سال متولد شده باشد سرشار از احساسات است و حتی ممکن است به شاعری روی آورد. در مقابل مرد متولد ماه دی به ظاهر فارغ از هرگونه احساسات عاشقانه است و در عرصه عشق بی تظاهر و کم حرف است. در حالی که همیشه حامی همسر و فرزندان خود باقی می‌ماند. زن متولد خرداد بسیار باسلیقه است و خانه‌دار ماهری می‌باشد از این رو می‌تواند همسری مناسب برای مرد دی ماهی به حساب آید. بزمینه برای این زوج آرزوی خوشبختی دارد و توصیه می‌کند زن متولد خرداد برای ثبات خلق و خو و مرد متولد دی ماه برای بهبود ابراز عشق و علاقه خود تلاش کند.

طالع بینی ازدواج زن خرداد با مرد بهمن

علت اصلی ازدواج مرد متولد بهمن را می‌توان دستیابی به مونس و همدم دانست. زن متولد خرداد می‌تواند برای چنین مردی مناسب باشد. زیرا دختری که در ماه خرداد متولد شده است هم خوش سر و زبان است هم می‌تواند برای همسرش یک غمخوار به تمام معنا باشد. زن متولد شده در ماه خرداد معمولا بی ثبات است و دارای چند شخصیت گوناگون می‌باشد. از این رو احتمالا مرد رفیق باز بهمن ماهی که همسر متولد خرداد دارد بیش از سایر همتایان خود به سمت دوستانش تمایل پیدا می‌کند. از نظر بزمینه توجه بیشتر زن خرداد ماهی به همسرش و تلاش برای ثبات خلق و خو می‌تواند همسر بهمن ماهی‌ او را بیش از پیش جذب خانه کند.

طالع بینی ازدواج زن خرداد با مرد اسفند

زندگی زن متولد خرداد و مرد متولد اسفند بالا و پایین های زیادی دارد. زیرا زن متولد خرداد دارای شخصیت یکسانی نیست. بلکه کسی که با یک زن خرداد ماهی ازدواج می‌کند گویی چند همسر دارد! زیرا او بنا به اقتضای زمان و شرایط موجود شخصیت های گوناگونی از خود به نمایش می‌گذارد. از طرفی کسی که با مرد متولد اسفند ماه ازدواج می‌کند یا همسری منعطف و ایده آل خواهد داشت یا با مردی ازدواج می‌کند که به هیچ راهی مستقیم نیست. مرد متولد اسفند به شدت تحت تاثیر خوش سر و زبانی همسر خود قرار می‌گیرد. از آن جا که زن متولد خرداد را می‌توان یک همسر چرب زبان دانست از این راه می‌توانند مشکلات را پشت سر بگذارند. تیم بزمینه ضمن آرزوی خوشبختی برای این زوج، توصیه می‌کند تا با تقویت نقاط قوت خود و توجه به علایق طرفین به بهبود زندگی مشترک خود کمک کنند.
بیشتر بخوانید:

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت