طالع بینی ازدواج متولدین فروردین

طالع بینی ازدواج متولدین فروردین

فهرست عناوین

ازدواج زن و مرد متولد فروردین چگونه خواهد بود؟ ازدواج زن و مرد فروردین را می‌توان به ازدواج دو انسان مغرور تشبیه کرد. زن متولد فروردین همچون مرد متولد این ماه خواهان رهبری و مدیریت است. احتمال اختلاف این دو پس از ازدواج بر سر مدیریت زندگی وجود دارد. برای نگه داشتن مرد متولد فروردین باید رهبری و مدیریت او را بستایید و غرورش را حفظ کنید. در حالی که زن متولد فروردین می‌خواهد خود مدیر و رهبر باشد. مرد متولد شده در اولین ماه سال از زن خجول متنفر است و از این نظر یک زن فروردین ماهی برای او جذاب است اما رقابت در رهبری در آینده ممکن است برای آن‌ها مشکل ساز شود. زن متولد فروردین مانند مرد فروردینی عجول است و اهل صبر و انتظار نیست. این یکسانی ویژگی از بعضی لحاظ‌ها خوب است و از بعضی جوانب خوشایند نیست. زن متولد فروردین به دنبال استقلال است از این نظر برای مرد فروردینی جذاب است زیرا مرد متولد این ماه خواهان همسری مستقل می‌باشد. تیم بزمینه با آرزوی خوشبختی برای این زوج، امیدوار است با اندکی از خودگذشتگی از سمت هر دو نفر یک زندگی با درک متقابل را به وجود آورند زیرا هر دو نفر ویژگی‌ها و خواسته‌های یکدیگر را در درون خود تجربه می‌کنند.

طالع بینی ازدواج زن فروردین با مرد اردیبهشت

مرد متولد اردیبهشت خواهان همسری خانه‌دار است. این در حالی است که زن فروردینی با آن شور و حال تاب نمی‌آورد در خانه بماند. مردانی که در ماه اردیبهشت متولد شده‌اند دوست ندارند همسرانشان در جمع مدافع آن‌ها باشند بلکه ترجیح می‌دهند همسرشان حالتی بی‌طرف بگیرد در این مورد خانم فروردینی باید مراقب باشد دست از وکیل مدافع بودن بردارد. زن و مرد اردیبهشتی هردو بسیار عاشق پیشه و رمانتیک هستند اما رهبری طلبی زن فروردینی ممکن است بر عاشق پیشگی همسرش تأثیر منفی بگذارد. گرچه مرد اردیبهشت خواهان برتری و رهبری نیست اما علاقه‌ای هم به برتری همسرش ندارد. او همواره یک مرد سنتی است و معتقد است که مرد جایگاه خاص خود را دارد.بزمینه برای این زوج آرزوی بهترین‌ها را دارد و امیدوار است با شناخت بهتر طرفین بتوانند زندگی شیرینی را تجربه کنند.

طالع بینی ازدواج زن فروردین با مرد خرداد

مرد متولد خرداد ماه را می‌توان دارای شخصیت دوگانه دانست. دختری که در اولین ماه سال متولد شده باشد خواهان رهبری و پیشتازی است. این‌که همسر خرداد ماهی‌اش این خواسته او را بپذیرد یا خیر بستگی به این دارد که در قالب کدام شخصیت خود قرار دارد. مرد متولد خرداد اصلاً اهل حسادت نیست و این می‌تواند سبب شود آزادی‌ای که زن متولد فروردین از همسر خود انتظار دارد برآورده سازد. بزمینه ضمن آرزوی روزهایی خوش برای این زوج امیدوار است با کلام شیرین مرد خرداد و پیشتازی زن متولد فروردین در محبت به همسر،زندگی سرشار از عشق داشته باشند.

طالع بینی ازدواج زن فروردین با مرد تیر

مرد متولد تیر ماه تا پایان عمر حتی زمانی که مرد بزرگی است و بچه‌ها دور و برش را گرفتند همچنان فرزند مادر خود باقی می‌ماند. اگر همسر این مرد، فروردین ماهی باشد ممکن است بین مادر و همسرش رابطه خوبی شکل نگیرد چرا که زن متولد فروردین ریاست‌طلب است و نمی‌تواند دخالت‌های کسی مثل مادر شوهرش را تاب بیاورد. مرد تیر ماه همسری می‌خواهد که بیشتر برای او مادری کند، زن متولد ماه فروردین کمک‌رسانی و حمایت از همسر را تا حدی که بتواند انجام می‌دهد و می‌تواند تا حدودی این خواسته او را برآورده سازد. پس مهم‌ترین نکته در این رابطه حفظ تعادل در ارتباطات همسری و مادری است. مطمئن باشید با تدبیر درست می‌توانید زندگی خوبی داشته باشید. بزمینه بهترین‌ها را برای شما آرزو دارد.

طالع بینی ازدواج زن فروردین با مرد مرداد

مردی که در ماه مرداد متولد شده است دوست دارد حکمرانی منزل را برعهده بگیرد بنابراین در این مورد ممکن است با همسر فروردین ماهی خود به مشکل برخورد کند. چرا که زن متولد اولین ماه سال خواهان مدیریت و رهبری است و می‌توان او را یک ریاست‌طلب به تمام معنا دانست. زن متولد ماه فروردین تشنه قدرت است و دوست دارد در بیرون از منزل کاری داشته باشد. این مورد از این نظر مرد متولد مرداد ماه مشکلی ندارد. البته این در صورتی است که قدرت خود او زیر سؤال نرود. مرد متولد ماه مرداد می‌ترسد در زندگی اشتباهی کند و موردانتقاد قرار بگیرد درحالی‌ که یک همسر فروردین ماهی برای او کافی است، تا هم با همدردی و کمک به او زندگی را نجات دهد و هم مردانگی او را زیر سؤال نبرد. تیم بزمینه ضمن آرزوی خوشبختی برای این زوج توصیه می‌کند تا طرفین با تقویت قدرت گفتگو، مشکلات را حل کنند و به جای ریاست‌طلبی در کنار هم زندگی را مدیریت کنند و با مشورت هم مسائل را پیش ببرند. 

طالع بینی ازدواج زن فروردین با مرد شهریور

زن متولد فروردین اغلب جذب مردی می‌شود که مدام به دنبال او نباشد، بلکه کمی از او فاصله بگیرد. مرد متولد شده در ماه شهریور نیز کسی است که در مقابل خانم‌ها مغرور است و غرور او برای خانم فروردینی می‌تواند جذاب باشد. اما اگر این سردی بیش از اندازه باشد زن فروردینی قید این عشق را خواهد زد. زن متولد شده در اولین ماه بهار خواهان آزادی است. او دوست دارد همسرش به او اعتماد کامل داشته باشد. از طرفی مرد شهریوری به هیچ عنوان حسود نیست و اگر روابط همسرش در چارچوب اخلاق باشد با آزادی او مشکلی ندارد. مرد متولد شهریور ماه نسبت به احساسات خانم‌ها بی‌اعتناست و احتمالاً در زندگی هر مرد شهریوری تعداد زیادی دختر وجود دارد که قلب آن‌ها را شکسته است. از طرفی زن متولد فروردین آماده است تا قلبش به‌سادگی ربوده شود و ممکن است در این رابطه آزرده‌خاطر گردد. البته مرد شهریور ماهی اگر عاشق شود دیگر مانند قبل نیست و برای همیشه به همسر خود وفادار می‌ماند. از نظر تیم بزمینه این زوج مکمل یکدیگر هستند و با شناخت یکدیگر می‌توانند زندگی خوبی را تجربه کنند. 

طالع بینی ازدواج زن فروردین با مرد مهر

مردی که در ماه مهر متولد شده است را می‌توان یک زن پرست تمام‌عیار دانست. او همسر خود را تا سر حد پرستش دوست دارد. به همین دلیل شاید رهبری طلبی و ریاست‌خواهی همسر فروردینی‌اش را بتواند با آغوش باز بپذیرد. زن متولد اولین ماه سال در صورت مناسب بودن شرایط در عشق پیش‌قدم می‌شود جالب آنکه مرد متولد ماه مهر از اینکه دختری در رابطه با ازدواج قدم پیش بگذارد خوشش می‌آید و خوشحال می‌شود. از نظر بزمینه با درایت طرفین ازدواج مرد مهر و زن فروردین می‌تواند از دسته ازدواج‌های موفق باشد.

طالع بینی ازدواج زن فروردین با مرد ابان

از ویژگی‌های یک همسر ایده‌آل برای مرد متولد آبان، مطیع بودن را می‌توان نام برد. در حالی که زن متولد فروردین ماه این ویژگی را ندارد. او خواهان ریاست‌طلبی است. مرد متولد آبان ماه جاذبه درونی دارد که سبب می‌شود خانم‌ها به گونه شگفت‌آوری به او جذب شوند. شاید این ویژگی در او بتواند همسر فروردین ماهی‌اش را از جایگاه ریاست پایین بکشاند. زن متولد فروردین ماه وفادار به خانه و زندگی است و همین سبب می‌شود مرد آبان ماهی‌اش که مردی حسود است به او وابستگی پیدا کند. از نظر بزمینه لازمه زندگی ایده‌آل این زوج گفتگو و بیان خواسته‌های طرفین و در نهایت اندکی از خود گذشتگی است.

طالع بینی ازدواج زن فروردین با مرد آذر

زن متولد فروردین و مرد متولد آذر هر دو انسان‌هایی آزادی خواه به حساب می‌آیند که این ویژگی مشترک در آن‌ها می‌تواند سبب سازگاری آن‌ها و درک متقابلشان شود. چنین زن و شوهری می‌توانند استقلال خود را حفظ کنند و به آزادی عمل یکدیگر احترام بگذارند. زن متولد فروردین ماه در ابراز عشق پیش قدم می‌شود. از آن جا که مرد متولد ماه آذر تحت تاثیر زن‌هایی قرار می‌گیرد که به او محبت می‌کنند یک همسر فروردین ماهی می‌تواند او را تا همیشه پایبند خود کند. بزمینه ضمن آرزوی روزهایی خوش برای این زوج امیدوار است که آن‌ها بتوانند با احترام به عقاید یکدیگر زندگی خوبی برای هم بنا کنند.

طالع بینی ازدواج زن فروردین با مرد دی

زن متولد فروردین معمولا در عشق پیش قدم است. برخلاف مرد متولد دی ماه که ابراز علاقه و عاشق‌پیشگی را بلد نیست و وظیفه همسر اوست که به او کارهای رمانتیک و عاشقانه را یاد بدهد. دختر متولد فروردین قبل از آن که گول چرب زبانی مردی را بخورد با دل او دست و پنجه نرم می‌کند. در این زمان است که نقش مرد دی ماهی پر رنگ می‌شود. زیرا گرچه او اهل چرب زبانی و مبالغه نیست اما به شدت از دختری که به او علاقه دارد حمایت می‌کند و در عرصه عشق با ثبات و بی‌تظاهر است و می‌تواند عشق خود را به این ترتیب به او اثبات کند. مرد متولد دی ماه خواهان مقام والاست در حدی که مقام را به ثروت ترجیح می‌دهد. چنین مردی اگر همسر فروردینی داشته باشد راه ساده‌تری برای رسیدن به آرزوهای خود دارد. بزمینه برای این زوج آرزوی خوشبختی دارد.

طالع بینی ازدواج زن فروردین با مرد بهمن

مرد متولد بهمن به هیچ وجه اهل سوءظن و حسادت نیست. از این رو همسری مناسب برای زن آزادی‌خواه فروردین محسوب می‌شود. او خواهان همسری است که دائم به او بپردازد و برای او یک مونس باشد. زن فروردین ماهی در صورتی که بتواند این انتظار همسر بهمن ماهی‌اش را برآورده کند می‌تواند مدیریت زندگی را به همان شکلی که علاقمند است بر عهده بگیرد. به نظر تیم بزمینه این زوج با شناخت احساسات یکدیگر می‌توانند زندگی خوبی در کنار یکدیگر رقم بزنند.

طالع بینی ازدواج زن فروردین با مرد اسفند

مرد متولد اسفند یا خیلی منعطف است یا خیلی خیلی بدقلق. بنابراین با ریاست طلبی همسر خود یا کاملا کنار ‌‌‌می‌آید یا همیشه بر سر این موضوع مشاجره دارند. مرد متولد اسفند برای ابراز عشق نیاز دارد تا همسرش شروع کننده باشد. به این معنی که اگر آغاز کننده ابراز عشق و علاقه خانم باشد آقای اسفندی از هیچ ابراز عشقی دریغ نمی‌کند. از طرفی یکی از خصوصیات خانم های فروردینی این است که در ابراز علاقه پیش قدم می‌شوند و این کار را دون شأن خود نمی‌دانند. از این رو بزمینه ضمن آرزوی خوشبختی برای این زوج توصیه می‌کند خانم فروردینی با ابراز علاقه به همسر خود، او را به سمت انعطاف بیشتر سوق دهد تا مشکلات ناشی از ریاست خواهی او برطرف شود.

بیشتر بخوانید:

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت