گران‌قیمت‌ترین کیک‌های عروسی جهان

گران‌قیمت‌ترین کیک‌های عروسی جهان

فهرست عناوین

برای هر دختر و پسر جوانی که قصد ازدواج و برگزاری مراسم عروسی را دارند، اولین قدم برای برنامه‌ریزی عروسی تعیین بودجه است. اما برای بعضی از افراد در دنیا چنین چیزی معنی ندارد. آن‌ها تصوری از محدودیت بودجه ندارند والمان‌های عروسی آن‌ها به گران‌ترین‌های دنیا تبدیل می‌شود. در این مقاله قصد داریم لیستی از گران‌قیمت‌ترین کیک‌های عروسی در دنیا را معرفی کنیم. با تیم بزمینه همراه باشید.
کیک عروسی یکی از مواردی است که معمولا در بودجه بندی در اولویت‌های اول قرار نمی‌گیرد و مانند تالار و آرایشگاه عروس چندان وسواسی در موردش خرج نمی‌شود یا اگر هم برای عروس و دامادی شکل و نوع کیک مهم باشد بخش کوچکی از بودجه را به آن اختصاص می‌دهند. برای غالب افراد قیمت‌های ده میلیونی عروسی هم عجیب به نظر می‌رسد چه برسد به قیمت‌هایی که در ادامه ذکر خواهیم کرد. در این مقاله خواهید دید که برای کیک عروسی نیز اگر ولخرجی کنید می‌توانید با قیمت‌های خیلی بالا سفارش دهید. البته ناگفته نماند کیک‌های گفته شده در ادامه مربوط به اشخاص مشهور و ثروتمندترین افراد جهان است و نباید عروسی آن‌ها را با مراسم‌های معمول مقایسه کنید. قیمت کیک‌ها به صورت صعودی لیست شده است.

1. کیک عروسی مایکل داگلاس و کاترین زتا جونز با قیمت 7000 دلار

در ابتدای لیست کیک عروسی مایکل داگلاس و کاترین زتا جونز قرار دارد. بسیاری از افراد معتقدند مراسم عروسی این دو بازیگر سزاوار چنین کیکی بوده است. کیک 7000 دلاری این عروسی به حد بزرگ بود که برای رد شدن آن از در مجبور شدند دو طبقه بالای آن را بردارند تا بتوانند آن را وارد سالن کنند.
 

2. کیم کارداشیان و کریس هومفریز  20،000 دلار

عروسی کیم کارداشیان بازیگر و مجری آمریکایی با کریس هومفریز، بسکتبالیست حرفه‌ای آمریکا، به اندازه ای با تجملات همراه بود که تنها هزینه کیک آن 20 هزار دلار قیمت داشت. ارتفاع این کیک 8 فوت و به شکل هشت ضلعی با رنگ سیاه و سفید بود و در حدود 270 کیلوگرم وزن داشت. این کیک توسط  “پاتریک‌هانسون تهیه شده بود. نکته جالب توجه این است که ازدواج این دو تنها 72 روز به طول انجامید!

3. لیزا مینلی و دیوید گست - 40،000 دلار

یکی از گران‌قیمت‌ترین کیک‌های لیست پیش رو مربوط به عروسی لیزا مینلی خواننده و بازیگر آمریکایی با دیوید گست تهیه کننده آمریکایی است. این کیک، سیاه و سفید با تزئینات رنگارنگ و بزرگ و دارای 12 ردیف بود. گل‌های قرمز و بنفش و نوارهای نقره‌ای تزئینات این کیک را تشکیل می‌دادند. ازدواج این دو در حدود 5 سال به طول انجامید.

4. کیک مراسم عروسی سوفیا ورگارا و جو منگنیلو با قیمت 50000 دلار

سوفیا ورگارا بازیگر کلمبیا-آمریکایی و جو منگنیلو بازیگر آمریکایی در سال 2015 در فلوریدا ازدواج کردند. کیک مراسم عروسی آن‌ها با ظاهری پر زرق و برق و گل‌آرایی باشکوه همراه بود. این کیک 5 طبقه بود و قیمتی بالغ بر 50000 دلار دارد.

5. Gucci Mane And Keyshia Ka’oir – $75,000

کیک عروسی Gucci Mane، رپر آمریکایی و Keyshia Ka’oir در سال 2017 با مبلغ 75 هزار دلار در ردیف یکی از گران‌قیمت‌ترین کیک‌های عروسی قرار دارد. این کیک 5 طبقه بود و بیش از سه متر ارتفاع داشت. بزرگی این کیک به حدی بود که برای برش آن از شمشیر استفاده کردند. جالب است بدانید که قیمت بالای این کیک به خاطر 8000 گل شکر دست ساز و 2500 کریستال Swarovski در میان هر سطح بوده است.

6. کیک عروسی دوشس کیت و شاهزاده ویلیام با قیمت 80000 دلار

عروسی با شکوه پرنس ویلیام و دوشس کیت در سال2011 در کلیسای وست‌مینستر برگزار شد. این عروسی یکی از عروسی‌های به یاد ماندنی جهان است که همگان را در سراسر دنیا به خود خیره کرد.  کیک پس از تهیه به کاخ “باکینگهام” منتقل و در سرای جشن مستقر گردید. همه چیز در این جشن باشکوه به بهترین شکل ممکن و شایسته یک عروسی سلطنتی انتخاب شده بود. در این میان کیک عروسی آن‌ها نیز مستثنی نبود و در لیست گران‌قیمت‌ترین‌ها قرار گرفت. کیک عروسی پرنس ویلیام و دوشس کیت با قیمت 80000دلار، 8 طبقه و با ظاهری نسبتا ساده بود. دشوار است با دیدن عکس این کیک چنین قیمتی را برای آن حدس بزنیم.

7. کیک عروسی پرنسس دایانا و شاهزاده چارلز به قیمت 99000دلار

عروسی که هنوز هم از ذهن افراد پاک نشده است، مراسم عروسی با شکوه پرنسس دایانا و شاهزاده ولز، چارلز، است. در این عروسی سلطنتی کیکی به ارتفاع بیش از 5 فوت سرو شد که تهیه آن 14 هفته طول کشید. در این عروسی 27 کیک سرو شد که بزرگ‌ترین آن همین کیک بود. این دو در سال 1981 با یکدیگر ازدواج کردند و از سال 1992 جدا از هم زندگی کردند و در سال 1996 به پیشنهاد ملکه به طور رسمی‌طلاق گرفتند. جالب است بدانید که برش‌هایی از کیک عروسی پرنسس دایانا و شاهزاده چارلز هنوز هم نگه داری می‌شود.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت