بهترین باغ تالارهای تهران (آپدیت 1402)

بهترین باغ تالارهای تهران (آپدیت 1402)

فهرست عناوین

در بین انتخاب‌های عروسی، مکان برگزاری مراسم یکی از مهم‌ترین مواردیست که عروس و داماد باید در مورد آن با دقت بیشتری عمل کننند. برای این کار ابتدا باید تصمیم بگیرند که می‌خواهند مراسم را در یک باغ تالار برگزار کنند یا یک تالار. در این مقاله، کارشناسان بزمینه برای افرادی که قصد برگزاری مراسم عروسی خود را در یک باغ تالار دارند بهترین باغ تالارهای عروسی تهران را معرفی کرده‌اند.

بنابراین ابتدا معیارهای انتخاب یک باغ تالار ایده‌آل برای مراسم عروسی را بیان می‌کنیم. سپس بهترین باغ تالارهای تهران را معرفی می‌نماییم.

معیارهای انتخاب بهترین باغ تالارهای عروسی

1- بودجه تان حرف اول را می زند.

اولین و مهم‌ترین معیار شما در انتخاب‌های عروسی که شامل باغ تالار هم می‌شود هزینه‌ای است که شما می‌توانید برای مراسم صرف کنید. بنابراین در ابتدا بوددجه خود را در نظر بگیرید. برای بودجه‌بندی بهتر می‌توانید از پلتفرم برنامه ریزی آنلاین بزمینه کمک بگیرید.

2-  هم خوانی ظرفیت باغ تالار با تعداد مهمانها 

تعداد مهمانان خود را تخمین بزنید و باغ تالاری با ظرفیت مناسب انتخاب کنید. به دو نکته توجه کنید. یکی این که اگر ظرفیت باغ تالار خیلی بیشتر از تعداد مهمان‌های شما باشد عروسی شما خلوت به نظر می‌رسد و دیگری این که ظرفیت یک باغ تالار مجموع ظرفیت باغ و سالن است. اگر مراسم شما در زمستان یا پاییز برگزار می‌شود روی ظرفیت باغ حساب نکنید.

3- دسترسی خودتان و مهمانان به باغ تالار

دسترسی و محدوده جغرافیایی باغ تالار را در نظر داشته باشید. در صورتی که سالن زیبایی، باغ عکاسی و سایر انتخاب‌های شما در یک محدوده جغرافیایی است برای جلوگیری از اتلاف وقت، باغ تالاری نیز در همان محدوده انتخاب کنید. در ضمن راحتی مهمانان خود را نیز در نظر داشته باشید و به این موضوع که آن‌ها بیشتر در کدام محدوده ساکن هستند توجه کنید.

4- تمیزی محیط باغ

یکی از مواردی که باید به آن توجه داشته باشید تمیزی محیط باغ است. وجود پشه یا بوی نامطبوع ممکن است باعث آزار مهمانان‌تان شود. علاوه بر این چیدمان 

5- تمیزی سالن

تمیزی سالن مراسم، دیوار، صندلی‌ها، میزها و رومیزی‌ها را از یاد نبرید.

6- سیستم گرمایش سرمایش را چک کنید.

عروسی شما چه در ماه‌های سرد سال باشد چه در فصول گرم، باید فضای سالن باغ تالار تهویه مناسب را داشته باشد. از سالم بودن سیستم سرمایش و گرمایش سالن پیش از مراسم اطمینان حاصل کنید.

7- پارکینگ برای امنیت بیشتر

معمولا باغ تالارها در اطراف شهر واقع شده‌اند. در صورتی که باغ تالار دارای پارکینگ اختصاصی نباشد، مهمانان از قرار دادن خودرو‌های خود در خارج از محیط باغ احساس امنیت نخواهند داشت. بنابراین مطمئن شوید که به تعداد اتومبیل‌های مهمانان شما، فضای مناسب در پارکینگ باغ تالار موجود است.

8- بی خطر بودن محیط باغ

هنگام بازدید از محیط باغ، مطمئن شوید که محیط باغ محیطی بی‌خطر است. وجود چاه، ارتفاع‌های خطرناک، استخر و ... ممکن است برای کودکان حاضر در مراسم شما پر خطر محسوب شود.

9- سرویس بهداشتی و رختکن

از تمیز بودن سرویس بهداشتی و رختکن سالن مراسم مطمئن شوید.

10- تزئینات و دکوراسیون باغ

هرچند درختان باغ و گل‌ها خود به خود زیبایی دلنوازی به باغ می‌دهند و یک سری از تزئینات نیز توسط گروه گل‌آرایی انجام می‌شود اما خود باغ نیز تزئیناتی مناسب مراسم عروسی باید داشته باشد. گل‌های زیبا، فرم درخت‌ها، حیاط‌کاری زیبا و سایر تزئینات از معیارهای انتخاب یک باغ تالار خوب می‌باشد.

11- کیفیت غذا و پذیرایی

در صورتی که باغ تالار اجازه ندهد غذا را از کترینگ مورد نظر خودتان تهیه کنید و خود باغ تالار مسئول پذیرایی و تهیه و سرو شام باشد، حتما کیفیت غذا و سایر مواردی که قرار است در مراسم سرو شود، و ظروف سرو را بررسی کنید.

بهترین باغ تالارهای تهران

عمارت مجلل دانیال

این عمارت با شکوه مسلما انتخاب اول تمامی عروس خانم ها با استایل لاکچری است. در منطقه گرمدره در نزدیکی تهران، عمارت مجلل دانیال مانند نگینی زیبا می درخشد و باشکوهترین عروسی های ایران را میزبانی می کند. ظرفیت بالای 1000 نفر و گل آرایی های حیرت انگیز از ویژگی های این عمارت خاص است. 

باغ تالار سوران

باغ تالار سوران یکی از زیباترین باغهای اطراف تهران است که هفت هزار متر فضای زیبا و سرسبز دارد. محیطی پر از لوکیشنهای جذاب برای عکاسی، از استخر و فواره گرفته تا رودخانه و آبشار! اینها در کنار حریر آرایی و تونل گل فضایی منحصر به فرد در باغ سوران ایجاد کرده اند. در این باغ سبک روستیک در زیباترین حالت قابل اجرا است ولی عروسی های کلاسیک و لاکچری نیز در بالاترین سطح کیفی برگزار می شوند. برای برگزاری جشن عقد نیز می توانید باغ تالار سوران در انتهای حکیم غرب را انتخاب کنید.

باغ تالار سعادت

باغ تالار سعادت با مدیریت و کادری مجرب واقع در گرمدره توانایی ارائه تمامی‌خدمات حرفه ای و لوکس را داراست و با توجه به سلیقه شما عزیزان خدمات را ارائه می‌دهد. یک سالن بزرگ و یک سالن شیشه ای متوسط در کنار فضاسازی زیبا این باغ را به یک انتخاب عالی مبدل کرده است. تمامی‌ المان‌های استفاده شده در این عمارت همگی زیبا، لوکس و چشم‌نواز هستند. بزمینه عمارت سعادت را به عروس و دامادهای مشکل پسند پیشنهاد می‌نماید.

باغ تالار آران

باغ تالار آران واقع در وردآورد، با ظرفیت حداکثر 500 نفر، آماده پذیرایی از مهمانان جشن عقد و عروسی شماست. این باغ دارای پارکینگ اختصاصی به ظرفیت 300 اتومبیل و دارای 2 سالن می‌باشد. عمارت با نمای لوکس، دیزاین روستیک محوطه جهت عقد آریایی، آب‌نمای شیک و سایر امکانات این باغ تالار را با مراجعه حضوری می‌توانید مشاهده کنید.

باغ تالار سورینو

باغ تالار عروسی سورینو در محدوده خوش آب و هوا و دلنشین گرمدره واقع شده است و با توجه دسترسی آسان از اتوبان، می‌تواند انتخابی مناسب برای اهالی تهران به شمار رود. شمع آرایی، گل آرایی، مشعل آرایی، موسیقی زنده، آتش بازی و موزیک و استیج رقص سه بعدی از امکانات این باغ می‌باشد.

این مجموعه با کیترینگ و آشپزخانه مجهز و مدرن و سطح بالا از لحاظ کیفیت و کمیت میزبان شما است. متنوع ترین و به روز ترین دیزاین های بین المللی و داخلی توسط همکاران ما در مجموعه تشریفات سورینو فراهم می شود. سورینو برای جلب رضایت مخاطبانش با تمام تخصص و هنر خود فضایی ایده آل و به یاد ماندنی برای شما و میهمانانتان به ارمغان می آورد.

باغ تالار باران

یکی از رویایی‌‌ترین باغ تالار‌های خارج از تهران، در منطقه شهریار، باغ تالار باران با فضایی به وسعت 15000 متر مربع است. از ویژگی‌های این باغ تالار عروسی می‌توان به فضای سبزی زیبا همراه با ماکت بزرگی از برج ایفل در محوطه باغ، دیزاین داخلی کلاسیک، لوکیشن‌های بسیار عالی مناسب برای عکاسی به یاد ماندنی و سرو شام عروس و داماد اشاره نمود. در این باغ تالار می‌توانید از امکاناتی چون شمع‌آرایی، گل‌آرایی، بادکنک آرایی، سفره عقد، اتاق عقد مجزا، نورپردازی، کافی شاپ و پارکینگ اختصاصی بهره‌مند شوید.

باغ تالار والا

باغ تالار والا با ظرفیت 1200 نفر در منطقه باغستان شهریار واقع شده است. فضای زیبای این باغ تالار می‌تواند گزینه مناسبی برای مراسم باشکوه شما باشد. این تالار علاوه بر عمارت بزرگ برای برگزاری مراسم، باغ بسیار بزرگ و جذابی برای برگزاری مراسم در فضای باز دارد. در فصل های گرم علاوه بر فضای داخل، میهمانان شما میتوانند از فضای باز با دکوراسیون مجلل نیز استفاده کنند. آب نمای لاکچری، نورپردازی حرفه‌ای، اتاق کودک، پارکینگ اختصاصی و ده ها امکانات خاص و فوق العاده که تماما مختص باغ تالار والا می‌باشد.

باغ تالار ناطقی

اگر در منطقه لواسان (شمال شرق تهران) به دنبال باغ تالاری خاص هستید و مهمانی شما در حدود 200 تا 250 نفره است، حتما به باغ تالار ناطقی سر بزنید. البته این مجموعه تشریفاتی باغ تالارهای متنوع دیگری نیز با ظرفیت های بیشتر و دیزاینهای مختلف دارد. 

باغ تالار هانا

اگر به دنبال مجلل ترین باغ گرمدره هستید، باغ تالار هانا یکی از انتخاب های مناسب برای شما می باشد. عمارت نوساز و معماری مدرن و شیک، مساحتی بالغ بر ۲۰هزار متر مربع، ظرفیت بالا، فضای سبز و شاداب، دکوراسیون روستیک، دکوراسیون لاکچری و رویال همگی در باغ تالار  هانا، این مجموعه را به یکی از بهترین انتخاب ها بدل نموده است. منوی غذایی بسیار متنوع و لذیذ، طراحی، ایده پردازی و برنامه ریزی منحصر به فرد عروسی در باغ هانا خیال هر عروس و دامادی را از بابت مراسم عروسی شان آسوده می نماید. 

عمارت عروسی الوین

باغ تالار الوین واقع در گرمدره، مجموعه ای نوساز و بی نظیر است. این باغ تالار با ظرفیت 550 نفر پذیرای میزبانی مراسم‌های شماست. 8000 متر فضای منحصر به فرد این باغ تالار لوکس، آن را به یکی از گرانترین مجموعه های گرمدره تبدیل کرده است. 

باغ تالار موگه

یکی از بی نظیرترین معماری ها را در باغ تالار باشکوه موگه مشاهده خواهید کرد. تیم آقای مجیدیان با سالها تجربه در زمینه برگزاری جشن عروسی میزبان جشن های لوکس عروسی هستند. این مجموعه در اتوبان ازادگان به سمت شهریار واقع شده است.
اگر به دنبال پیدا کردن بهترین تالارهای داخل شهر تهران هستید این مقاله را مطالعه کنید. 
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت