نکات مهم روز ولنتاین برای همه!

نکات مهم روز ولنتاین برای همه!

فهرست عناوین

معمولا برای روز ولنتاین ایده‌ها، توصیه‌ها و پیشنهادات به افراد، پیرامون این است که در روز ولنتاین چه کارهایی انجام بدهند. اما ما در تیم بزمینه، در این مقاله قصد داریم به کارهایی اشاره کنیم که نباید در روز ولنتاین انجام شود.

مجردها بخوانند!

ابتدا افرادی را مخاطب قرار می‌دهیم که تنها هستند و کسی در زندگی آن‌ها حضور ندارد. در این قسمت به این افراد توصیه‌هایی می‌کنیم تا برای آن‌ها نیز ولنتاین روز خوبی باشد:

1- حسادت ممنوع!

بعضی از مجردها با دیدن زوج‌هایی که برای یکدیگر کادو ولنتاین می‌خرند و روز ولنتاین را باهم می‌گذرانند دچار احساس افسردگی و حسادت می‌شوند. اگر شما نیز در این گروه قرار دارید بهتر است بدانید درصد بالایی از ظواهری که شما در روابط دیگران می‌بینید در باطن رابطه‌هایشان وجود ندارد. بنابراین مطمئن باشید بسیاری از زوج‌ها به آن اندازه که نمایش می‌دهند رمانتیک نیستند.
مورد دیگر این است که بسیاری از روابطی که شما امسال می‌بینید سال دیگر وجود ندارد. بسیاری از آن‌ها احساس خوشبختی نمی‌کنند و تا مدتی دیگر با یکدیگر نخواهند بود. بنابراین اگر از همین امروز تصمیم بگیرید که یک رابطه خوب با یک فرد مناسب شروع کنید یک قدم از همه این افراد جلوتر خواهید بود.

2- برای عشق آینده‌تان هدیه ای بگیرید!

شاید این عنوان کمی‌عجیب به نظر برسد اما امیدوارانه برای کسی که قرار است به زندگی شما وارد شود هدیه‌ای بگیرید. منظور از هدیه کادوی فیزیکی نیست. بلکه تصمیمی ‌است که در روز ولنتاین برای خودتان می‌گیرید. تصمیم بگیرید هنر جدیدی یاد بگیرید، تصمیم بگیرید بیشتر ورزش کنید و به طور کلی تغییری در خود ایجاد کنید که برای عشق آینده‌تان شریک قدرتمندتر و بهتری به حساب بیایید.

3- برای خودتان هدیه بخرید!

چیزی که خیلی وقت است در فکرش هستید ولی دلتان نمی‌آید برایش پول خرج کنید، یکی از گزینه‌های خوب برای هدیه‌ای است که برای خودتان می‌خرید. خودتان را دوست داشته باشید. کسی که بلد نباشد خودش را دوست داشته باشد توانایی عشق ورزیدن به دیگران را نیز ندارد. خودتان را خوشحال کنید و از هدیه‌ای که برای خودتان خریده اید لذت ببرید.

4- عشق‌های زندگی‌تان را بشناسید.

برخی گمان می‌کنند که در روز ولنتاین فقط باید برای همسر یا نامزدشان کادو بخرند. اگر به اطرافتان خوب نگاه کنید افرادی را می‌بینید که دایره عشق شما را تشکیل می‌دهند. پدر، مادر، خواهر و برادر و دوستان نزدیک همه و همه کسانی هستند که شما آن‌ها را دوست دارید و به آن‌ها عشق می‌ورزید. با خریدن یک کادو کسانی که در سختی‌ها و مشکلات همیشه کنارتان بوده‌اند را خوشحال کنید.

افرادی که در رابطه هستند بخوانند!

این افراد بسته به میزان رمانتیک بودنشان کم و بیش در پی این هستند که ببینند بهتر است در روز ولنتاین چه کاری انجام دهند و از چه مواردی دوری کنند. برای این گروه نیز توصیه‌های زیر را داریم.

1- کادوهای دم دستی ممنوع!

شاید خرید گل برای طرف مقابلتان در روز‌های عادی سال رمانتیک باشد اما در روز ولنتاین که روز عشاق است و حال و هوای رمانتیک دارد بهتر است سعی کنید یک کادوی خاص برای او تهیه کنید. برای این که بدانید چه هدیه ای برای او ویژه به حساب می‌آید باید نسبت به او شناخت کافی داشته باشید. هدیه‌ای که او انتظارش را ندارد و باعث شگفتی‌اش شود گزینه خوبی محسوب می‌شود.

2- بدون پیام دستنویس کادو ندهید!

روز ولنتاین روز عشق است. فراموش نکنید هدیه‌ای که شما برای طرف مقابل می‌گیرید برای از سر باز کردن نیست بلکه بهانه ای برای ابراز علاقه و تجدید فضای رمانتیک بین شماست. بنابراین پیامی‌که شما به همراه هدیه به طرف مقابل می‌دهید بسیار مهم است. سعی کنید در یک کارت یا یک کاغذ ساده، با دست خط خودتان حرف‌هایی بنویسید که از عمق وجودتان می‌آید. بدون شک احساسات او را برانگیخته خواهید کرد و شاهد خوشحالی‌اش خواهید بود. به این دلیل اصرار بر پیام دست نویس داریم که متن‌های تایپ شده به یک چیز عادی و روزانه تبدیل شده است اما احساساتی که با یک خودکار به کاغذ وارد می‌کنید حال و هوای رمانتیک‌تری دارد.

3- هدیه خوب صرفا یک هدیه گران قیمت نیست!

بعضی افراد گمان می‌کنند هرچقدر هدیه آن‌ها قیمت بالاتری داشته باشد هدیه بهتری خریداری کرده‌اند. حال آن که قیمت هدیه ملاک بهترین بودن آن نیست. کافی است فکر کنید و ببینید که طرف مقابل شما از چه نوع هدایایی به وجد می‌آید. گاه هدایای خیلی گران قیمت هم از دید برخی افراد از سر باز کردن بوده و بدون فکر قبلی انتخاب و تهیه شده‌اند.
گذشته از آن بهترین هدیه‌ای که می‌توانید به عشقتان بدهید توجه و زمانی است که به او اختصاص می‌دهید. کارهایی که برای بهتر شدن رابطه‌تان انجام می‌دهید یا احساس خوبی که در او از خودتان و خودش ایجاد می‌کنید هدیه‌هایی هستند که هر روز را می‌تواند برای او به روز ولنتاین تبدیل کند.
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت