ایده هایی برای متفاوت ترین کادو ولنتاین

ایده هایی برای متفاوت ترین کادو ولنتاین

فهرست عناوین

در تقویم میلادی چهاردهم فوریه را به نام روز عشاق یا روز ولنتاین نام‌گذاری کرده اند. در این روز افراد به کسانی که دوستشان دارند هدیه می‌دهند تا از این طریق عشق خود را ابراز کنند. در این مقاله ایده‌هایی برای آن دسته از افراد که به دنبال سورپرایز کردن عشقشان در روز ولنتاین هستند آورده شده است.

روز ولنتاین در جاهای مختلف دنیا

ولنتاین در حدود دو دهه پیش در کشورهای محدودی با دادن شکلات و آبنبات و گل جشن گرفته می شد. ولی امروزه ولنتاین به لحاظ اقتصادی در بسیاری از کشور‌ها یک بیزنس بزرگ تلقی می‌شود.  در آمریکا مردم در سال 2017 بالغ بر 18 بیلیون دلار در روز ولنتاین هزینه کردند. از این رو، این روز در آمریکا از لحاظ اقتصادی روز بسیار مهمی است. حتی در آسیا کشور‌هایی از جمله چین، کره جنوبی هند و ... این روز را جشن می‌گیرند و با خرید هدایای مختلف و کارت‌های تبریک به معشوق خود ابراز علاقه می‌کنند.
در ایران در سالهای اخیر روز ولنتاین توسط مردم جشن گرفته می شود و جوانان با خرید هدایای مختلف این روز را به یکدیگر تبریک می گویند. خرس قرمز، گل و شکلات اولین گزینه‌هایی هستند که جوانان در این روز به ذهنشان می‌رسد. در ادامه، با بزمینه و ایده‌های جذابی برای کادوی ولنتاین همراه باشید. می توانید با کمک بخش استایل شناسی بزمینه نیز هدیه پیشنهادی ما را مشاهده کنید.

کادوهای رمانتیک

این دسته از کادوها به طور معمول کاربرد خاصی ندارند و تنها جنبه تزئینی دارند. اگر قصد تهیه چنین کادوهایی دارید در ادامه لیستی از این قبیل هدیه‌ها آورده شده است.
  1. تابلویی که اسامی‌شما را به هم پیوند دهد. جنس حروف اسمتان بنا به سلیقه از چوب، نقره، کاشی و هرچیزی که دوست دارید می‌تواند باشد.
  2. عکس دونفره خود را به صورت کارتنی چاپ کنید.
  3. لوکیشن جایی که اولین بار یکدیگر را در آن جا ملاقات کردید را روی نقشه مشخص کنید و نقشه را به صورت پازل چاپ کنید.
  4. یک بطری پر از پیغام‌های عاشقانه درست کنید.
  5. یک بطری تزئین شده را بردارید و درون آن را با یک نامه پر از حرف‌های زیبا و احساسات درونی خود پر کنید. حتی می‌توانید داخل بطری کاغذهایی بیندازید که درون آن نوشته باشید چرا او را دوست دارید. با دیدن دلایل دوست داشتنتان تشویق می‌شود و از این که خوبی‌های او را می‌بینید خوشحال می‌شود.
  6. عکس‌های خود را بر روی وجوه یک مکعب چاب کنید و درون آن را با شکلات یا کادوهای مد نظر پر کنید.
  7. روی لباس خرسی که می‌خواهید هدیه دهید پیام شخصی چاپ کنید.
  8. تصویری از آینده چاپ کنید. روی آن بنویسید بگذار با هم پیر شویم.
  9. روکش شکلاتی که می‌خواهید به طرف مقابل‌تان هدیه دهید را شخصی سازی کنید. یک پیام خاص یا عکس خاصی را روی آن چاپ کنید.
  10. طرح لبخند یا چشمان همسرتان را برای نقاشی سفارش دهید یا اگر خودتان می‌توانید نقاشی کنید. یک نقاشی از عکس دو نفره‌تان نیز ایده خوبی است.

هدایای تفریحی ورزشی

تور یک روزه گردشی به یکی از شهر‌های نزدیک یا مراکز تفریحی گزینه مناسبی برای چنین روزی است. یک روز را در کنار یکدیگر در آرامش یا هیجان بنا به سلیقه خود بگذرانید.
برای گذراندن یک روز خوب در پیست اسکی تدارک ببینید. یکی از هدایای تفریحی مناسب در فصل مربوط به ولنتاین ورزش‌های زمستانی می‌باشد.
بلیط تفریحاتی مثل زیپ‌لاین، پاراگلایدر، بانجی‌جامپینگ، تله‌کابین،‌ تله‌سیژ، کارتینگ، اسپا، ماساژ، استخر، اسب سواری و سایر تفریحات می‌تواند گزینه مناسبی برای هدیه در روز ولنتاین باشد. دقت کنید که روحیات طرف مقابل را در انتخاب خود در نظر بگیرید.
بوفه شام، ناهار یا صبحانه برای افرادی که به غذا خوردن اهمیت می‌دهند یک گزینه خوشمزه است.
وسایل ورزشی از جمله کوله کوهنوردی، ساک ورزشی، بلوز شلوار ورزشی، ابزار باشگاهی و سایر لوازم این‌چنینی هدایای خوبی برای همسر ورزشکار شماست.

هدایای مخصوص آقایان

به طور کلی هدیه مناسب برای آقایان چیزی است که برای آن‌ها کاربرد داشته باشد. عموما بر خلاف خانم‌ها که با گل و عروسک نیز خوشحال می‌شوند آقایان دوست دارند از هدیه خود استفاده مفیدی داشته باشند.
لوازم مصرفی و یدکی خودرو، ابزار تعمیرات، کیف ابزار، لوازم اداری، ابزار الکترونیکی مانند گوشی موبایل و دوربین، اسپیکر بلوتوث، لوازم جانبی موبایل و لپتاپ، پلی استیشن و وسایل مربوط به آن، کتاب، پوشاک، ریش‌‌تراش، مسواک برقی و ابزار مربوط به شغل او گزینه‌های خوبی برای هدیه دادن به آقایان هستند.

هدایای مخصوص خانم‌ها

خانم‌ها از کادو گرفتن چه با مناسبت و چه بدون مناسبت، به شدت خوشحال می‌شوند. معمولا برای آن‌ها قیمت کادو مهم نیست بلکه طرز هدیه دادن و کادوپیچی آن و همینطور کلمات محبت آمیزی که همراه آن بیان می‌شود مهم است.
لوازم آرایشی بهداشتی، ابزار شخصی برقی مانند اتو و سشوار مو، عینک آفتابی، زیورآلات، پوشاک، کیف و کفش، عطر، مسواک برقی و ابزار مربوط به شغل او بهترین هدایای ممکن برای یک خانم هستند.

سخن آخر

علاوه بر موارد بالا می‌توانید با مراجعه به مقاله بهترین کادوی تولد برای خانم‌ها و آقایان انتخاب بهتری برای کادوی ولنتاین داشته باشید.
همواره در همه مناسبت‌ها و حتی در روز‌های عادی توجه داشته باشید که بهترین هدیه برای طرف مقابلتان این است که از او تصویری زیبا در ذهن خودش بسازید. بنابراین به جای هدایای گران‌قیمت سعی کنید با محبت و صبوری و تشویق نامزد و همسرتان او را خوشحال کنید تا از زندگی در کنار شما لذت ببرد.
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید

کسب و کارها

نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت