ترندهای عروسی سال 2019

ترندهای عروسی سال 2019

فهرست عناوین

ایا امسال قصد دارید که یک عروسی با شکوه برگزار کنید؟ از کلیشه های عروسی خسته شده‌اید و دوست دارید تا با رنگها، تم ها و سرگرمی ها جدیدی که در عروسی ها اجرا می شوند آشنا شوید؟ می خواهید بدانید که ترندهای عروسی 2019 کدامند؟ جواب تمام این پرسش ها را  به صورت مفید و مختصر در این مقاله که توسط تیم بزمینه گردآوری شده است بخوانید.

در مورد رنگ سال 2019؛ رنگ مرجانی

احتمالا تا امروز متوجه شده باشید که رنگ سال 2019 رنگ مرجانی است. مرجانی در واقع‌‌ ترکیب رنگ‌های قرمز و صورتی و نارنجی است. این رنگ به خصوص در ماه‌های تابستان بهترین انتخاب برای مراسم عروسی می‌باشد. تم مرجانی را می‌توانید برای لباس ساقدوش‌ها، کیک، دستمال سفره، گل آرایی، رنگ میکاپ و سایر موارد انتخاب کنید.

لباس عروس های پر زرق و برق را کنار بگذارید!

طراحی‌های مینیمالیستی و ساده لباس عروس در سال 2019 حرف اول را می‌زند. در واقع لباس‌ عروس‌های کلاسیک در این سال به صنعت مد بازمی‌گردد. انتخاب مزون در این مورد بسیار مهم است. زیرا لباس‌های ساده باید دوخت خیلی تمیزی داشته باشند. کیفیت پارچه و دوخت بسیار مهم است. نمونه بارز لباس مد روز در سال 2019 لباس عروس دوشس سلطنتی انگلستان، مگان مارکل می‌باشد.
علاوه بر این لباس عروس‌های دارای جیب نیز از جمله‌‌ ترندهای سال 2019 هستند که می‌توانید برای مراسم خود با مشورت مزون لباس عروس انتخاب کنید.

طبیعت را به سالن عروسی بیاورید

یکی از‌‌ ترندهای سال 2019 که مربوط به دکوراسیون مراسم است، فضای بیرون را به داخل سالن می‌آورد. درختان سرسبز و شاخ و برگ‌های زیبا در فضای سالن حال و هوای خوبی را به مراسم می‌دهد. بنابراین برای دکوراسیون سالن عروسی می‌توانید از این گزینه استفاده کنید.

کیک عروسی باشکوه که حتی دلتان نیاید آن را با چاقو ببرید!

اگر کیک‌های مشهور سال 2018 را به خاطر داشته باشید، باید بدانید که کیک‌های سال 2019 از آن‌ها نیز با شکوه‌‌تر می‌باشد. احتمالا عروسی سلطنتی سال 2018 الهام‌بخش ‌‌ترندهای سال 2019 می‌باشد. تزئینات خارق‌العاده و استفاده از گل‌های شگفت انگیز برای کیک عروسی از ‌‌ترندهای مراسم عروسی در این سال می‌باشد.

پالت رنگ تیره برای شیک پسندان

در سال 2019 استفاده از رنگ‌های تیره و کمی‌عجیب در کنار رنگ مرجانی در بین ‌‌ترندهای مراسم عروسی به چشم می‌خورد. در سال‌های اخیر شاهد عکس‌های روشن از عروسی هستیم. در حالی که در سال 2019 عکس‌ها به شکل تاریک‌‌تر و با دکور تیره‌‌تری گرفته می‌شود.

تم کلاسیک برای آنهایی که کمتر ریسک می کنند

کسانی که به عروسی‌های کلاسیک علاقه‌مند هستند خوشحال باشند. چرا که در سال 2019 می‌توانند المانهای یک عروسی کلاسیک را به مراسم خود بیاورند. شمعدان‌های نقره ای، رو میزی‌های توری و ظروف کریستال چیز‌هایی است که می‌توانید در عروسی خود استفاده کنید.

گل‌آرایی مراسم

همانطور که پیش از این گفته شد ‌‌ترند‌های سال 2019 تا حد زیادی از عروسی دوشس مگان و پرنس هری الهام گرفته است. گل آرایی عروسی در سال 2019 با تزئینات با شکوه و آرک‌های گل در حاشیه در‌های ورود و خروج همراه است.

چینش سالن به صورت گرد

چینش صندلی‌ها در سالن به صورت گرد دور تا دور سالن می‌باشد. به صورتی که سن در وسط سالن قرار می‌گیرد. یکی دیگر از‌‌ ترندهای 2019 برای چینش سالن به شکل ردیفی پشت سر هم می‌باشد. هر دو نوع چینش از سبک کلاسیک الهام گرفته شده است.

بادکنک آرایی با رنگهای روشن

در سال 2019 بادکنک تنها مخصوص مراسم‌های تولد یا بازی بچه‌ها نیست. بلکه در مراسم‌های عروسی در کنار گل آرایی می‌توانید از بادکنک آرایی نیز استفاده کنید. آرک‌های بادکنکی در سر در ورودی سالن تزئینات مربوط به سال 2019 می‌باشد.

پارچه مخمل؛ یک تزئین لاکچری 

یکی از‌‌ترندهای سال 2019 استفاده از پارچه مخمل می‌باشد. از هر رنگی که دوست دارید از این جنس پارچه برای لباس یا رو میزی و سایر موارد می‌توانید استفاده کنید.

استفاده از گیاهان نامتعارف

در سال 2019 می‌توانید برای گل آرایی و تزئین فضای باغ و سالن عروسی از گیاهانی مثل گندم و علف استفاده کنید. شاید این کار در ابتدا کمی ‌عجیب به نظر برسد اما بعد از استفاده متوجه خواهید شد که فضای زیبایی به وجود آمده است.
علاوه بر این راه ورود عروس و داماد و مهمانان را می‌توانید با گلبرگ‌های فراوان تزئین کنید.

دست نوشته روی ظروف

اگر مراسم عروسی شما با تعداد کمی ‌مهمان برگزار می‌شود می‌توانید‌‌ ترندهای شخصی‌‌تر را وارد مراسم خود کنید. برای مثال می‌توانید داخل بشقاب‌ها و سایر ظروف را با متن دلخواه به وسیله چاپ تزئین کنید.

آرامش فضای داخل در بیرون

عروس خانم‌ها و آقا دامادها معمولا مراسم عروسی در فضای روباز را دوست دارند. می‌توان آرامش و راحتی فضای داخل سالن را به فضای بیرونی باغ نیز منتقل کرد. این کار به وسیله چیدن مبل‌های راحتی در فضای خارج از سالن امکان‌پذیر است. پذیرایی در فضای بیرونی می‌تواند این جو آرامبخش را تکمیل کند.

سرگرمی‌های جالب عروسی سال 2019

علاوه بر موسیقی، یکی از مسائلی که عروس و داماد‌ها را به فکر فرو می‌برد سرگرم کردن سایر مهمانان در مراسم عروسی است. اگر به دنبال یک کار جدید هستید تا علاوه بر سرگرمی مهمانان آن‌ها را شگفت‌زده کنید می‌توانید از یک کاریکاتوریست برای مراسم خود دعوت کنید تا چهره مهمانان را به شکل کاریکاتور بکشد. این کار می‌تواند برای مهمانان شما جذاب باشد.
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت