بهترین رستوران‌های تهران برای برگزاری جشن تولد

بهترین رستوران‌های تهران برای برگزاری جشن تولد

فهرست عناوین

برگزاری جشن تولد در منزل دردسر‌های خودش را دارد. کوچک بودن آپارتمانها، تهیه غذا و آشپزی در منزل، کثیف شدن منزل و نبود ابزار سرگرمی از مشکلات یک تولد خانگی است که سبب می‌شود خانواده‌ها برای برگزاری جشن‌های تولد یک رستوران مناسب برای برگزاری مراسم تولد انتخاب کنند. در این مقاله ابتدا معیار‌های انتخاب یک رستوران خوب برای برگزاری جشن تولد را بررسی می‌کنیم، سپس لیستی از بهترین رستوران‌های تهران را می‌آوریم.

موسیقی زنده

مطمئنا موسیقی جزء جدا نشدنی جشن‌های ایرانیان است. رستوران مناسب برای مراسمی‌ مثل تولد نیازمند یک فضا و حال و هوای شاد است. موسیقی زنده می‌تواند این فضای شاد را فراهم کند. هنگام فوت کردن شمع و برش کیک اگر سکوت حکم فرما باشد، حال خوبی به فردی که تولدش است دست نمی‌دهد. حال در نظربگیرید همزمان با فوت کردن شمع آهنگ «تولدت مبارک» خوانده شود و کل رستوران دست بزنند و همراهی کنند. طبیعتا مورد دوم خوشایندتر است.
اگر از آن دسته افراد هستید که سکوت رستوران را به موزیک و هم‌نوایی مهمانان‌‌ ترجیح می‌دهید این معیار را می‌توانید حذف کنید.

کیفیت مطلوب غذا

وقتی اسم رستوران آورده می‌شود، اولین چیزی که به ذهن آدم خطور می‌کند غذاست. رستورانی را انتخاب کنید که غذای آن کیفیت مطلوب را داشته باشد. همانقدر که کیفیت موسیقی برای جشن تولد شما مهم است غذا نیز حائز اهمیت است.

دکوراسیون

مطئنا شما دوست دارید از جشن تولدی که در رستوران برگزار می‌کنید، عکس و فیلم تهیه کنید. برای زیباتر شدن عکس و فیلم‌ها بهتر است رستورانی انتخاب کنید که دکور زیبایی داشته باشد. پیش از رزرو رستوران از محیط آن بازدید کنید تا دکوراسیون رستوران را ببینید.

برخورد محترمانه پرسنل

شما با صرف هزینه و زمان، می‌خواهید یک جشن تولد عالی را تجربه کنید. از این رو بدون شک دوست ندارید پرسنل و کارکنان رستوران با برخورد بدشان شب زیبای شما را خراب کنند. بنابراین به دنبال رستورانی مشتری مدار باشید. رستورانی که خواسته‌های شما را برآورده کند، با مهمانان شما خوش برخورد باشد و بخاطر شلوغ بودن رستوران و زیاد بودن کارها عصبی نباشند تا شما بتوانید در آرامش کامل مراسم تولد را برگزار کنید.

نظم و هماهنگی

هنگامی که وارد رستوران می‌شوید کیک جشن را تحویل یکی از مهماندارهای رستوران می‌دهید تا در موقع مناسب کیک را جهت فوت کردن شمع و بریدن سر میز شما آورند. کیک باید در زمان مناسب و کاملا سالم به شما تحویل داده شود، پرسنل نباید شمع‌های شما را گم کنند و باید کیک را به موقع بیاورند. همچنین در هنگام برش کیک هماهنگی رستوران و خواننده حائز اهمیت است تا موقع فوت کردن شمع‌ها گروه موزیک آهنگ مورد نظر را اجرا کند.

محل رستوران

راحتی مهمانان برای دسترسی به رستوران را در نظر بگیرید. به علاوه اگر رستوران پارکینگ اختصاصی ندارد، مطمئن شوید که جای پارک در محل قرارگیری رستوران به اندازه کافی پیدا می‌شود.
موارد گفته شده معیارهایی است که اهمیت آنها بستگی به دیدگاه و سلیقه افراد مختلف دارد. متناسب با مهمانان خود و علایق آنها رستوران مناسب را انتخاب کنید. اگر کیفیت مراسم برای شما مهم است از بین رستورانهای نام‌آشنا یکی را برگزینید و یا رستورانی را انتخاب کنید که پیش از این به آن مراجعه کرده‌اید. در ادامه تعدادی از رستورانهای تهران که جهت برگزاری مراسم‌هایی چون تولد مناسب هستند را معرفی خواهیم کرد.

رستوران سنتی شهربانو

این رستوران که در بلوار درختی شهرک غرب واقع شده است، یکی از پرطرفدارترین رستورانهای تهران برای برگزاری جشن است. این رستوران دارای چند گروه موسیقی با سبکهای مختلف است که می‌تواند هر سلیقه ای را پوشش دهد. طراحی دکوراسیون رستوران شهربانو به صورت سنتی می‌باشد و غذای آن به صورت سلف سرویس و شامل غذاهای سنتی و بین المللی است. اگر قصد رزرو جا در این رستوران را دارید چندین روز پیش از مراسم اقدام کنید تا میزهای جلوی سن به شما برسد. در این رستوران سن اجرای گروه موزیک در وسط رستوران واقع شده است. تعدادی از میزها پشت گروه موزیک قرار دارند و افرادی که سر این میزها می‌نشینند تنها می‌توانند تصویر را از مانیتور ببینند و از صدای موزیک استفاده کنند. لازم به ذکر است که علاوه بر میز و صندلی تعداد محدودی تخت سنتی نیز در فضا برای استفاده علاقه‌مندان قرار داده شده است.

رستوران هتل اسپیناس پالاس

هتل اسپیناس پالاس در منطقه سعادت آباد قرار دارد. این هتل دارای دو رستوران سنتی و مدرن است. روز‌های آخر هفته علاوه بر غذا، میوه، دسر، و انواع کیک و سالاد به صورت سلف سرویس سرو می‌شود. اما در روز‌های شنبه تا چهارشنبه خود میزبان با هماهنگی رستوران می‌تواند جهت پذیرایی میوه بخرد و برای قرار دادن روی میز مهمانان به مهماندارها تحویل دهد. کلاس کاری رستوران‌های هتل اسپیناس پالاس برای تولدهای رسمی‌تر مناسب است؛ زیرا صدای موسیقی در این رستوران به نسبت رستوران‌های ذکر شده پایین‌‌تر است. اگر صدای بلند موزیک شما را آزار می‌دهد و در عین حال به اجرای موسیقی زنده علاقه دارید، می‌توانید این گزینه را در نظر داشته باشید.

رستوران البرز

اگر برای شما موسیقی زنده ملاک نیست و محدودیتی در بودجه ندارید، رستوران البرز واقع در سهروردی شمالی می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. سابقه درخشان این رستوران بر کسی پوشیده نیست. البرز یکی از بهترین و قدیمی‌ترین رستوران‌های تهران است که پیش از این در آن تنها غذاهای ایرانی سرو می‌شد؛ اما این رستوران به تازگی غذاهای بین المللی را نیز به منوی خود اضافه کرده است.

رستوران سنتی باغ صبا

اگر دسترسی شما به رستورانی در شرق تهران راحت‌‌تر است رستوران باغ صبا را برای برگزاری جشن خود در نظر بگیرید. باغ صبا از رستوران‌های با سابقه تهران، در خیابان شریعتی قرار گرفته است. دکوراسیون بی نظیر این مجموعه می‌تواند زیبایی عکس‌های شما را صد چندان کند. موسیقی دلنشین و محیط زیبا این مجموعه با غذاهای با کیفیت مکانی مناسب را برای برگزاری جشن شما رقم می‌زند.

رستوران باغ گیلاس

رستوران باغ گیلاس در ولنجک تهران واقع شده است. این رستوران دارای دو بخش سنتی و مدرن است که بنا به سلیقه خود می‌توانید در هرکدام، ‌جا رزرو کنید. در این رستوران با صرف هزینه جداگانه می‌توانید از سالادبار نیز استفاده نمایید.

رستوران اسفندیار

اسفندیار مجموعه ای نام آشنا واقع در جردن با سه رستوران است. یکی از رستوران‌ها موسیقی زنده دارد، دیگری بدون موسیقی زنده می‌باشد و سومی سفره خانه سنتی است. محیط رستوران اسفندیار محیطی بسیار شاد و مناسب برگزاری مراسم‌های خاص شماست.
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت