سورپرایزهای عاشقانه تولد

سورپرایزهای عاشقانه تولد

فهرست عناوین

برای همه افراد روز تولد کسی که به او عشق می‌ورزند، روز خاصی است. آنها همه تلاش خود را به کار می‌گیرند تا بتوانند جشن تولد باشکوهی را برای آنها برنامه ریزی کنند و با این کار به طرف مقابل عشق خود را ابراز کرده و به او بگویند که تولد او چقدر مهم است. اگر شما نیز به دنبال ایده‌های عاشقانه برای سورپرایز کردن طرف مقابلتان هستید، به شما خواندن این مقاله را توصیه می‌کنیم.

بادکنک‌ها را بترکان و هدیه بگیر!

اگر کادوی شما کوچک و سبکاست، مانند یک دستبند نازک آن را درون یک بادکنک انداخته و بادکنک را باد کنید و درش را ببندید و با سایر بادکنک‌های باد شده بالای میز تولد را تزئین کنید. هنگام باز کردن کادو‌ها به او بگویید که کادوی تولد او در یکی از بادکنک‌هاست، تا او بادکنک‌ها را بترکاند و کادویی که شما برایش خریده اید را پیدا کند.

بزمینه این طراحان دکوراسیون تولد را به شما پیشنهاد می دهد.

انیمیشن خودتان را بساز!

با نرم افزار‌های تدوین فیلم، یک انیمیشن در مورد رابطه‌تان بسازید. عکس‌های کارتنی تهیه کنید و داستان آشنایی خود را درست کنید. می‌توانید انیمیشن را تا ازدواج، بچه دار شدن و نوه دار شدن ادامه دهید. حتما از دیدن این انیمیشن که توسط خودتان ساخته شده است، سورپرایز خواهد شد.

کلیپ عاشقانه بسازید!

با استفاده از عکس‌ها و فیلم‌هایی که از شروع آشنایی‌تان تاکنون دارید، کلیپ درست کنید و یک آهنگ عاشقانه روی آن بگذارید. اگر تولدهای زیادی را با هم بوده اید، عکس و فیلم‌های آنها را با اپلیکیشنهای رایج ساخت ویدئو به صورت کلیپ در بیاورید و در جشن تولدش پخش کنید.

کیک شغل او را سفارش دهید!

امروزه با استفاده از خمیر فوندانت، قنادی‌ها هر طرح و نقشی را به صورت تزئینات کیک در می‌آورند. شما هم می‌توانید کیکی به شکل ابزار شغل او سفارش دهید. بدون شک با دیدن این کیک سورپرایز خواهد شد.

او را ناراحت کنید تا سورپرایز شود!

شاید به عنوان سورپرایز کمی عجیب (و البته کمی هم خبیثانه!) باشد، اما می‌توانید یک قهر تصنعی ترتیب دهید تا او در روز تولدش کمی ناراحت شود؛ سپس یک سورپرایز برای تولدش برنامه ریزی کنید تا متوجه ساختگی بودن قهرتان شده و سپس شگفت زده شود. حتی می‌توانید شب قبل از تولد به او بگویید برای فردا کاری دارید و نمی‌توانید روز تولدش در کنارش باشید.

آهنگ درخواستی!

در برنامه مورد علاقه او در رادیو یا تلویزیون، در حالی که می‌دانید در حال تماشا یا گوش دادن برنامه است، آهنگی در خواست کرده و به او تقدیم کنید. حتما از شنیدن صدای شما و اسم خودش شوکه خواهد شد.

پیام تبریک چاپ کنید!

تولدش را در یک روزنامه تبریک بگویید یا در کانال‌های پرطرفدار تلگرام یا صفحات اینستاگرام درخواست دهید تا پستی برای تبریک تولد او ارسال کنند.

کادوی تو کجاست؟

اگر برای تولدش یک مهمانی ترتیب داده‌اید، قبل از باز کردن کادوها یادداشت‌هایی به مهمانان بدهید که در آن یادداشت‌ها جملاتی برای راهنمایی او برای پیدا کردن کادوی تولدش نوشته‌شده باشد. برای مثال به او بگویید کادوی تو دست مادرت است، سپس مادرش یادداشتی به او بدهد که روی آن نوشته‌شده کادوی تو دست پدرت است. سپس پدرش یادداشتی به او دهد که در آن نوشته‌شده کادوی تو دست دوستت است و ... به این ترتیب پس از گیج شدن او و پاس‌کاری‌های متوالی کادوا را پیدا کند. البته دقت کنید که اگر بازی را خیلی طولانی کنید، ممکن است اصلا از خیر کادو بگذرد!

لباس‌هایی با تصویر او سفارش دهید.

تی‌شرت‌هایی با عکس او برای چاپ سفارش دهید. در جشن تولدش لباس‌ها را به مهمان‌ها بدهید تا بپوشند و در کنار او عکس بگیرند. بدون شک عکس ماندگاری خواهد شد. حتی می‌توانید به عنوان تم تولد از مهمان‌ها بخواهید با این لباس در مهمانی حاضر شوند.

فیلمی از تبریک‌های تولد عزیزانش تهیه کنید.

از دوستان و خانواده‌اش بخواهید از خودشان در حالی که تولدش را تبریک می‌گویند، فیلم بگیرند و آن را برای شما بفرستند. فیلم‌ها را به هم بچسبانید و در جشن دو نفره یا مهمانی‌تان آن را برایش پخش کنید.

یادداشت‌های تبریک را گرد آورید.

مشابه مورد قبل این بار می‌توانید از دوستان و خانواده بخواهید بر روی کاغذهای قلبی شکل تبریک تولدش را بنویسند. سپس این یادداشت‌ها را روی کامپیوتر شخصی یا کتاب‌ها و وسایل او قرار دهید.

طومار عاشقانه بنویسید.

یک نامه عاشقانه طولانی بنویسید و برای او صحبت کنید. نامه را مانند طومارهای قدیمی لوله کنید و با یک ربان یا کنف تزئین کنید و در کنار کادوی اصلی به او هدیه دهید.

ملاقات غیرمنتظره!

این مورد برای افرادی مناسب است که دور از خانواده یا دوستان زندگی می‌کنند. اگر در شهر یا کشور دیگری زندگی می‌کنید برای سورپرایز کردن پدر، مادر یا سایر اعضای خانواده و یا دوستان، او را به محل زندگی خود دعوت کنید تا پس از روزها دوری، در روز تولدش با دیدن آن‌ها خوشحال شود.

یک آهنگ عاشقانه بخوانید!

اگر صدای خوبی دارید، در استودیو موسیقی آهنگی خطاب به او بخوانید و ضبط کنید. با پخش این آهنگ در جشن تولدش او را خوشحال کنید.

کادوهای کوچک تهیه کنید!

یک سری کادوهای کوچک تهیه کنید و در روز تولدش هر یک ساعت یک کادو به او بدهید تا به کادوی اصلی برسید.

سورپرایز در محل کار!

کادوی تولد او را در یک بسته همراه با یک کارت تبریک به محل کار او ارسال کنید و او را شگفت‌زده کنید. البته در این مورد باید دقت کنید که محل کار او ظرفیت انجام این کار را داشته باشد؛ زیرا ممکن است این سورپرایز برعکس عمل کند و او از کار شما ناراحت شود.
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید

کسب و کارها

نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت

آوا | 1397 مهر 18


ایده پردازیتون خیلی جالبه. البته بعضیاشون خیلی اجراش سخته ولی ارزشش رو داره. خیلی از ایده ها خوبن ولی انقد اجرا شده که اون روز اون شخص منتظر همچین ایده هایی هست. به نظر من بهترین سورپرایز ترتیب دادن یه سفره که به صورت خیلی عادی طرف مقابل رو ببرید فرودگاه و باهاش برید سفر

لیالی | 1397 مهر 21


سورپرایز هاتون جالبه من که میخوندم همش دوست داشتم یکی این کارها رو برام انجام بده ولی متاسفانه فقط ما خانوم ها هستیم که تو فکر سورپرایز کردن طرف مقابلمونیم

هاله | 1397 مهر 22


یکی از بهترین هدیه ها و موندگارترین اتفاقی که میتونه برای روز جشن بیفته، یه سوپرایز قشنگ واسه روز تولد هست، به نظرم تصور اینکه ساعت ها یکی وقت بزاره و برای یک سوپرایز قشنگ برنامه ریزی کنه خیلی میتونه ارزشمند باشه.

rahil | 1397 مهر 28


چه ایده های خوبی البته همشون قابل اجرا نیست