راهنمای ایجاد وبسایت عروسی برای مبتدیان

راهنمای ایجاد وبسایت عروسی برای مبتدیان

فهرست عناوین

در دنیای دیجیتال امروز دیگر نخواهید توانست از وبسایت عروسی (wedsite) یا کارت دعوت آنلاین بگذرید. یک وبسایت عروسی به عنوان یک ابزار آنلاین برای ثبت برنامه‌های جشن و گرفتن تائیدیه از مهمانان برای شرکت در جشن، مراحل دعوت و حضور را در جشن عروسی بسیار تسهیل می کند. اما سوال اینجاست که: «چنین وبسایتی چه ویژگی هایی از لحاظ بصری و فنی داشته باشد تا هم نیازهای شما را برطرف کند و هم زیبایی کارت دعوت کاغذی را دارا باشد؟» در ادامه راهنمایی‌های کلی برای ساختن یک وبسایت زیبای عروسی در بزمینه ارائه خواهد شد.

یک تم انتخاب کنید.

طراحی وبسایت عروسی شما باید انعکاسی از تم عروسی تان باشد. بنابراین زمان کافی برای انتخاب تم وبسایت خود مدنظر قرار دهید. البته به صورت متوسط زوج های جوان حداقل سه بار طراحی وبسایت خود را تا زمان برگزاری جشن عروسی تغییر می دهند. به همین منظور وبسایت بزمینه تم‌های متنوعی برای طراحی سایت در اختیار شما قرار می دهد که می توانید تمامی آنها را به صورت پیش نمایش ببینید.

کار را به آرامی جلو ببرید.

همانند برنامه ریزی برای جشن عروسی واقعی، ساختن وبسایت در فضای مجازی هم باید به صورت مرحله به مرحله جلو برده شود و نیازی نیست که همه وبسایت در یک مرحله به طور کامل ساخته شود. برای آغاز کار می توانید از صفحه اول وبسایت آغاز کنید و بعد از طراحی چارچوب کلی یک پیغام خوشامدگویی ساده و یک روزشمار تا برگزاری جشن عروسی را به صفحه اضافه کنید. در روزهای آینده می توانید به بخش معرفی بروید و خلاصه ای از داستان آشنایی خود را اضافه کنید. در این مرحله سعی کنید اختصار را رعایت کنید و خیلی وارد جزئیات وقایع نشوید تا خوانندگانتان خسته نشوند.

بخش اطلاعات مهمانان راه دور را تکمیل کنید.

معمولا در هر مراسمی تعدادی از مهمانان از شهرها یا کشورهای دیگر می آیند. بنابراین بخش توضیحات مربوط به نحوه رفت و آمد به محل برگزاری جشن، هتل های نزدیک و سایر اطلاعات مربوطه را به وبسایت اضافه کنید تا برای مهمانان تان مشکلی پیش نیاید.

کار را به کاردان بسپارید.

تعداد زیادی وبسایت برای کمک به شما برای طراحی سایت عروسی خودتان فعال هستند که باعث می شوند بدون وارد شدن به جزئیات فنی بتوانید وبسایت مورد علاقه خودتان را با صرف وقت کمی ایجاد کنید. وبسایت بزمینه این افتخار را دارد که امکانات رایگان برای طراحی وبسایت عروسی به زبان فارسی را با بهترین کیفیت در اختیار شما قرار دهد.

وبسایت خود را زنده نگه دارید.

برای بسیاری از کاربران ایجاد وبسایت عروسی تنها یک آغاز است. رویدادهای مختلف مانند جشن بیبی شاور، سالگرد ازدواج و ... را نیز می‌توان بعد از ایجاد یک سایت اختصاصی در سایت بزمینه، با دوستان و آشنایان به اشتراک گذاشت و تا مدت‌ها به یادگار گذاشت. وبسایت بزمینه امکاناتی برای شما فراهم می آورد تا بتوانید صفحات اختصاصی جشن‌هایتان را راه اندازی کنید و لحظات مهم زندگی تان را ثبت نمایید.
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت

فرزاد | 1397 مهر 14


دوسال اگر زودتر میومدین خیلی بهم کمک میشد. آفرین به تیم بزمینه که این همه امکانات جالب و کاربردی رو کنار هم به کاربرانتون ارائه میدید. ایشالا که تمام عروس داماد ها ازین پلتفرم استفاده کنن.

آوا | 1397 مهر 16


وااای چه ایده جالبی. من حتما به دوستام پیشنهاد میکنم. کارت دعوت عروسی ما خیلی شیک بود. ولی اصلا فرصت نکردیم به مهمونا بدیم. ایده شما جایگزین خیلی خوبیه برای اون شیوه سنتی که هم زمان بره هم هزینه داره