هدایای جشن دهمین سالگرد ازدواج

هدایای جشن دهمین سالگرد ازدواج

فهرست عناوین

اغلب، افراد برای مناسبت‌‌های مهم و دوست داشتنی زندگی خود مدتی فکر می‌کنند تا بتوانند بهترین هدیه را برای طرف مقابل خود تهیه کنند. جشن گرفتن سالگرد ازدواج پس از گذراندن یک دهه زندگی مشترک ‌می‌تواند اتفاق خوشایندی باشد. هدایای جشن دهمین سالگرد ازدواج معمولا هدایای باارزشی هستند که نشانگر قدردانی از یک دهه زندگی مشترک ‌می‌باشند. در این مقاله قصد داریم بهترین هدایای ممکن برای دهمین سالگرد ازدواج را به شما پیشنهاد کنیم.
  1. آلبو‌می ‌درست کنید که با عکس عروسی شما آغاز شود و عکس‌‌های سالگرد‌‌های ازدواجتان در صفحات بعدی قرار گیرد. ‌می‌توانید در صفحه مقابل هر عکس، یا زیر آن، متن دلخواه یا یک خاطره بنویسید.
  2. دسته گلی شامل ده گل رز در رنگ‌‌های متفاوت ‌می‌تواند هدیه رمانتیکی باشد. اگر توان مالی خرید شاخه گل طلا یا نقره را دارید، یک عدد از این گل تهیه کنید و دور تا دور آن 9 عدد گل رز قرار دهید و آن را تزئین کنید.
  3. تور سفر داخلی یا خارجی بسته به وضع مالی شما، ‌می‌تواند هدیه ای جذاب برای دهمین سالگرد ازدواج باشد. شاید اندکی تفریح و دوری از سراشیب زندگی پس از ده سال نیاز مبرم شما و همسرتان باشد.
  4. برای آقایان کالاهای دیجیتال مانند هارد اکسترنال، هاب، موبایل و.... در هر مناسبتی همیشه کاربردی و شگفت انگیزی تلقی خواهد شد. خانم‌‌ها نیز از هدیه گرفتن گوشی موبایل، ساعت هوشمند و ... خوشحال ‌می‌شوند.
  5. حال که ده سال از زندگی شما ‌می‌گذرد ‌می‌توانید با بخشیدن مهریه خود به همسرتان پس از ده سال عشق و اعتماد خود را به او اثبات کنید. شاید این هدیه یک هدیه منحصر به فرد برای شما باشد.
  6. خانم‌‌ها همیشه عاشق طلا و جواهرات هستند. یک سرویس طلا و حتی یک انگشتر طلا ‌می‌تواند موجب سورپرایز شدن همسرتان شود. اگر توانایی مالی شما پاسخگوست جواهرات الماس و یا سنگ‌‌های قیمتی همچون یاقوت کبود ‌می‌تواند سبب شگفتی همسرتان شود. اما اگر توان مالی خرید طلا را ندارید با خرید زیورآلات نقره و استیل نیز ‌می‌تواند همسرتان را سورپرایز کنید.
  7. به همسرتان یک سبد گل نرگس زرد هدیه بدهید. نرگس زرد یک انتخاب کلاسیک برای مراسم دهمین سالگرد ازدواج شماست. حتی ‌می‌توانید هدایای کوچک خود را بین گل‌‌های نرگس پنهان کنید.
  8. بلیط تئاتر مورد علاقه همسرتان را بخرید و با او به تماشای تئاتر مورد علاقه اش بپردازید. حتی دیدن یک فیلم خوب در سینما و صرف شام در یک رستوران خوب ‌می‌تواند خاطره زیبایی را برای شما به همراه داشته باشد.
  9. اگر همسرتان از ارتفاع نمی‌ترسد و حتی از ورزش‌‌ها و تفریحاتی که در ارتفاع زیاد انجام ‌می‌شود لذت ‌می‌برد، بلیط پاراگلایدر، هوایماهای شخصی و بالن تهیه کنید و روز خود را با هیجان زیاد سپری کنید.
  10. بلیط کنسرت خواننده مورد علاقه همسرتان را بخرید و با او به کنسرت بروید.
  11. یک ساعت مچی جدید برای همسرتان بخرید و به او هدیه بدهید.
  12. یکی از عکس‌‌های عروسی خود را انتخاب کنید و سفارش نقاشی دهید.
  13. یک تابلو خوشنویسی زیبا با جملات عاشقانه سفارش داده و به او هدیه کنید.
  14. به همسرتان پیشنهاد تغییر دکوراسیون منزل را دهید. اگر با شناخت کافی که از همسرتان دارید ‌می‌دانید با تغییر دکوراسیون منزل خوشحال ‌می‌شود به او بگویید که یک مبل جدید بخرید، تلویزیون به روز‌‌‌تری تهیه کنید و... این بستگی به روحیه همسرتان دارد.
  15. با یک شاعر صحبت کنید تا شعری اختصاصی از زبان شما برای همسرتان بنویسد. خانم‌‌ها عاشق چنین کار‌‌های رمانتیکی هستند.
  16. در یک رستوران سنتی با موزیک زنده جا رزرو کنید و از گروه موزیک تقاضا کنید که سالگرد ازدواجتان را اعلام کند.
  17. اگر همسرتان عاشق بچه دار شدن است ‌می‌توانید خبر بارداری خود را در این روز به او اعلام کنید.
  18. اگر همسر شما رژیم لاغری را رعایت ‌می‌کند یک جعبه پر از خوراکی‌‌های خوشمزه و اغوا کننده به او هدیه دهید تا پس از مدت‌‌ها دلی از عزا در آورد.
  19. در صورتی که از علاقه همسر خود به حیوانات خانگی و پرندگان خبر دارید، با خریدن یک خرگوش، طوطی و هر موجودی که دوست دارد او را خوشحال کنید.
  20. شاید پس از ده سال بد نباشد حلقه‌‌های جدید، به روز‌‌‌تر و زیبایی تهیه کنید و دوباره حلقه در دست هم بیندازید و خاطرات ازدواج خود را تجدید کنید. این کار ‌می‌تواند بعد از ده سال هم یک ایده رومانتیک باشد هم جنبه مادی داشته باشد.
  21. اگر همسرتان پس از سال‌‌ها کار کردن و به دوش کشیدن بار زندگی کمی خسته شده است، بد نیست برای او بستری بسازید تا بتواند کمی برای خود بیشتر وقت بگذارد. ثبت نام همسرتان در یک کلاس هنری، ورزشی و هر آن چه که او علاقه دارد، ‌می‌تواند عشق شما را به او نشان دهد و او متوجه شود که تا چه اندازه برای شما مهم است.
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید

کسب و کارها

نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت

ستاره | 1397 مهر 11


این چیزهای خوب رو ادم میخونه ولی پای انجامش ک میرسه باز چیزی یادش نمیاد

فرزاد | 1397 مهر 11


ایده های جالبی دادید. من بخوام همه این ایده پردازی ها به ذهنم برسه یه ده سالی طول میکشه ))

عسل بانو | 1397 مهر 14


"خانم‌‌ها همیشه عاشق طلا و جواهرات هستند. یک سرویس طلا و حتی یک انگشتر طلا ‌می‌تواند موجب سورپرایز شدن همسرتان شود." اینو موافقم

بهار | 1397 مهر 18


به نظر منم جشنی که به مناسب دهه گرفته میشه باید خیلی موندگار بشه، انتخاب واسه کادوی اون روز خاص، خیلی سخته. اینجور مواقع همیشه چیزی به ذهنمون میرسه که زمان زیادی میخواد واسه تهیه اش. بهترین اش اینه که از خیلی وقت پیش واسش برنامه ریزی کنیم