خوش قولی، تخصص و کیفیت، رمز اصلی موفقیت سالن های زیبایی (مصاحبه با خانم شیرین بهرامی نیا)

خوش قولی، تخصص و کیفیت، رمز اصلی موفقیت سالن های زیبایی (مصاحبه با خانم شیرین بهرامی نیا)

فهرست عناوین

بسیاری از عروس خانم ها معتقدند مهمترین انتخاب در بین انتخاب های مشاغل برگزار کننده مراسم عروسی، سالن زیبایی و میکاپ آرتیست است. از این رو با صرف هزینه های هنگفت سعی در انتخاب بهترین سالن زیبایی ممکن در محدوده بودجه خود دارند. اگر برای شما نیز میکاپ مراسم عروسی‌تان حائز اهمیت است، پیشنهاد می کنیم پیش از مراجعه به سالن های زیبایی این مقاله را مطالعه کنید و با آگاهی و دانش کافی به بازدید از سالن ها بپردازید.

گریم یا آرایش

اگر در صورت خود عیب و ایرادی احساس می کنید که باید با گریم برطرف شود، حتما به دنبال میکاپ آرتیستی باشید که گریم حرفه ای بلد باشد. اما اگر صورت شما بی نقص است نیازی به گریم نیست. برای مثال استفاده از کانتور برای یک بینی خوش فرم تنها رنگ تیره و اضافه ای بر روی بینی ایجاد می کند.

سبک میکاپ

میکاپ آرتیست باید با دیدن چهره، لباس و حتی سبک مراسم شما تشخیص دهد چه سبک میکاپی مناسب شماست. از این رو به وسیله مشورت با او سبک آرایش خود را انتخاب کنید. برای آگاهی بیشتر پیرامون سبک های میکاپ به مقاله سبک های میکاپ مراجعه کنید.

لوازم آرایش مرغوب

حتما به دنبال سالنی باشید که از مرغوب ترین لوازم آرایش و گریم استفاده کند. استفاده از لوازم آرایش نامرغوب سبب می شود خیلی زود آرایش شما پاک شود و روی صورتتان نمای خوبی نداشته باشد. حتما مقاله بهترین برندهای لوازم آرایش را در  این باره بخوانید.

تناسب شینیون و میکاپ

بسیار اهمیت دارد که میکاپ و شینیون شما با هم تناسب داشته باشد. برای مثال، بدون شک یک شینیون قدیمی و شلوغ مناسب یک میکاپ لایت و اروپایی نیست.
برای کسب اطلاعات بیشتر به سالن زیبایی شیرین بهرامی نیا، یکی از بهترین سالن های زیبایی تهران، مراجعه کردیم تا از تجارب با ارزش مدیریت سالن بهره مند شویم و در اختیار عروس خانم ها قرار دهیم.
مدیریت سالن را خانم بهرامی نیا بر عهده دارند. توصیه اصلی ایشان به عروس خانم ها تاکید بر حفظ آرامش در روز عروسی و دوری از استرس است. از این رو شماره تلفن سالن و میکاپ آرتیست عروس از روزها قبل به عروس خانم داده می شود تا در صورت بروز هرگونه استرس و فشار روحی بتواند به وسیله تماس تلفنی، این استرس را از خود دور کند. همچنین سالن، از عروس خانم های گذشته عکس و فیلمی با رضایت آن ها تهیه می کند و بر روی صفحه اینستاگرام خود قرار می دهد تا عروس خانم ها با اطمینان خاطر بیشتری سالن زیبایی عروسی خود را انتخاب کنند. 

تجربه و کار تخصصی عروس

مدیریت این سالن زیبایی بیان کردند مهمترین قسمت یک آرایشگاه عروس تجربه و علم میکاپ آرتیست می باشد. از این رو به علت برند بودن سالن و اهمیت حفظ خوش نامی سالن، از میکاپ آرتیستی با مدرک گریم سینمایی از کشور هلند بهره می برند. خانم مریم شکوری از بهترین میکاپ آرتیست های تهران هستند که با سال‌ها تجربه، در این سالن حضور دارند.

استفاده از برندهای مرغوب و با کیفیت

خانم بهرامی نیا همچنین از نگرانی های عروس خانم ها در زمینه ماندگاری میکاپ صحبت کردند و فرمودند باید در سالن های زیبایی بهترین برندهای لوازم آرایش استفاده شود تا جای نگرانی برای عروس خانم ها وجود نداشته باشد. از برندهای استفاده شده در این سالن می توان به مک، استی لادر، کلارنس، گرلن، فنتی بیوتی، هدا بیوتی، تارت، آناستازیا، بورلی هیلز، میکاپ فوراور و سایر برندهای مطرح اشاره کرد.

آرایش و میکاپ لایت؛ یک سبک مناسب برای عروس خانم ها

ایشان اضافه کردند که امروزه انتخاب سبک آرایش غلیظ بین عروس خانم ها کمتر به چشم می خورد، پیشنهاد خود سالن سبک آرایش لایت است مگر آن که عروس خانمی سبک دیگری مد نظر داشته باشد که بدین ترتیب میکاپی تحت سلیقه و علاقه او ارائه می گردد. همچنین با توجه به شینیون مناسب عروس، شینیون کار متخصص آن مدل انتخاب می شود.

خوش قولی؛ مهمترین عامل رضایت در روز عروسی

خانم بهرامی نیا، مدیریت سالن شیرین بهرامی نیا در مورد ساعت آماده شدن عروس خانم ها متذکر شدند که این ساعت بستگی به زمان و مکان عکاسی و فیلمبرداری توسط آتلیه دارد و در صورت عدم تاخیر عروس خانم برای حضور در سالن، راس ساعت مورد نظر و یا حتی زودتر از موعد، حاضر خواهد بود. ایشان با توجه به تجربه خود، بدقولی بعضی از همکاران در سالن های دیگر و تجارب بد عروس های گذشته از تاخیر میکاپ آرتیست های سایر سالن ها را علت نگرانی عروس خانم ها دانستند و تاکید کردند که در سالن زیبایی ایشان چنین اتفاقی تاکنون نیفتاده است و همیشه سعی بر آماده شدن صددرصد عروس خانم راس ساعت مورد نظر بوده است.

ارائه پکیج عروس متناسب با هر فرد

مدیریت سالن بهرامی نیا همچنین در ادامه گفتند یکی از بدترین شاخصه های برخی از سالن های زیبایی اجبار عروس خانم ها در انتخاب پکیج کامل عروس همچون رنگ مو، لنز و ... است. برای رعایت اخلاق کاری و کمک به صرفه جویی در هزینه های عروس و داماد پکیج پایه ای در نظر می گیرند و در صورت توصیه میکاپ آرتیست و تقاضای عروس مواردی به این پکیج اضافه می گردد. همچنین برای راحتی عروس خانم ها تاج و اکسسوری های مختلف و به روزی در سالن قرار دارد که درصورت تمایل، در اختیار آن ها قرار می گیرد.
در آخر ایشان فرمودند علاوه بر یک میکاپ تمیز و زیبا انتظاری که یک عروس از سالن باید داشته باشند، گشاده رویی و صداقت است تا با خاطره ای خوش به عنوان عروسی زیبا از سالن بیرون رفته و به عنوان مشتری ثابت به سالن برگردند.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت

farid | 1397 مهر 07


هیچ چیزی مثل خوش قولی نمیتونمه مهم باشه من متاسفم برای مراسمون عقدمون حدود 3 ساعت معطل بودم واخر سر هم با رفتار زشت منشی سالنی که خانومم اونجا بود مواجه شدم

farid | 1397 مهر 07


هیچ چیزی مثل خوش قولی نمیتونمه مهم باشه من متاسفم برای مراسمون عقدمون حدود 3 ساعت معطل بودم واخر سر هم با رفتار زشت منشی سالنی که خانومم اونجا بود مواجه شدم

ستاره | 1397 مهر 08


نمیشه با افراد دیگه سایتتون هم مصاحبه کنید؟ و سوالات ذهن ماها رو ازشون بپرسید
مثلا از چ برندی استفاده می کنند چقدر هزینه دارن . چقدر تجربه و ...