افکار آقادامادها و آنچه عروس‌خانم‌ها نمی‌دانند!

افکار آقادامادها و آنچه عروس‌خانم‌ها نمی‌دانند!

فهرست عناوین

همیشه ممکن است افکاری در ذهن آقایان وجود داشته باشند که به دلایل مختلفی مثل درونگرایی، علاقه زیاد به شما، غرور و ... نمی‌خواهند آنها را به شما بروز دهند. اما برای آنکه آنها هم مثل شما شاد باشند و از روند برگزاری عروسی و قبل و بعد از آن لذت ببرند باید بتوانید به گونه‌ای با آنها ارتباط برقرار کنید که از افکارشان آگاه شوید و درصدد رفع دغدغه‌های فکری‌شان برآیید.
در این مقاله، تعدادی از مواردی که ممکن است در ذهن آقایان وجود داشته باشد و ممکن است نخواهند آنها را بروز دهند، گردآوری شده است. این موارد را بشناسید و سعی کنید از دغدغه‌های درونی آقایان در روند برگزاری عروسی و مسائلی که نمی‌خواهند بروز دهند آگاه شوید.

هزینه‌های عروسی زیاد هستند اما او بروز نمی‌دهد .

شاید اولین مساله‌ای که در ذهن آقایان وجود داشته باشد و نخواهند بروز دهند مساله هزینه‌های عروسی است. در نظر داشته باشید که هر گزینه‌ای که برای خرید می‌بینید ممکن است با قدرت خرید همسر آینده‌تان سازگار نباشد. از این رو، اگر فکر می‌کنید ممکن است قدرت تامین هزینه‌های عروسی ایده‌آل شما را نداشته باشد، بهتر است حتما در ابتدای روند برگزاری عروسی، خیال او را راحت کنید و از او بخواهید محدودیت‌هایش را بدون خجالت و رودربایستی مشخص کند. این مساله تاثیر مثبت زیادی روی روان او دارد و فکرش را آرام‌تر می‌کند. همچنین بهتر است به او اطمینان دهید که هزینه‌ها برای شما مهم است و نمی‌خواهید فشار هزینه‌ای به همسر آینده‌تان وارد کنید.

او هم می‌خواهد جذاب به نظر برسد.

ممکن است شما به عنوان عروس، دغدغه زیادی برای زیبایی خودتان در عروسی داشته باشید و توجهات را به خود جلب کنید. اما در نظر داشته باشید که او هم ممکن است اهمیت زیادی به تیپ و وضعیت ظاهری خود در عروسی دهد و بخواهد مانند شما در چشم مهمانان جلوه کند. از این رو بهتر است به همان اندازه که به ظاهر خود اهمیت می‌دهید، روی کت و شلوار و تیپ ظاهری او هم تمرکز کنید تا او هم احساس کند به ظاهرش در عروسی اهمیت داده می‌شود. این مساله‌ای است که آقادامادها ممکن است در حین برگزاری عروسی، به عروس‌خانم‌ها بروز ندهند و دوست داشته باشند عروس‌خانم آن را در ابتدا مطرح کند.

او می خواهد که در روز عروسی شبیه خودتان باشید.

بسیاری از عروس خانم ها برای روز عروسی خود، آرایش و میکاپ غلیظ یا گریم های سنگین را انتخاب می کنند که در موارد زیادی چهره عروس خانم را به کلی تغییر می دهد. از آنجایی که معمولا اقایان در امور مربوط به زیبایی خانم ها اطلاعات چندانی ندارند، نمی توانند در این مورد نظر قاطع بدهند اما در نهایت دوست دارند فردی را که به او علاقه‌مندند در لباس عروسی ببینند. بنابراین اقدام مهمی که شما به عنوان عروس خانم باید انجام دهید این است که قبل از روز عروسی نظر او را با نشان دادن مدل های میکاپ به او جویا شوید.

کیک و دکوراسیون ممکن است برای او مهم نباشد.

ممکن است به آن اندازه که شما به دکوراسیون اهمیت می‌دهید، او برای این مساله اهمیت قائل نباشد، اما به دلیل آنکه نمی‌خواهد شما را در این مسائل تنها بگذارد، این مساله را مطرح نکند. سعی کنید در صحبت‌های خود اهمیت این مساله را در نگاه او کنکاش کنید، زیرا اگر انتخاب دکوراسیون و یا برای مثال کیک برای او مهم نباشد و به انتخاب شما راضی باشد، می‌توانید بخشی از بار این مسائل را خود به دوش بکشید و سایر کارها را به او واگذار کنید.

فقط کارهای ملال‌آور به او ندهید.

بسیاری از کارهای عروسی ملال‌آور و خسته‌کننده است. او را فقط پی این کارها نفرستید، زیرا اگر فرآیند انجام آنها طولانی باشد، ممکن است خسته و دلزده شوند. سعی کنید در انجام کارهای خسته‌کننده با او همراه شوید و بعضی از کارها که برای او خسته‌کننده هستند را خود بر عهده بگیرید. همچنین در صورتی که به بعضی از کارهای کوچک و تفننی علاقه دارد، این کارها را به او بدهید تا با انجام آنها احساس تنوع کند.

بگذارید او قبل از عروسی، خوش بگذراند.

آقادامادها در روزهای منتهی به عروسی بسیار خسته هستند، از طرفی شما دوست دارید که آنها هم به کارهای عروسی برسند و هم با شما باشند. برای رفع خستگی و تنوع می‌توانید به او پیشنهاد دهید که ساعاتی را با دوستان نزدیکش بگذراند.

نمی تواند بیش از اندازه با خانواده اش بجنگد! 

قبل از عروسی یا در عین مراسم ممکن است با مشکلاتی از طرف خانواده شوهر مواجه شوید. اینکه همسرتان به خوبی از اوضاع باخبر باشد، نکته مهمی است؛ اما نباید انتظار داشته باشید که او دائما با خانواده اش بحث کند و روبروی آنها قرار بگیرد. سعی کنید تا روز های بعد از عروسی شرایط را به خوبی کنترل کنید و تنش را افزایش ندهید. بعدا می توانید مشکلاتتان را در فرصت مناسب و با گفتگو به خوبی حل کنید. در نهایت به یاد داشته باشید که همسر شما نمی تواند رفتار اعضای خانواده اش را همیشه کنترل کند.
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت

farid | 1397 مهر 07


به نظر من مهمترین چیز اینه ک فلسفه جشن عروسی رو بدونیم.یعنی جشن واسه اینه که ما شاد باشیم و خوش بگذرونیم ولی متاسفانه انقدر چشم و هم چشمی و کارهای سخت زیاد شده که عروس و داماد اون شب انقدر خسته میشن که لذت نمیبرن و انقدر همه چیز مصنوعی شده که حد نداره

rahil | 1397 مهر 07


من بعید میدونم آقایون مشکلی برای بیان مواردی که گفتید داشته باشن!!مخصوصا سر هزینه ها....

محمد | 1397 مهر 10


خدا خیرتون بده بالاخره یکی هم به مردا توجه کرد. واقعا سایت جامع و خوبی دارید. ایشالا که موفق باشید

افسانه | 1397 مهر 10


اقایون هم به اندازه ی ما به تیپشون اهمیت میدن ولی به نظرم به خاطر ما از خواسته های خودشون میگذرند