9 مدل کیک عروسی فوق العاده سال 2018

9 مدل کیک عروسی فوق العاده سال 2018

فهرست عناوین

در سال 2018 همچنان شاهد کیک های عروسی بسیار زیبایی هستیم که همگی خودشان یک نوع اثر هنری به شمار می روند! این اثرهای هنری علاوه بر اینکه برای خوش طعم بودن ساخته شده اند، برای زیبایی دکوراسیون و فضای عکاسی نیز طراحی شده اند و بسیار وسوسه انگیز هستند.

حال اگر شما هم به دنبال خلاقیت و تدارک دیدن یک کیک عروسی خیره کننده برای مراسم عروسی‌تان هستید، ما با مدل هایی که به شما معرفی می کنیم، ذهن شما را از کیک های کلاسیک و قدیمی به سمت طرحهای الهام گرفته شده از مدلهای جدید می‌بریم تا بتوانید مدل ها را در ذهن خود تلفیق و سپس آنچه را که می‌خواهید به خوبی در مراسم عروسی خود اجرا کنید.

کیک های همیشه محبوب تزئین شده با گل

شکی در این نیست که همیشه کیکهای تزئین شده با گل، جز محبوب ترین کیک ها بوده و هستند. آنها زیبا، لطیف و پر از احساس هستند. ممکن است گل های روی کیک، طبیعی یا مصنوعی و یا از جنس شکر باشند، اما جدیدا گلهای طراحی شده روی کیک بیشتر مورد توجه قرار می گیرند. کارهای زیادی می توانید با گل ها روی کیک انجام دهید؛ مثلا برای یک عروسی بهاری، می توانید از غنچه های سفید لب سرخ یا صورتی استفاده کنید یا در تابستان گل های رنگارنگ و پر انرژی مانند آفتابگردان را برای خود انتخاب کنید. به انواع گل های ارکیده و لیلیوم و حتی گلهای صد تومانی نیز حتما فکر کنید.

کیک های بدون کاور تم های روستیک و بوهمین

اگر در مورد استایل ها و سبک های عروسی بدانید، مسلما کیک های کاور شده یا به اصطلاح نیمه کاور شده سبک بوهو و روستیک را حتما دیده اید. این سبک از کیک نشان می دهد که حتما آیسینگ یا روکش کیک، آن را جذاب نمی کند؛ زیرا که بافت کیک به خودی خود وسوسه انگیز و طبیعی است! مخصوصا اگر با یک نوشیدنی گرم و خوش‌طعم سرو شود. برای تزئین این سبک کیک معمولا میوه هایی مانند انجیر و بلوبری مناسب هستند؛ اما خانواده توت ها را فراموش نکنید.

کیک های عجیب و غریب مخصوص خاص ها!

تمام کیک های تزئین شده بخشی از کار یک هنرمند را به نمایش می گذارند اما  حتی تصور ساخت شگفت انگیز برخی از آنها نیز فکر را درگیر می کند! در اینجا مثلا از کیکی صحبت می کنیم که با تزئینات شکلاتی به شکل پر، پوشیده شده است یا کیک کاور شده با روکش تیله مانندی که رنگهای آن کاملا درهم آمیخته شده اند. فراموش نکنید که این سبک مخصوص عروسی های مدرن است و هیچ قانونی برای نظم و شکل کیک یا تزئینات روی آن برای شما وجود ندارد. اگر می خواهید کیک عروسی شما به این سبک باشد، می توانید از طرح های متالیک و طلائی نیز استفاده کنید. در نهایت برای یک کیک عروسی لوکس و مدرن، مدل کیک جواهر نشان ایده بسیار جالبیست.

کیک های نیمه روکش شده با آیسینگهای روان

این نوع کیک ها تقریبا مانند کیک های سبک روستیک و بوهو هستند. در وهله اول شاید روکش خوش رنگ کیک چشمانتان را بگیرد، اما زیر این روکش یک کیک با یک طعم متفاوت تر از آنچه فکر می کنید، پنهان شده است! به این معنی که اگر آیسینک صورتی است، طعم اصلی کیک ممکن است کاکائویی یا فندقی باشد. ما به شما پیشنهاد می کنیم که کیک را به هر طعمی را که دوست دارید انتخاب کنید اما از سس کارامل و سس گاناش برای روی کیک غافل نشوید!

کیک های سیاه و سفید برای جسورها

اکثرا کیک های کلاسیک سفید هستند و شاید کمی هم خسته کننده و تکراری به نظر برسند. اما وقتی به رنگ سفید علاقه داشته باشید، کافیست روی آن را با تزئینات مختلف پر کنید تا به یک کیک زیبا تبدیل شود.

اما پیشنهاد ما این است که اگر جسور هستید، با یک ایده خلاقانه از رنگ سیاه برای تزئین کیک استفاده کنید. مطمئن باشید ظاهر کیکتان شیک و بسیار متفاوت خواهد شد.

کاپ کیکهای طبقه ای و برج پنکیکی به جای کیک

کیک تنها دسری نیست که می توانید در جشن عروسی آن را سرو کنید! بسیاری از ما دسرهای دیگری را دوست داریم که خوردن آنها برای مهمان ها هم جذاب است. پنکیک ها و کاپ کیک ها نمونه ای از این دسرها هستند. ما کروکمبوش فرانسوی را نیز به شما پیشنهاد می کنیم. دیدن برجی از این دسرها با تزئینات میوه همراه با سس کارامل و سس شکلات، دل هرکسی را آب خواهد کرد!

کیک های مغزدار با طعم های متفاوت

بسیاری از افراد ذائقه شیرینی ندارند و این موضوع دلیل خوبی برای یک سنت شکنی در تهیه کیک عروسی است! کیک گوشت یک ایده جالب برای مهمانانتان خواهد شد؛ اگرهم به گوشت علاقه ای ندارید، چیزکیک یک انتخاب بی نظیر است. انواع پای‌های گوشتی یا کم شیرین را نیز می توانید در نظر داشته باشید!

کیک های رویایی دیزنی لند

به هر حال شما پرنس یا پرنسس مراسم عروسی خودتان هستید؛ چرا رویاها و خاطرات کودکیتان را با خود به جشن نیاورید؟! خصوصا وقتی می خواهید عروسیتان را مانند افسانه های داستانها برگزار کنید، انتخاب کیک هایی با تم قصر و تاج، حال و هوایی که دوست دارید را به شما هدیه می دهد!

کیک های فانتزی و بانمک

بعضی از عروس و دامادها در گیر و دار رسم و رسوم نیستند و فقط می خواهند که کیک عروسی شان نمادی از خود واقعیشان و آن چیزی که دوست می دارند باشد.برای همین اگر شما هم از ان دسته افراد هستید، ما نیز به شما پیشنهاد می کنیم که اگر یک کیک فانتزی با المانها یا شخصیت کارتونی مورد علاقه تان، لبخند را بر روی لبانتان جاری می کند، پس اینکار را انجام دهید! این کار برای بسیاری از مهمانانتان هم بانمک و لذت بخش خواهد بود!

با همه اینها دنیای وسیعی از کیکهای خوشمزه و زیبا وجود دارد که شما می توانید از آنها ایده بگیرید، برای دیدن عکس های بیشتر اینجا کلیک کنید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت

آوا | 1397 مهر 09


یه سری کیک خاص و عجیب گذاشتید. کدوم کیک شیرینی میتونن اینا رو سفارش بگیرن. ممنون میشم راهنمایی کنید. چون واقعا همهشون میگن میتونن ولی واقعا اینطور نیست.