راهنمای یک وبسایت عروسی خوب و کاربردی برای مهمانان

راهنمای یک وبسایت عروسی خوب و کاربردی برای مهمانان

فهرست عناوین

بزمینه با ایده وب‌سایت جشن، به کمک شما عروس و دامادهایی که در حال آماده شدن برای جشن عروسی‌تان هستید، آمده است تا با قابلیتهای بی نظیری که در اختیارتان قرار می دهد، برپایی جشن عروسی بی دردسر و فوق‌العاده را برایتان آسا‌ن‌تر کند.

بزمینه چطور به شما کمک می کند؟ قاعده کلی این است که شما با داشتن یک کارت دعوت آنلاین، می توانید هر موضوعی را که نمی خواهید در روز عروسی از شما بپرسند، در وبسایت عروسی خود شرح دهید. بنابراین مهم ترین هدف از ایجاد وبسایت عروسی، ارائه اطلاعات کافی به مهمانان است تا بیشترین لذت را از حضور در مراسم شما داشته باشند. به‌جای اینکه وبسایت خودتان را با انواع و اقسام اطلاعاتی که ممکن است زیاد هم مهم نباشند پر کنید، در ادامه چند مورد اصلی را به شما یادآوری می کنیم.

همه اینها فقط به خاطر خود شماست!

نکته جالب در وبسایت های عروسی این است که اکثر مهمانان فقط به قسمت RSVP یا پاسخ دعوت سر می زنند و به باقی قسمت‌ها زیاد کاری ندارند. درواقع با وجود اینکه این وبسایت برای انتقال اطلاعات مربوط به جشن به مهمان تان است اما نهایتاً وسیله‌ای برای ابراز احساسات شما و همسرتان است. اگر واقعاً می خواهید یک وبسایت جذاب از لحاظ بصری با نوشته های زیبا و پر محتوا داشته باشید، باید وقت و انرژی لازم را روی آن صرف کنید. اما اگر این مورد هم فقط جزء مواردی است که فقط می خواهید از چک لیست تان خط بزنید، با صرف وقت و انرژی کمتر یک وبسایت در حد خوب ایجاد کنید.

اطلاع رسانی کنید، آموزش ندهید!

راه اندازی یک وبسایت عروسی یک روش سریع برای اطلاع رسانی جزئیات مهم مانند مکان و زمان مراسم به مهمانان تان است. اما اطلاع رسانی را با آموزش اشتباه نگیرید. برای مثال می توانید به برگزاری مراسم در فضای باز اشاره کنید و اینکه سطح زمین مناسب پوشیدن صندل و کفش پاشنه بلند نیست. اما آموزش دادن مثل این است که به افراد بگویید چه کار بکنند و چه کار نکنند که به هیچ وجه برای شما به عنوان میزبان جالب نیست؛ مثلا عروسی ما در فضای باز است و استفاده از کفش فانتزی ممنوع است! هیچ مهم نیست که چقدر مودبانه به موضوع اشاره کرده باشید، هیچ کس دوست ندارد که به او درس لباس پوشیدن و یا آداب معاشرت بدهید. مخصوصا بزرگترها که احتمالا بیشتر از عدد سن شما به عروسی های مختلف رفته اند.

به مهمانان بگویید که انتظار چه نوع مراسمی را داشته باشند

اگر در مراسم شما موضوعی است که خارج از عرف معمول است، بهتر است آن را از طریق وبسایت خود اطلاع رسانی کنید. اگر برای مثال شام در ساعت خاصی سرو می شود و یا اینکه مراسم خاصی بعد از شام قرار است برگزار شود را حتما در وبسایت جشن عروسی اطلاع رسانی کنید تا مهمان ها بتوانند تصمیم بگیرند و خود را برای برنامه های جشن آماده کنند.

خلاصه ای از زندگی نامه هر دو و نحوه آشنایی با هم برای مهمانان جذاب و مفید است.

در نگاه اول شاید نوشتن زندگی نامه و نحوه آشنایی شما در وبسایت وقت تلف کردن باشد. اما فرض کنید به مهمانی بروید که فقط داماد را می شناسید و در مورد عروس چیزی نمی دانید. در این صورت چقدر مفید خواهد بود که قبل از مراسم خلاصه ای از زندگی زوجین را بخوانید. توضیحات کلی را به صورت کافی ارائه کنید اما خیلی وارد جزئیات نشوید تا مهمانان بتوانند کل این قسمت را در زمان کوتاهی بخوانند و آشنایی اولیه با هر دو شما، کسب کنند.

لطفاً حضور خود را اعلام کنید.

خیلی از وبسایت های عروسی امکانات نرم افزاری برای پاسخگویی خودکار به دعوتنامه عروسی را دارا هستند. البته در حالت عادی یکی از مشکلات برنامه ریزی جشن عروسی مطمئن شدن از تعداد حضار است که با استفاده از امکانات وبسایت عروسی می توانید به صورت آنلاین تائیدیه مهمانان را برای قبول دعوت شما و حضور در جشن عروسی تان را بگیرید.

توضیحات در خصوص زمان و مکان مراسم را فراموش نکنید!

در بیشتر موارد، وبسایت جشن شما برای ارائه اطلاعات ضروری به مهمانان ایجاد می شود. معمولاً این اطلاعات شامل موارد ذیل است:

  1. آدرس محل جشن و نحوه ایاب و ذهاب
  2. زمان آغاز و پایان جشن
  3. اطلاعات کلی در خصوص تم عروسی
  4. محل استقرار مهمان‌هایی که از سایر شهرها دعوت شده‌اند

پس سعی کنید اطلاعات مذکور را به صورت واضح و شفاف در سایت قرار دهید. لازم به ذکر است که کلیه این کارها را به راحتی می توانید از طریق امکانات وبسایت بزمینه انجام دهید.

اگر تا به حال از این امکان سایت بزمینه استفاده نکرده اید یا نمی دانید چگونه سایت جشن عروسی خودتان را بسازید، همین حالا در سایت بزمینه ثبت نام کنید و مرحله به مرحله سایت جشن خود را کامل کنید و از ارسال رایگان آن به مهمانانتان لذت ببرید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت

هستی | 1397 مهر 09


خیلی ایده ی خوبیه، من واقعا عاشقشم که اینجوری هر اطلاعاتی که لازم هست برای مهمان ها رو میشه اونجا ثبت کرد. ولی کاش اول اسم عروس نوشته بشه و بعد اسم داماد، همه جا خانم ها مقدم هستن.