9 نکته مهم برای داشتن یک ماه عسل خاطره انگیز

9 نکته مهم برای داشتن یک ماه عسل خاطره انگیز

فهرست عناوین

بعد از تکاپو و شور و هیجان جشن عروسی، نوبت به این می رسد که کمی استراحت کنید و آغاز زندگی زناشویی با شریک لحظه لحظه های عمرتان را دونفره جشن بگیرید. مسافرت رفتن بهترین ایده برای سپری کردن این روزهای آرام و زیباست؛ اما باید از قبل آن را برنامه ریزی کنید تا خیالتان آسوده گردد. در حین برنامه ریزی برخی نکات را بهتر است مد نظر قرار دهید که ما آنها را با شما در میان می گذاریم:

  1. پیشنهاد ما این است که بین مراسم عروسی و شروع برنامه ماه عسل، حداقل یکی دو روز فاصله بیندازید. زیرا با توجه به حجم سنگین کارهای آمادگی مراسم و خستگی شب عروسی نیاز به تجدید قوا دارید تا با خیال راحت و زمان کافی وسایل سفر خود را جمع کنید.
  2. سعی کنید با توجه به زمان و بودجه خود بهترین انتخاب را داشته باشید. اگر زمان و بودجه شما محدود است مقصد داخلی انتخاب کنید و توجه کنید که زمان زیادی را صرف رانندگی یا حرکت در قطار و اتوبوس نکنید. اما اگر فرصت و بودجه کافی در اختیار دارید، پیشنهاد ما انتخاب مقصد خارجی است تا  تجربه ای متفاوت و زیباتر داشته باشید.
  3. به خاطر داشته باشید که ماه عسل یکی از به‌یادماندنی ترین سفرهای عمر شما خواهد بود. بنابراین تمام تلاش خود را بکنید که از زمان لذت ببرید و اگر با اتفاقات پیش بینی نشده ای مانند بدی آب و هوا یا ناهماهنگی در رزرواسیون هتل مواجه شدید، خونسردی خود را حفظ کنید و به خود بگویید این سفر باید بهترین و رویایی ترین سفر مشترک ما باشد.
  4. ماه عسل سفری است که تنها یک بار اتفاق می افتد. بنابراین سعی کنید این سفر را تاحدی به صورت لوکس انجام دهید. بلیط درجه یک بگیرید، به جای اتاق معمولی، در هتل یک سوئیت انتخاب کنید و سعی کنید در هتل هایی که پکیج ویژه ماه عسل دارند اقامت کنید.
  5. گوشی های هوشمندی که در حال حاضر توسط اکثر افراد استفاده می شوند معمولا دوربین های باکیفیتی دارند. اما همراه داشتن گوشی شما را از همراه داشتن دوربین فیلم برداری یا عکاسی بی نیاز نمی کند. مهم ترین مشکل دوربین گوشی های هوشمند در عکاسی در شب و در فضای باز است زیرا نور فلش آنها قدرت کافی ندارد. به علاوه کیفیت عکس های گرفته شده با دوربین های دیجیتالی باکیفیت تر از گوشی های هوشمند است؛ که این نکته به دلیل قدرت بیشتر سخت افزاری این دوربین هاست. برای اینکه بهترین لحظاتتان را به خوبی ثبت کنید مقاله «6 نکته اصلی برای ثبت خاطره ها در ماه عسل» را بخوانید.
  6. اگر به منطقه ای سفر می کنید که تاکنون به آنجا سفر نکرده اید حتما سعی کنید از شیوه غذاخوردن و رسم و رسومات محلی آنها پیروی کنید. زیرا این کار علاوه بر اینکه سبب آشنایی بیشتر شما با فرهنگ آنجا می شود، تجربه جدید و به یادماندنی نیز برای شما رقم می زند.
  7. سعی کنید لباس هایی را که برای ماه عسل انتخاب می کنید، حتما با شرایط آب و هوایی و رسم و رسومات مقصد هم‌خوانی داشته باشد. به علاوه از لباس هایی استفاده کنید که اسپرت باشند و در چمدان کمتر چروک شوند تا در سفر نیازی به اتو نداشته باشید.
  8. سعی کنید برنامه ها و بازدیدهای زیادی را در سفر برنامه ریزی نکنید؛ زیرا ماه عسل سفری است که در آن شما و همسرتان باید زمان زیادی را باهم و در آرامش و استراحت سپری کنید.
  9. سعی کنید مدارک شناسایی خود را که نشان گر ازدواج شماست همراه داشته باشید زیرا در برخی شهرهای داخلی و یا حتی بعضی از کشورها ممکن است با مشکلاتی در تهیه اتاق و یا در گشت و گذار مواجه شوید

برای اینکه خودتان را بهتر برای رفتن به ماه عسل آماده کنید، از قبل «چک لیست کامل سفر ماه عسل» را حتما با خودتان مرور کنید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت