چند بازی تولد سرگرم کننده برای کودکان

چند بازی تولد سرگرم کننده برای کودکان

فهرست عناوین

کودکان در سنین نزدیک 5 سالگی برای گرفتن جشن تولد و بازی های پرهیجان بیشترین ذوق و اشتیاق را دارند. آنها دوست دارند اوقات بسیار خوبی با دوستان خود داشته باشند و با آنها کاملا سرگرم باشند و تقریبا هرکاری دوست داشتند بکنند! شما به عنوان والدین آنها برای اینکه هم آنها را سرگرم کنید و هم از دردسرهای احتمالی این کوچولوها جلوگیری کنید، بهتر است برای آنها بازی هایی تدارک ببینید که ما کارشناسان بزمینه بعضی از آنها را اینجا به شما معرفی خواهیم کرد.

بازی «ایست!»

تقریبا این بازی مشابه صندلی بازی معروف است. در واقع در این بازی، آهنگی پخش می‌شود و همزمان با آن، همه دور هم شروع به جنب و جوش می‌کنند. در لحظه‌ای یک نفر می‌گوید: "ایست". با گفتن این کلمه همه باید ثابت بایستند. کسی که دیرتر از بقیه ثابت بماند می بازد و از دور بازی حذف می‌شود. انقدر این بازی ادامه پیدا می کند تا یک نفر باقی بماند.

بازی بادکردن بادکنک

در این بازی، به هر نفر بادکنکی داده می‌شود. کسی که زودتر بادکنک را تا جایی باد کند که ترکیده شود، برنده بازی است. کار دیگری که می شود در تولد با بادکنک ها  انجام داد، این است که به هر یک از کودکان سه تا پنج بادکنک داده شود و هرکس زودتر از همه در 30 ثانیه آنها را باد کرد، برنده محسوب می شود.

کوکی ها و کیک های سایت بزمینه را ببینید و سفارش دهید.

بازی «اسم آهنگ را بگو!»

در این بازی، افراد با دهان خود صدای آهنگی را تولید می‌کنند. برنده کسی است که زودتر آهنگ را تشخیص دهد و اصل آن را بخواند.

بازی «اگه می‌تونی نخند!»

در این بازی افراد دو به دو در صورت همدیگر نگاه می‌کنند. برنده کسی است که دیرتر از طرف مقابل بخندد. به همین ترتیب مسابقه بین افراد دیگر برگزار و در نهایت فردی به عنوان برنده نهایی انتخاب می‌شود.

بازی پانتومیم

این بازی تولد تقریبا در بیشتر مهمانی ها انجام می شود و بین بزرگترها نیز مرسوم است. پانتومیم به این ترتیب است که فردی جلوی بقیه دوستان کلمه ای را در ذهنش انتخاب و سعی می کند با حرکات بدن، کلمه را نشان دهد و دیگران باید بتوانند منظور او را در بازی حدس بزنند.

بازی «رییس کیه؟»

در این بازی، فردی از اتاق به بیرون فرستاده می‌شود. سپس افرادی که در داخل اتاق می‌مانند، فردی را به عنوان رییس انتخاب می‌کنند. وقتی فرد بیرونی وارد اتاق شد، دیگران موظفند در دایره‌ای بایستند و از ژست‌های رییس تبعیت کنند. فرد بیرونی باید در مرکز این دایره قرار گیرد و رییس را از روی سرعت افراد در تقلید از رییس تشخیص دهد.

بازی گرگ و میش

همه بچه ها در نقش میش باید بی حرکت روی شکم دراز بکشند و خود را به خواب بزنند. یکی از بزرگترها که نقش گرگ را بازی می کند، باید در بین آنها راه برود و آنها را قلقلک دهد و یا برای آنها جوک تعریف کند. هرکدام از بچه ها که بخندد و یا تکان بخورد، در بازی شکار می شود و از دور بازی خارج می شود.

بازی دونات های خوشمزه

برای هر کدام از بچه ها 2 یا 3 دونات تهیه کنید و آنها را با نخ از یک جا آویزان کنید. هر کدام از بچه ها که بتواند در یک دقیقه زودتر از همه دونات هایش را بخورد، برنده بازی تولد می شود.

هزاران هزار بازی جالب دیگر نیز وجود دارد که می توانید آن را در جشن تولد اجرا کنید؛ با این حال ما به شما پیشنهاد می کنیم که به فکر اقدامات دیگری مانند استخدام سرگرم کنندگان جشن نیز باشید تا بیشترین لذت و سرگرمی را در تولد برای کودکان ایجاد کنید. اگر مایلید که بیشتر در این مورد بدانید به مقاله «کارهایی که می توانید برای جشن تولد فرزندتان انجام دهید!» مراجعه کنید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت

rahil | 1397 مهر 04


سلام ایده های جالبی بود اما به نظرم بعضی از پیشنهادهاتون به سن زیر 5 سال نمیخوره و زوده واسه این سن...در کل برای منم بازی های مفیدی بود که توی ذهنم جرقه زد مخصوصا اون بازی آخر که دونات بود دوسش داشتم.