کدام یک از کارهای عروسی برای عروس خانم‌ها آزار‌دهنده هستند؟

کدام یک از کارهای عروسی برای عروس خانم‌ها آزار‌دهنده هستند؟

فهرست عناوین

یک برنامه‌ریز عروسی طی یک تحقیق، نظر عروس‌خانم‌هایی را که عروسی خود را برگزار نموده‌ و یا در حال تدارک برای برگزاری آن هستند، درباره مراحل آزاردهنده برگزاری عروسی خواستار شده است. آنها مواردی را مطرح کرده‌اند که خوب است از آنها آگاهی داشته باشید، خود را برایشان آماده کنید و بدانید که این تنها شما نیستید که چنین مشکلاتی دارید، بلکه خیلی از مسائل و سختی‌های برگزاری عروسی، بین اکثر عروس خانم‌ها مشترک است.

محدود کردن بودجه عروسی

در شرایطی که با همسرتان بودجه محدودی برای عروسی تعیین کرده‌اید، مجبورید از خیلی از ایده‌ها و وسایل مورد علاقه‌تان برای خرید و اجاره صرف نظر کنید و این در شرایطی است که بسیاری از مهمانان این مساله را دوست ندارند.

بستن لیست مهمانان و تعدیل انتظارات اقوام و آشنایان

بسیاری از اقوام دور و نزدیک دوست دارند به عروسی شما دعوت شوند، اما ممکن است ظرفیت تالار محدود یا بودجه‌تان محدود باشد. در این مرحله شما وارد چالش دعوت مهمانان می‌شوید، زیرا باید تصمیم بگیرید عده‌ای را دعوت نکنید و در نتیجه بعضی از آنها از شما دلخور شوند. بهترین کار این است که در صورت اعلام قطعی عدم حضور از طرف مهمانانتان، آنهایی را که دعوت نکرده اید، دعوت کنید.

سر و کله زدن با خدمات‌دهندگان بدقول و بدقلق و مشکلات احتمالی با آنها

شما دقیق برنامه‌ریزی کرده‌اید و ایده‌هایی دارید که دوست دارید عین همه آنها، بدون نقص و تاخیر اجرا شوند. اما مساله‌ای که وجود دارد این است که در فاز اجرا، ممکن است خدمات‌دهنده مورد نظر شما خوش قول نباشد و یا نتواند ایده‌های شما را، آن طور که خواسته بودید اجرا کند. برای اینکه این مشکل کمتر متوجه شما شود قراردادهایتان را کاملا شفاف بنویسید و حتما یک نسخه از آن را نزد خود نگاه دارید.

پیدا کردن آدرس مهمانان

این مرحله برای بسیاری از عروس خانم‌ها خسته‌کننده و ملال‌آور است. زیرا ممکن است بخواهید کارت‌های دعوت عروسی را به صورت پستی به آنها ارسال کنید و یا حضوری کارت را به دست آنها برسانید. به این ترتیب پیدا کردن آدرس، ماندن در ترافیک وسط شهر و بسیاری مشکلات دیگر در انتظارتان است و می‌تواند شما را خسته‌ کند. یک راه حل برای رفع این چالش این است که از سیستم کارت دعوت الکترونیک بزمینه استفاده کنید و به طور بهینه، کارت خود را به دست مهمانان برسانید.

تعیین محل نشستن مهمانان در تالار

اگر مهمانی شما مجلل است و قصد دارید جانمایی خاصی را برای مهمانان در تالار در نظر بگیرید و به آنها شماره صندلی اختصاص دهید، انتخاب و تخصیص صندلی به آنها چالشی اساسی است؛ زیرا باید بتوانید طوری ردیف‌های مختلف صندلی‌ها را به مهمانان اختصاص دهید که هیچ یک از آنها از شما دلخور نشوند و جای مورد نظر و اطرافیان صندلی‌های خود را دوست داشته باشند و با آنها احساس راحتی کنند.

سرو کله زدن با دردسرهای کودکان

در مراسم عروسی نیز مانند بسیاری از مراسم و مهمانی های دیگر کودکان حضور دارند و می‌خواهند اوقات شادی داشته باشند. اما گاهی اوقات کنجکاوی بیش از حد آنها در مورد عروس خانم برای او کلافه کننده می شود؛ چرا که ساعتها قبل از مراسم درگیر کارهای آرایشگاه و عکاسی بوده است. بهترین راه حل برای این موضوع این است که وظیفه سرگرم و مدیریت کودکان را به یکی از نزدیکان بسپارید و برای آنها فعالیهای مختلف در نظر بگیرید و از آنها در انجام برخی کارها کمک بگیرید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت