چگونه در کمتر از 90 روز عروسی خود را برگزار کنیم؟

چگونه در کمتر از 90 روز عروسی خود را برگزار کنیم؟

فهرست عناوین

اکنون که به بزمینه مراجعه نموده‌اید، ممکن است به هر دلیلی مجبور باشید عروسی خود را در زمان کوتاهی نسبت به زمان معمول برگزار کنید و برای این مساله دنبال راهکار باشید. در این مقاله ترفندهایی ارائه خواهد شد که به شما در این مساله کمک خواهد کرد.

مهم‌ترین مساله برای آنکه عروسی خود را به جای 8 تا 12 ماه، در 90 روز و زودتر از زمان معمول برگزار کنید، انتخاب‌های شماست. انتخاب‌ شما در کترینگ، مکان عروسی و خیلی از تجهیزات و امکاناتی که می‌خواهید برای عروسی خود تدارک ببینید، مهم‌ترین نکته در برگزاری هر چه سریع‌تر عروسی است. برای این کار به راهکارهای زیر توجه کنید:

ایده‌آل‌گرا نباشید

شما می‌خواهید عروسی را در 90 روز برگزار کنید. بنابراین نباید خیلی ایده‌آل‌گرا باشید. سعی کنید از بعضی از ایده‌آل‌ها و رویاهای خود صرف‌نظر کنید و به فکر سفارش دادن وسائلی که ساخت و تحویل آنها بسیار زمان می‌برد، نروید یا حتی‌المقدور از ترفندهایی که در ادامه گفته می‌شود استفاده کنید.

تعیین بودجه

اول بودجه خود را تعیین کنید. انتخاب میزان بودجه بخش زیادی از مسیر برگزاری عروسی را تعیین می‌کند. بودجه نقشه راه برگزاری عروسی را تعیین می‌کند و بخش زیادی از تردیدهای شما در انتخاب خدمات‌دهندگان مختلف را برطرف می‌کند. البته این را هم در نظر داشته باشید که ممکن است به دلیل محدود شدن زمان، انتخاب هایتان محدود شود و ممکن است مجبور باشید کمی بیشتر از آنچه در نظر گرفته اید هزینه کنید.

خرید اینترنتی

امروزه همانطور که برای خرید وسائل مختلف از شبکه های اجتماعی و اینترنت استفاده می شود، می توان برای خرید برخی اقلام عروسی مانند کارت دعوت و گیفت عروسی نیز به صورت کاملا آنلاین و بدون صرف وقت اقدام کرد.  بسیاری از اقلام دیگر مانند تاج و اکسسوری های عروس خانم ها و آقایان را نیز می توان به همین شکل سفارش داد، اما پیشنهاد ما این است که تا جایی که می توانید به حضوری نسبت به خرید آنها اقدام کنید، زیرا هر مشکلی مستقیما به ظاهر شما ارتباط دارد.

خرید لباس آماده، دکورهای آماده و ...

برای دوخت لباس عروس در بیشتر موارد، 3 تا 4 ماه زمان لازم است تا آماده شود. در این شرایط ایده‌آل‌گرا نباشید و اگر نتوانستید مزونی را پیدا کنید که دوخت لباس عروس را سریع انجام دهد،  لباس عروس‌ آماده تهیه کنید. در بزمینه و در بخش مزون‌های لباس عروس می‌توانید انواع و اقسام مزون‌های عروس معتبر و متنوع را باب سلیقه تان پیدا و آنها را با هم مقایسه کنید و به سراغشان بروید.

درباره دکوراسیون هم این مساله صدق می‌کند. به جای آنکه وقت خود را صرف طراحی و ساختن دکور کنید سعی کنید با صحبت با خدمات‌دهندگان، ماکت‌‌های آماده‌ انتخاب کنید. این کار در صرفه‌جویی وقت و همچنین هزینه شما اثر زیادی دارد. یک پیشنهاد دیگر این است که از مسئولین تالار یا باغ بخواهید تا فردی را برای انجام امور تزئینات معرفی کنند یا در صورت امکان خودشان این خدمات را به شما ارائه دهند.

انتخاب و جستجوی خدمات‌دهندگان

به جای آنکه به سراغ تک تک خدمات‌دهندگان بروید، آنها را در بخش بهترین های بزمینه جستجو کنید؛ در بزمینه گلچین بهترین کسب و کارهای عروسی را می توانید ببینید. همچنین برای تامین‌کننده‌هایی مثل کترینگ، گروه موسیقی، دکوراسیون و ... نظرات مردم را در صفحات خدمات‌دهندگان بخوانید تا از کار آنها اطمینان حاصل کنید. این کار تاثیر زیادی بر صرفه‌جویی در وقت دارد، زیرا برای مثال باعث می‌شود تا وقت خود را صرف تست غذای کترینگ نکنید، یا به جای پرسش از دوستان درباره سالن های زیبایی و میکاپ آرتیست ها، با مراجعه به بزمینه و بررسی سبک کار هر کدام، آن خدمات دهنده ای را که معیارهای مورد نظر شما را دارد، انتخاب کنید. پیشنهاد می کنیم برای اطلاعات بیشتر مقاله «بهترین سالن های زیبایی و میکاپ ارتیست های تهران» را بخوانید.

انتخاب خدمات دهنده تالار و تشریفات عروسی

بسیاری از کارهای عروسی را خود تالارها انجام می‌دهند. تعدادی از آنها مدیریت دکوراسیون عروسی را بر عهده می‌گیرند، خدمات کترینگ آن را انجام می‌دهند یا برای مهمانانتان هدیه تهیه می‌کنند. با انتخاب تالاری که بخش زیادی از کارهای وقت‌گیر عروسی را انجام می‌دهد، می‌توانید در وقتتان به طور قابل توجهی صرفه‌جویی کنید.

 

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت