11 روش برای متمایز کردن جشن عروسی‌تان

11 روش برای متمایز کردن جشن عروسی‌تان

فهرست عناوین

مسلما خیلی از عروس و دامادهایی که آماده اند مراسمی بی‌نظیر و خاص برای جشن عروسی شان برپا کنند، به دنبال ایده هایی هستند که بشود با تغییر دادن آنها، فضای متفاتی برای مهمانها ایجاد کرد. اگر نمی دانید که از کجا شروع کنید، ما حداقل 11 مورد از موارد عروسی را برای اعمال سلیقه خاص خودتان به شما پیشنهاد می کنیم.

پس‌زمینه‌ها

تزئین درها و دیوارهای مکان برگزاری مراسم می‌تواند جشن شما را کاملا متمایز کند. کاغذهای رنگی، تور، گل و ... همه ایده‌هایی هستند که می‌توانند فضای برگزاری مراسم شما را زیباتر کنند.

راهروها و مسیرهای تالار یا باغ عروسی

ایده دیگر خاص کردن فضای عروسی، تزئین کردن راهروها و خصوصا مسیر ختم شونده به جایگاه عروس و داماد است. گلبرگ‌های رنگی یکی از بهترین ایده‌ها برای تزئین مسیر عروس و داماد است. همچنین استفاده از فرش متناسب با تم عروسی، تورهای رنگی و قرار دادن گلدان‌هایی با گل‌های طبیعی نیز ایده‌های دیگری برای تزئین راهروها و مسیرها است.

آهنگ‌های مخصوص خودتان

شما مجبور نیستید از آهنگ‌های متدوال برای جشن عروسی‌تان استفاده کنید. آهنگ‌های خاص و محبوب‌تان می‌تواند جو خوشایند و جدیدی را در مراسم ایجاد کند. همچنین در صورتی که علاقه‌مند باشید می‌توانید از آهنگ‌های محلی شهر خود یا همسرتان برای مراسم عروسی‌تان استفاده کنید و مهمان‌ها را شگفت‌زده کنید. برای اینکه بتوانید در مورد موسیقی جشن عروسی تصمیم بگیرید، مقاله «هر آنچه باید در مورد موسیقی عروسی بدانید» را حتما بخوانید.

جای حلقه‌ها

اگر قصد دارید که رسم حلقه در دست کردن عروس و داماد را در جشن خود اجرا کنید، از ایده‌های جدید برای جای حلقه‌ها استفاده کنید. برای مثال قابهای چندضلعی همراه با برگها و لانه پرنده می‌تواند ایده جذابی برای این موضوع باشد. همچنین می‌توانید یک دختر و پسر کوچک از دوستان و نزدیکان را برای حمل حلقه‌ها در نظر بگیرید و با آنها برای انجام این کار تمرین کنید.

بوی خوش

یکی دیگر از کارهایی که برای متمایز کردن مراسم خود می‌توانید انجام دهید، ایجاد رایحه خوش در فضای برگزاری مراسم است. استفاده از گل‌های خوشبو مانند مریم، نرگس، یاس و ... بهترین ایده برای انجام اینکار است.

عکس‌های خانوادگی

عکس‌های کودکی، عروسی پدر و مادرها، پدربزرگ و مادربزرگ‌های شما و نامزدتان می‌توانند برای مهمان‌ها جذاب باشند. برای اینکار می‌توانید یک میز نزدیک ورودی تالار در نظر بگیرید و عکس‌ها را روی آن قرار دهید و یا آنها را بر روی دیوارها ورودی نصب کنید.

هدیه برای بچه‌ها

دفتر نقاشی، مداد‌های رنگی، کتاب‌های رنگی و اسباب‌بازی‌های کوچک ایده‌های مناسبی برای هدیه به بچه‌ها در مراسم عروسی‌تان است. اینکار علاوه بر اینکه آنها را در طول مراسم سرگرم می‌کند، می‌تواند فرصت‌های عکاسی مناسبی از آنها را نیز فراهم کند.

هدیه برای مهمان‌های عروسی

اگر تمایل دارید که مهمان‌ها، یادگاری‌هایی از مراسم عروسی شما داشته باشند، می‌توانید هدیه‌های کوچک تزئینی برای آنها در نظر بگیرید که نام شما و نامزدتان و همچنین تاریخ عروسی‌تان روی آن حک شده باشد. بهتر است میزی نزدیک به درب خروج برای قرار دادن این هدیه‌ها در نظر بگیرید تا مهمان‌ها هنگام خروج آنها را بردارند.

ایستگاه نوشیدنی

می‌توانید بجای سرو چای، قهوه و شربت بر روی میزها، ایستگاه نوشیدنی ایجاد کنید و اجازه دهید که مهمان‌ها خودشان کار سرو نوشیدنی را انجام دهند. این ایده خصوصا هنگامی که قصد دارید با چند نوع نوشیدنی از مهمان‌های‌ خود پذیرایی کنید، جذاب‌تر است.

نورپردازی سالن یا فضا

نورپردازی مناسب مراسم می‌تواند حس و حال متفاوتی برای جشن شما ایجاد کند. استفاده از شمع، فانوس‌های کاغذی رنگی و چراغ‌های رنگی، ایده‌های مناسبی هستند که می‌توانید به کمک آنها فضای ویژه‌ای برای مراسم عروسی‌تان ایجاد کنید.

ورود و خروج از مراسم عروسی

اگر برنامه خاصی برای ورود و خروج‌تان ندارید، باید بدانید که داشتن ایده برای آنها یکی از مهم‌ترین راهکارهای متمایز کردن مراسم عروسی‌تان است. اگر به آن لحظه بیندیشید، اولین چیزی که باید در نظر بگیرید، آهنگ ورود به مراسم عروسی است؛ یعنی اگر آهنگی را مد نظر دارید، حتما از قبل با دی‌جی جشن عروسی هماهنگ کنید. در ضمن می توانید اتومبیل‌های قدیمی و یا لوکس در اختیار بگیرید و تا درب ورودی سالن از آن استفاده کنید. 

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت

مهسا | 1397 مهر 23


همه ایده ها جالب بود ولی همه این ها مستلزم هزینه اس
همه ماها کلی ایده خوشگل و متمایز کننده تو نظرمون وجود داره و سرچ هم کردیم ولی همشون هزینه های اضافی بهمون تحمیل میکنه و این گاهی میسر نیست