راهنمای انتخاب دسته گل عروس و گل آرایی تالار عروسی

راهنمای انتخاب دسته گل عروس و گل آرایی تالار عروسی

فهرست عناوین

دسته گل و گل آرایی سالن عروسی یکی از اجزای لاینفک یک جشن عروسی است که به ویژه برای عروس خانم ها اهمیت زیادی دارد. اکثر عروس ها ترجیح می دهند بهترین، زیباترین و شیک ترین دسته گل را در مراسم عروسی خود در دست داشته باشند و برای تهیه آن حساسیت فوق العاده به خرج می دهند. علاوه بر این آنها دوست دارند که فضایی که مراسم آنها در آن برگزار می شود، با تم و رنگ مورد علاقه شان برای مهمانان محیطی زیبا فراهم کنند و خودشان نیز از آن لذت ببرند.

رنگ برگ و شاخه های گل، تعداد و اندازه آن ها همراه با تزئینات خاص و مدرن، می توانند جلوه جذاب و اصلی دسته گل و تزئینات تالار یا باغ تالار عروسی را مشخص کنند. اگر زمان برگزاری مراسم عروسی شما نزدیک است یا قصد دارید یک دسته گل عروس سفارش دهید و یا اگر کسب و کار شما در زمینه تهیه و تزئین دسته گل های عروس و گل آرایی مراسم است، خواندن این مطلب را به شما توصیه می کنیم. نکات مهم در انتخاب گل های محبوب عروسی را با یکدیگر بررسی می کنیم.

نکته اول: مدل لباس عروس در انتخاب گل های دسته گل عروس و گل آرایی سالن تأثیر زیادی دارد!

هماهنگی دسته گل عروس و تزئینات گل تالار با لباس عروس یکی از عواملی است که هم موجب زیباتر شدن دسته گل و فضای سالن شده و هم باعث می شود لباس عروس خانم بهتر دیده شود و در مجلس بدرخشد. البته لازم است یادآوری کنیم که انتخاب گل های مناسب، متناسب با فصل انجام می شود. بی شک اگر مراسم عروسی شما در فصل زمستان باشد، نباید انتظار داشته باشید گل های بهاری در دسته گل شما و تزئینات میزهای و صندلیها به کار رفته باشند.

لباس های عروسی عروس خانم ها در دو مدل پف دار و دنباله دار، بیشتر مورد استقبال خانم ها قرار می گیرند. اگر لباس عروسی شما دنباله دار است بهتر است دسته گلی را انتخاب کنید که گل آرایی آن به صورت دنباله دار، آبشاری با شاخه های آویزان اجرا شده باشد؛ اگر قرار است لباس عروس پف دار بر تن کنید، بهتر است از دسته گل عروس با تزئینات محدودتر، کوتاه‌تر و به سبک گِرد یا سبد مانند استفاده کنید.

هر مدل از گل آرایی را برای گل های دسته گل عروس انتخاب کنید، رنگ آن ها باید با هم و البته با رنگ لباس عروس هماهنگ باشد. گل های بهاری، زیباتری رنگ ها را دارند، به همین دلیل است که اغلب زوج های جوان، فصل بهار و تابستان را برای مراسم عروسی خود انتخاب می کنند.

نکته دوم: مراسم عروسی در تالار پذیرایی برگزار می شود یا در باغ و فضای آزاد؟

تعجب نکنید. انتخاب گل های محبوب عروسی ارتباط نزدیکی با محل برگزاری مراسم عروسی دارد. در مورد دسته گل اگر مراسم عروسی در تالار یا فضای سر بسته برگزار می شود، ابعاد دسته گل عروس باید کوچک تر باشد و ترجیحاً عطر و بوی تند نداشته باشند. برای تزئین دسته گل عروس که در باغ یا فضای باز قرار است استفاده شود، معمولاً گل های بزرگ‌تر، تزئینات بیشتر و با عطر و بوی تندتر به کار می روند.

به شما پیشنهاد می کنیم ابتدا مکان مراسم عروسی را تعیین کنید و سپس به سراغ سایر مقدمات مراسم بروید. تجربه ثابت کرده است گل فروشان و متخصصین گل آرایی مراسم بهترین مشاوران برای انتخاب مدل و نوع تزئنین سالن و دسته گل عروسی هستند. حتماً نظرات آن ها را با دقت گوش کنید و در نهایت آن را با سلیقه های خود مطابقت دهید. به طور مثال، رنگ های نقره ای با سفید سِت می شوند و گل های زرد و نارنجی باید در کنار هم قرار داده شوند. تزئین دسته گل عروسی با تِم رنگی آبی، بنفش، ارغوانی یا صورتی نیز جلوه زیبایی دارد که پیشنهاد می کنیم آن را در خاطر داشته باشید.

نکته سوم: گل رز، لیلیوم، آنتریوم، ارکیده یا ....؟ کدام گل ها برای دسته گل عروسی مناسب تر هستند؟

اگر بخواهیم یکی از انواع گل های محبوب دسته گل های عروسی را به شما پیشنهاد بدهیم، بی شک گل های ارکیده با ترکیب رنگی متنوع، اولین گزینه ما خواهند بود. گل های ارکیده بی نظیرترین گل ها هستند و جلوه خاصی را به دسته گل عروس می بخشند. دسته گل ارکیده، شیک، مدرن و بسیار آرامش بخش است.

گل های رز در دسته گل عروسی، نماد عشق و محبت فرآوان هستند و ترکیب رنگی قرمز و سفید آن در کنار هم می تواند جذابیت زیادی در دسته گل ایجاد کند. دسته گل های رز که برای مراسم عروسی انتخاب می شوند بهتر می توانند با فضای عروسی و لباس عروس هماهنگ شوند. گل ها رز جزو محبوب ترین گل های دسته گل عروسی هستند.

بهترین گلفروشی ها را در بزمینه ببینید.

اگر به تهیه یک دسته گل عروس با گل آرایی کلاسیک و در عین حال، شیک علاقه دارید و می خواهید یک عروس متفاوت باشید، گل های لاله با ساقه های بلند را به شما پیشنهاد می کنیم.گل های لاله در رنگ های متنوع وجود دارند و اگر برای آن ها تزینات ساده و متناسب با رنگ گل انتخاب شود، بی شک یکی از بی نظیرترین دسته گل های عروسی را در دست خواهید گرفت.

گل های لیلیوم، انتخاب دیگری هستند که می توانند به عنوان گل های محبوب دسته گل عروسی به کار روند. این گل ها را تقریباً در همه مراسم ها استفاده می کنند و اغلب برای تزئینات ماشین عروس نیز استفاده می شوند. لیلیوم در برابر گرما و کم آبی بسیار مقاوم است و در طول مراسم پژمرده نمی شود.

نکته چهارم: گل آرایی میز و صندلی در تالار و باغ باید چگونه باشد؟

یکی از استایل هایی که برای گل آرایی باغ عروسی بسیار پرکاربرد و مناسب است، گل آرایی استایل بوهو و روستیک می باشد. که در این باره می توانید به مقاله «گل های مناسب سبک بوهو و روستیک» و «دیزاین و دکوراسیون عروسی به سبک بوهو و روستیک» مراجعه کنید. اما به طور خلاصه معمولا گل آرایی باغ تالار با گل های وحشی و معمولا تک رنگ یا نهایتا دو رنگ تکمیل می شود. در عین حال گل آرایی تالار می تواند بیشتر حالت کلاسیک و یا لوکس داشته باشد و از ترکیب چند رنگ مختلف به خوبی استفاده شود.

امیدواریم با مطالعه مطالب فوق بتوانید بهترین گلها را برای عروسی تان را تهیه کنید و در مراسم عروسی خود بدرخشید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت