ژست‌های عکاسی عروسی

ژست‌های عکاسی عروسی

فهرست عناوین

انتخاب ژست‌های عکاسی عروسی با توجه به این‌که شب عروسی یک شب خاطره‌انگیز و تکرار نشدنی است باارزش و دارای اهمیت هستند. هر ژست می‌تواند احساسات و عواطف زوجین را در قالب حرکات خاصی به نمایش بگذارد و میزان عشق و علاقه آن‌ها را با نگاه‌های پر از عشق به هم نشان دهد.
انتخاب ژست‌های عکاسی عروسی معمولاً به عهده عکاس و فیلم‌بردار مجلس است و گروه فیلم‌برداری سعی می‌کنند ژست‌هایی ناب را برای خاطره‌انگیزتر و جذاب‌تر کردن عکس‌ها پیشنهاد کنند. 
حتی برخی از ژست‌هایی که در عکس‌های عروسی ثبت می‌شوند بدون هماهنگی هستند و به‌محض این‌که عکاس موقعیت را مناسب می‌بیند به شکار لحظه‌ها می‌پردازد و تصاویری جذاب برای زوج جوان ثبت می‌کند.
در ادامه برخی از نکات مهم جهت ثبت عکس‌های عروسی و ژست‌های مناسب عروس و داماد موردبررسی قرارگرفته‌اند.

ژست‌های عکاسی عروسی در فضای باز

زوج‌های جوان علاقه‌مند هستند عکس‌هایی در فضای بازداشته باشند و در دل طبیعت به خاطره سازی این روز شیرین بپردازند. این عکس‌ها معمولاً در باغ و ویلای آتلیه ثبت می‌شوند و ژست‌های مخصوصی دارند.
از جذاب‌ترین ژست‌های عکاسی عروسی در فضای باز می‌توان به نشستن عروس در میان باغ پر از گل و خیره شدن داماد با نگاهی تحسین‌برانگیز به وی اشاره کرد.
در عکس‌هایی که در فضای باز ثبت می‌شوند گروه عکاسی و فیلم‌برداری آزادی عمل بیشتری برای ثبت عکس‌های مختلف دارند و بازی نورها و رنگ‌های زیبا به کمک زوج‌های جوان می‌آید تا بتوانند عکس‌هایی منحصربه‌فرد از بهترین روز زندگی‌شان ثبت کنند.

ژست‌های عکاسی عروسی در آتلیه مخصوص

عکس‌هایی که در آتلیه مخصوص عروس و داماد ثبت می‌شوند نیز به‌اندازه عکس‌های فضای باز جذاب و رؤیایی هستند؛ زیرا آتلیه‌ها تجهیزات ویژه‌ای برای عروس و دامادها در نظر می‌گیرند که با کمک آن‌ها می‌توانند ژست‌های عکاسی عروسی متفاوتی داشته باشند.
کنده‌های چوبی، نورپردازی‌های ویژه و حتی دکوراسیون‌های با طراحی‌های سنتی یا مدرن در کنار هم می‌توانند به‌عنوان جلوه‌های ویژه برای پس‌زمینه عکس‌های عروس و داماد در نظر گرفته شوند؛ به‌گونه‌ای که با دیدن تصاویر ثبت‌شده به‌هیچ‌عنوان نمی‌توانید تصور کنید این عکس‌ها در فضای بسته آتلیه و با امکانات محدود گرفته‌شده‌اند.

جدی بودن را کنار بگذارید و لبخند بر لب داشته باشید.

از مهم‌ترین نکاتی که هنگام انتخاب ژست‌های عکاسی عروسی به آن توجه می‌شود می‌توان به لبخند زدن عروس و داماد و پرهیز از حرکات مصنوعی اشاره کرد. تا هراندازه هنگام ثبت تصاویر، شادتر، طبیعی‌تر و بدون استرس تر باشید، عکس‌های گرفته‌شده زیباتر و جذاب‌تر خواهند بود.

بهترین آتلیه های عروسی را در بزمینه ببینید.

استودیو عکس و فیلم ژمرا مشاهده این کسب و کار
آتلیه عروس میلاد مرادی مشاهده این کسب و کار
این عکس‌ها در آینده وقایع روز شیرین و به‌یادماندنی عروسی را برای زوج جوان روایت می‌کنند و عکس‌های مصنوعی که تنها با تلقین گروه عکاسی ثبت‌شده‌اند و هیچ حسی درون آن‌ها وجود ندارد نمی‌توانند پس از گذر چند سال جذابیت و زیبایی داشته باشند.
تمام عشق و علاقه‌ای که دارید را در نگاهتان بریزید و باذوق و هیجان فراوان ژست‌های عکاسی عروسی را انتخاب و اجرا کنید، این انتخاب زمانی برای شما تحسین‌برانگیز خواهد بود که عکس‌های عروسی‌تان را به همراه فرزندانتان تماشا می‌کنید و آن‌ها می‌توانند عشقی که از روز اول بین شما وجود داشته را به‌صورت مصور در قالب تصاویر متعدد ببینند.

انتخاب بین عکس‌های نشسته یا ایستاده

یکی از مهم‌ترین سؤالاتی که زوج‌های جوان هنگام انتخاب ژست‌های عکاسی عروسی با آن مواجه می‌شوند انتخاب ژست‌های ایستاده و نشسته است. اگر لباس عروس دنباله‌دار است و عکس‌های نشسته نمی‌توانند زیبایی لباس را به خوبی به نمایش بگذارند بهتر است بیشتر عکس‌های عروس و داماد به صورت ایستاده باشند؛ اما درصورتی‌که لباس عروس دارای پف‌های زیاد و سنگ‌کاری‌های ویژه است و عکس‌های قدی و ایستاده نمی‌توانند زیبایی لباس عروس را به خوبی نمایش دهند باید عکس‌های نشسته که جلوه گری لباس را به معرض نمایش می‌گذارند انتخاب شوند.
انتخاب ترکیبی از عکس‌های نشسته و ایستاده می‌تواند آلبوم عروسی را زیباتر نشان دهد، زیرا در پس هر عکس مفاهیم زیادی نهفته است و هیچ‌کدام از عکس‌ها حاوی پیام‌های یکسان نیستند.

خلاقیت در ژست‌های عکاسی عروسی

تا هر اندازه در انتخاب ژست‌های عکاسی عروسی دقت و خلاقیت بیشتری به خرج دهید عکس‌های ثبت شده جذاب‌تر خواهند بود.
 اگر تصور می‌کنید که انتخاب ژست‌های مناسب و غیرتکراری تا حدودی مشکل است به شما پیشنهاد می‌کنیم ژست‌های عروس و دامادی که آتلیه در اختیار شما می‌گذارد را بررسی کنید.
همچنین ژست‌های عکاسی عروسی متنوعی که در دنیای پهناور اینترنت وجود دارند، انتخاب‌های متعددی را پیش روی شما قرار می‌دهند و هنگام بررسی ژست‌های مختلف می‌توانید با کمی خلاقیت ترکیبی از آن‌ها را برای عکس‌های عروسی انتخاب کنید.
هنگام بررسی ژست‌های مختلف باید به تفاوت قدی که با همسرتان دارید توجه داشته باشید و ژست‌هایی را انتخاب کنید که از هر لحاظ به ویژگی‌های ظاهری شما نزدیک‌تر هستند. همچنین در صورتی که می‌توانید عکس‌های را کنار دریا یا درون جنگل داشته باشید به شما پیشنهاد می‌کنیم، ژست‌های عکاسی عروسی مناسب با فضای موردنظر را نیز بررسی کنید. در مقاله «4 راه برای خوش عکس تر شدن در روز عروسی» نیز می توانید جزئیات کاربردی بیشتری را در مورد عکسهای عروسی بخوانید.
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت

farid | 1397 مهر 07


تمام نکاتی که اینجا نوشته خوب هستن و قابل استفاده ولی هیچ چیزی مثل طبیعی بودن نیست . طبیعی باشیم و لذت ببریم از مراسممون. من و خانومم واسه عقدمون کاملا از ژست های نچرال استفاده کردیم و کلی هم خوشگل شد

ستاره | 1397 مهر 08


اخر سر هم خود آتلیه ها مجبورمون می کنن همون ژستی رو اجرا کنیم که خودشون دوست دارن و فقط هم ی سری ژست تکراری
من دنبال یه جایی میگردم که ایده های ناب واسه ژست داشته باشه و خلاق باشن

مهیار | 1397 مهر 23


خیلی کمن آتلیه هایی که عکسای خلاقانه بگیرن... بیشتر عکسا خیلی مصنوعی و غیر طبیعی ان