انتخاب رنگ لباس شب بر اساس رنگ پوست و مو

انتخاب رنگ لباس شب بر اساس رنگ پوست و مو

فهرست عناوین

توجه به فرم اندام و قد برای انتخاب هر لباسی اهمیت دارد، در عین حال نیز شناختن طیف رنگ های مختلف و انتخاب هوشمندانه آن می تواند چهره شما را بازتر نشان دهد. انتخاب بهترین رنگ برای لباس شب بر اساس رنگ پوست و مویتان سبب می‌شود که همانند یک نگین درخشان در جشن عروسی یا نامزدی بدرخشید و هیچ کس توانایی رقابت با زیبایی خیره کننده شما را نداشته باشد. در ادامه برخی از راهکارهای مناسب جهت انتخاب یک لباس شب مناسب را به شما ارائه می دهیم.

رنگ لباس شب برای افراد سفید پوست با موهای روشن و بلوند

اگر پوست صورتتان روشن است و موهایی به رنگ بلوند یا طلایی روشن دارید، بهتر است لباس شبی را انتخاب کنید که دارای تناژهای رنگی تیره‌تر باشد. به عنوان مثال رنگ‌های آبی، بنفش، قرمز و حتی زرشکی و قهوه‌ای می‌توانند انتخاب مناسبی باشند.

انتخاب این رنگ‌ها سبب می‌شود که سفیدی پوستتان و رنگ روشن موهایتان جذاب‌تر جلوه کند و رنگ لباس شب تیره‌ای که انتخاب کرده‌اید، زیبایی بیشتری داشته باشد.

انتخاب لباس‌هایی که به رنگ‌های روشن مانند سفید، زرد، کرم و... هستند سبب می‌شوند که پوست صورتتان رنگ پریده جلوه کند و با وجود این که آرایش زیبایی دارید و از جواهرات مناسبی استفاده کرده‌اید، نتوانید هارمونی را حفظ و خوش رنگ در جشن جلوه کنید.

رنگ لباس شب برای افراد سفید پوست با موهایی تیره

اگر برای بهتر نشان دادن صورت سفید و درخشانتان از رنگ موهای تیره‌تر همانند قهوه‌ای، شرابی و مشکی استفاده می‌کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم از بین لباس‌هایی که دارای رنگ آبی آسمانی، سبز تیره، مشکی و قرمز روشن هستند، یک رنگ را برای پوشیدن انتخاب کنید، زیرا این لباس شب‌ها در کنار آرایش‌های گرم، زیبایی چهره و اندامتان را چند برابر می‌کنند.

با توجه به این که پوستتان روشن است و موهایی به رنگ تیره دارید، بهتر است لباس‌هایی که دارای رنگ بندی قهوه‌ای یا سفید و کرم هستند را انتخاب نکنید؛ زیرا این لباس شب‌ها سبب می‌شوند که ترکیب رنگ پوست و موهایتان با لباس هماهنگی خوبی نداشته باشند.

رنگ لباس شب برای افراد با پوست تیره و موهایی روشن

افرادی که دارای رنگ پوست تیره هستند و برای موهایشان رنگ‌های روشن را انتخاب کرده‌اند باید لباس‌هایی به رنگ قهوه‌ای، نارنجی، قرمز یا سبز را انتخاب کنند. این لباس‌ها با رنگ پوست تیره و موهای روشن به خوبی هماهنگ می‌شوند و زیبایی فرد را دوچندان می‌کنند، همچنین این رنگ ها با آرایش‌ قهوه‌ای و طلایی بسیار جذاب و خیره کننده خواهند بود.

تا هر اندازه این رنگ‌ها در برجسته‌تر نشان دادن شما در مهمانی تاثیرگذار هستند، رنگ مشکی زیبایی ظاهری‌تان را کم می‌کند؛ بنابراین لباس شب‌های مشکی را به دلیل این که دارای طراحی‌های متفاوت و خاص هستند انتخاب نکنید و رنگ‌هایی را مد نظر داشته باشید که بیشترین هماهنگی را با رنگ پوست و موی شما دارند.

رنگ لباس شب برای افراد با پوست تیره و موهایی تیره

در صورتی که هم پوست صورتتان تیره است و هم موهایی به رنگ تیره دارید، بهتر است از لباس‌هایی به رنگ قرمز، آبی و قهوه‌ای استفاده کنید. این رنگ‌ها با پوست و موهایتان هماهنگی خوبی دارند و سبب زیباتر شدن شما می‌شوند.

انتخاب رنگ‌هایی همانند بژ و طلایی و رنگ‌های روشن به هیچ عنوان برای افرادی که دارای رنگ پوست و موی تیره مناسب نخواهد بود؛ زیرا روشن بودن و زننده بودن این رنگ‌ها سبب تیره‌تر نشان دادن پوست می‌شود.

رنگ لباس شب برای افراد با پوست معمولی

افرادی که پوستشان نه تیره و نه روشن است، بهتر است بیشتر به رنگ مو و آرایش و تناسب آنها با لباس مهمانی شان توجه داشته باشند. فراموش نکنید که آرایش چشم ها بسیار اهمیت دارد؛ در واقع اگر هنوز تصمیمی برای لباستان نگرفته اید، اول به اینکه چه سایه و خط چشمی می خواهید استفاده کنید، فکر کنید.

پیشنهاد کارشناسان بزمینه برای افرادی با این رنگ پوست این است که بیشتر لباس‌هایی به رنگ آبی، سورمه‌ای، مشکی و صورتی انتخاب کنند.

انتخاب رنگ لباس شب زیتونی، مغز پسته‌ای قهوه‌ای تیره و قرمز برای افرادی که رنگ پوست معمولی دارند مناسب نخواهد بود.

رنگ لباس شب برای افراد با پوست گندمی

افراد زیادی هستند که رنگ پوست آنها گندمگون است. این افراد موقع انتخاب یک لباس شب مناسب باید رنگ‌های مشکی، سورمه‌ای، آبی لاجوردی و زرشکی را مد نظر داشته باشند. از میان رنگ‌هایی که با پوست‌های گندمی هماهنگ نیستند می‌توان به رنگ پسته‌ای، بنفش تیره و قهوه‌ای تیره اشاره کرد.

انتخاب رنگ لباس شب متناسب با فصل‌های سال

اگر رنگ پوست و موهایتان تیره است و قصد دارید در یک میهمانی که در شب‌های سرد سال همانند پاییز و زمستان برگزار می‌شود شرکت کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا رنگ هایی چون قرمز، زرشکی، آبی کاربنی، بنفش، سبزآبی و رنگ های پر انرژی و پررنگ را مد نظر داشته باشید. این رنگ‌ها انرژی بیشتری برای شرکت در یک مهمانی سرد زمستانی به فرد هدیه می‌کنند. با این حال رنگ های تیره و پر رنگ نیز برای افرادی که پوست و مویشان روشن است، بسیار جذاب و زیبا خواهد بود.

البته در کل رنگ‌های تیره بیشتر مناسب مهمانی‌های فصل پاییز هستند که هوا معتدل و خنک است و لباس‌هایی با رنگ سنگین و تیره جذاب به نظر می‌رسند.

همچنین اگر به یک مهمانی بهاری و شاد دعوت شده‌اید و پوست و مویی به رنگ روشن دارید، بهتر است لباس‌هایی را انتخاب کنید که به رنگ های صورتی، آبی، خاکستری و بنفش هستند. این رنگ از لباس شب‌ها متناسب با فصل می‌توانند حس خوبی را به فرد القا کنند.

با این حال هر لباسی که در اندام شما زیباست و در کل به ظاهرتان می آید، را بر تن کنید و از حسی خوبی که نسبت به خودتان دارید، لذت ببرید. مدرن ترین لباس های شب را اینجا ببینید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت