چگونه فرزندتان می‌تواند از مهمانان جشن تولدش تقدیر کند؟

چگونه فرزندتان می‌تواند از مهمانان جشن تولدش تقدیر کند؟

فهرست عناوین

پس از برگزاری جشن تولد فرزندتان، مطمئنا او هدیه های فراوانی دریافت نموده؛ بنابراین شایسته است که از او بخواهید از دوستانش تقدیر به عمل آورد. برای این کار نیز ایده‌ها و روش‌های بسیار زیبایی وجود دارد. ساده‌ترین روش برای تقدیر از مهمانان جشن، برقراری یک تماس تلفنی است، اما اگر بدانید که با استفاده از عکس و کاردستی های فرزندتان چه کارهای خلاقانه ای می توانید انجام دهید، حتما شگفت زده می شوید. این کارها هم می‌تواند قدردانی خاطره‌انگیزی را در ذهن مهمانان ایجاد ‌کند و هم ویژگی قدرشناسی را در فرزندتان تقویت کند.

در این مقاله، روش‌های خلاقانه‌ای برای تشکر از حضور و هدیه‌های مهمانان جشن تولد، گردآوری شده است که علاوه بر آموزش، به ایجاد حس مثبت در فرزند دلبندتان کمک خواهد کرد.

کشیدن نقاشی از هدیه

فرزندتان به پاس قدردانی از حضور مهمانان و هدیه آنها برای جشن تولد، می‌تواند یک نقاشی از هدیه مورد نظر تهیه کند و شما آن را به همراه هدیه‌ای کوچک به درب منزل مهمان مورد نظر ارسال کنید. همچنین موضوع این نقاشی می‌تواند مطالب دیگری مانند عکس مهمانتان در جشن تولد یا برای مثال تصویری از کاربرد هدیه مورد نظر نیز باشد. حتی یک ایده جالب می تواند این باشد که کارت پستالهای تقریبا ساده ای را انتخاب کنید و عکس دست جمعی یا عکس با دوستان فرزندتان را در یک طرف کارت بچسبانید و اجازه دهید تا فرزندتان در طرف دیگر نوشته ای با مضمون تشکر برای دوستش بنویسد.

عکس کودک همراه با هدیه تولد

می‌توانید از فرزندتان بخواهید هدیه اش را در دست بگیرد و از این صحنه عکسی تهیه و آن را به مهمان مورد نظر ارسال کنید. مثلا اگر هدیه مورد نظر یک اسباب‌بازی است، می‌توانید عکسی از او در حین بازی تهیه کنید. این کار، تقدیر خاطره‌انگیزی برای مهمان های فرزند شماست.

تهیه فهرست دلایل علاقه به هدیه

از فرزندتان بخواهید روی یک کاغذ، با دست خط خود، دلایل علاقه خود را به هدیه هایی که در تولد از دوستانش دریافت کرده است را بنویسد؛ مثلا اگر یک وسیله آموزشی کاربردی به او هدیه داده شده است و او به آن زمینه علاقه‌مند است، دلایل علاقه اش به هدیه و اینکه وسیله مورد نظر چه کمک‌هایی می‌تواند به او بکند را بنویسد. سپس نامه مورد نظر را برای مهمان ارسال کنید.

ضبط ویدئو

از فرزندتان بخواهید جلوی دوربین قرار بگیرد و درباره هدیه‌ای که دریافت کرده صحبت کند. سپس این ویدئو را از طریق شبکه‌های اجتماعی برای مهمان های کوچک بفرستید. تهیه ویدئو نشان می دهد که فرزندتان چقدر برای دوست یا دوستانش ارزش قائل شده است و این حس بسیار زیباست. حتی می‌توانید ویدئویی از  بازی یا کار کردن فرزندتان با هدیه تهیه و آن را ارسال کنید.

تشکر کردن روی تخته سیاه

می‌توانید از فرزندتان بخواهید روی یک تخته سیاه و یا تخته وایت بورد، کلمات یا عباراتی مانند؛ «دوست زیبای من متشکرم!»، «ممنون که به جشن من آمدی!» یا «دوست من، بخاطر هدیه زیبایت از تو ممنونم!» را به پاس قدردانی از او بنویسد و شما عکس آن را برای مهمان  مورد نظر ارسال کنید. فرزندتان علاوه بر نوشتن این کلمات، می‌تواند آنها را با گل، کاغذ و ... ترسیم کند.


به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت