ایده هایی برای جشن تولد 40 سالگی

ایده هایی برای جشن تولد 40 سالگی

فهرست عناوین

40 سالگی برای خیلی از افراد و به خصوص آقایان شروع مرحله مهمی از زندگی است. بعضی از افراد آن را با آغوش باز می‌پذیرند و بعضی سعی در نادیده گرفتن آن دارند. بعضی از افراد دوست دارند جشن تولد 40 سالگی متفاوتی داشته باشند و آن را به طور سنتی در خانه و یا در سالن برگزار نکنند.

بنابراین یک دقیقه مکث کنید و در مورد نحوه برگزاری جشن تولد کمی فکر کنید و اینکه چه نوع جشنی مورد پسند شخص مورد نظر شما خواهد بود. اگر او دوستان و فامیل زیادی دارد، شاید مایل باشد جشنی بزرگ با حضور آنها داشته باشد و یا اینکه ترجیح می‌دهد با تعداد کمتری مثلا در حدود 5 الی 10 نفر، تولد خود را جشن بگیرد. بیرون رفتن برای شام به مناسبت تولد فردی که 40 ساله می‌شود کافی نیست و بهتر است آن را کمی پر ماجراتر برگزار کنید.

همانطور که برای خرید کادوی جشن تولد اغلب سعی بر این است که وسیله‌ای که فرد به‌طور معمول خودش آن را خریداری نمی‌کند یا به آن احتیاج دارد تهیه شود، بهتر است همین رویکرد را در انتخاب نحوه برگزاری این جشن تولد نیز داشته باشید. سازماندهی برای انجام کاری که وی به آن علاقه دارد و یا تا به حال فرصت انجام آن را نداشته است، باعث می‌شود خاطرات خوب و منحصر به فردی برای وی در روز تولدش ثبت شود.

تم تولد مناسب برای تولد 40 سالگی

هنگامی که در حال انتخاب تم مناسب برای جشن تولد هستید، در نظر داشته باشید که شما برای فرد جشن برگزار می‌کنید و نه برای سن او. بنابراین بهتر است از تمرکز بیش از اندازه بر روی عدد 40 خودداری کنید. هر چند که روشها و ایده‌های زیادی برای استفاده از عدد 40 وجود دارد ولی سعی کنید به صورت معقول از آنها استفاده کنید.

علاوه بر استفاده از عدد 40 به عنوان تم تولد، شما می‌توانید از موضوعاتی که شخص به آنها علاقه‌مند هست نیز به عنوان تم استفاده نمایید.

40 پیام از 40 دوست

یک ایده جالب و خاص که می‌تواند فرد متولد را خوشحال کند دریافت 40 پیغام تبریک در جشن خود است. برای این‌کار شما می‌توانید کارت پستالی را برای فرد مورد نظر که می‌تواند همکار، فامیل، دوست دوران مدرسه و یا همسایه قدیمی باشد، ارسال کنید و از آنها بخواهید تا آن را در روز جشن تولد برای فرد ایمیل کنند و یا از طریق پست ارسال کنند. این ایده به خصوص برای افرادی که دور هستند و امکان حضور در جشن را ندارند و یا فقط به صورت گهگاه با شخص متولد تماس دارند بسیار مناسب است. هر چند ممکن است برنامه‌ریزی برای انجام این کار کمی سخت باشد ولی قطعا ارزشمند است.

ایده جالب برای کارت تبریک از طرف دوستان و یا فامیل

شما می‌توانید از عکس زیر ایده بگیرید و یک کارت تبریک همگانی به همراه دوستان و یا اعضای فامیل تهیه کنید. مطمئنا این روش بسیار زیبا و تاثیرگذار خواهد بود و یک هدیه به یادماندنی و منحصر به فرد محسوب خواهد شد.

تهیه دفتر خاطرات

شما می‌توانید از دوستان و فامیل‌های فرد متولد بخواهید که یک عکس از خودشان و فرد موردنظر برای شما بفرستند و خاطره کوتاهی نیز در مورد آن عکس بنویسند. به این ترتیب شما می‌توانید مجموعه‌ای از عکسها و خاطرات جالب از فرد مورد نظر گردآوری کنید و در روز تولدش به وی هدیه دهید.

40دلیل که ما تو را دوست داریم

مشابه ایده بالا شما می‌توانید از دوستان و آشنایان فرد متولد بخواهید که هر یک یک ویژگی مثبت و یا دلیلی که او را دوست دارد را بنویسند. این کار حس با ارزشی را به فرد متولد القا خواهد کرد.

تهیه ماسک صورت

شما می‌توانید از چهره فرد در سالهای مختلف و شرایط متفاوت ماسکی تهیه کنید. این ایده به خصوص زمانیکه برای فرد جشن تولد سوپرایزی تدارک دیده‌اید و فرد وارد مهمانی خواهد شد، بسیار جالب است.

طراحی عدد 40 با عکسهای فرد متولد

می‌توانید عکسهایی از دوران‌ها، خاطرات و وقایق مختلف در زندگی فرد مورد نظر گردآوری کنید و به شکل عدد 40 کنار هم بچینید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت

رزیتا | 1397 مهر 09


بادکنک برای سن بالا بده بخرم؟

بهار | 1397 مهر 18


همیشه کادوهایی که تلفیقی از ایده های مختلف هست خیلی ارزشمندن و واقعا حس میکنی به قدری برای اون طرف ارزشمندی، که چنین وقتی برات گذاشته و این کار رو کرده