بی دردسرترین روش برای خرید یک لباس عروس بی همتا

بی دردسرترین روش برای خرید یک لباس عروس بی همتا

فهرست عناوین

به روزهای عروسی نزدیک تر می شوید و ذهن و فکرتان هر چه بیشتر درگیر جزئیات می شود. مدام از خود سوال می کنید که اگر لباس عروس‌تان آنطور که می خواهید از آب در نیاید چه کار باید انجام دهید؛ یا اصلا چه کاری انجام دهید تا بهترین خود در روز عروسی باشید. این استرس ها را تقریبا تمام عروس خانم ها مانند شما تحمل می کنند؛ اما با برنامه ریزی صحیح و رعایت نکاتی که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد، خواهید توانست بدون دردسر یک لباس عروس با کیفیت و عالی برای روز عروسی تان در اختیار داشته باشید.

هیچ‌موقع قرار ملاقات برای پرو یا خرید لباس عروس تان را در ساعات پایانی روز قرار ندهید!

در ابتدای روز معمولا صاحبان مزون و خیاط‌ها سرحال و با حوصله هستند و می‌توانند به خوبی به صحبت‌های شما گوش دهند، با شما همفکری نمایند و در انتخاب لباس کمک‌تان نمایند. برای بسیاری از عروس خانم ها پیش آمده است که بخاطر سهل انگاری در هنگام نوشتن اندازه ها یا قرارداد توسط صاحب مزون مشکلاتی برای آنها پیش آمده است.

بهتر است ابتدا بر روی سبکی که بیشتر برای اندام شما مناسب است تمرکز کنید.

پیشنهاد می کنیم برای انتخاب درست‌تر حتما مقاله انتخاب مدل لباس عروس بر اساس فرم اندام را بخوانید. جزئیات لباس عروس بسیار مهم هستند؛ برای مثال نحوه مروارید دوزی یا سنگ دوزی و نوع پارچه مسلما بر روی زیبایی لباس عروس بسیار تاثیرگذار هستند، اما اگر مدل لباس عروس تان را متناسب با اندام‌تان انتخاب نکنید، این جزئیات به خوبی به چشم نمی آیند.

قسمت بالای لباستان را به هیچوجه فراموش نکنید!

سعی کنید هنگام پرو لباس گردنبندی که در شب عروسی خواهید آویخت یا گردنبندی مشابه آن را همراه خود داشته باشید. به قسمت بالای لباستان توجه ویژه‌ای نشان دهید؛ زیرا اکثر مهمانان و اطرافیان بیشتر به قسمت بالایی لباس عروس توجه می‌کنند و ممکن است بسیاری از عکس‌هایی که توسط عکاس از شما گرفته می‌شود یا حتی عکسهای یادگاری آشنایان از کمر به بالا انداخته شود.

شاید مد لباس عروس روز مناسب شما نباشد!

سعی کنید لباسی را انتخاب کنید که برای شما متناسب باشد تا هنگامی که سال‌ها بعد به آلبوم عروسی خود نگاه کردید، لباس شما همچنان زیبا و برازنده به نظر برسد و از مد نیفتاده باشد. مهم است که با دیدن عکسهای آلبوم همچنان خودتان را دوست داشته باشید!

برای خرید لباس عروس و یا پرو آن، دوربین خود را نیز همراه داشته باشید.

اصطلاحی وجود دارد که می‌گوید: "آینه‌ها برای فروش لباس‌ها استفاده می‌شوند؛ ولی دوربین‌ها دروغ نمی‌گویند!". از آنجا که سال‌ها بعد شما به عکس‌هایتان نگاه خواهید کرد، پس سعی کنید از تمام زوایا از خود عکس بگیرید تا بتوانید تصمیم درستی بگیرید. فقط توجه داشته باشید که بعضی از مزون‌ها به شما اجازه عکس‌برداری نخواهند داد؛ پس از قبل با صاحب مزون هماهنگ نمایید.

لباس‌ عروس های متنوعی را امتحان کنید و در خرید آن عجله نکنید!

با این حال مواظب باشید که با بیش از اندازه پرو کردن لباس‌ عروسهای مختلف خود را خسته و گیج نکنید. گاهی اوقات وسوسه می شوید تا برخی از لباس عروس هایی که به نظرتان زیبا می رسد را امتحان کنید و یا از بعضی از آنها می گذرید چرا که به نظر برازنده نمی آیند. اما این مورد را در نظر بگیرید که هنگامی که لباس عروس ها آویزان هستند ممکن است نمای خاصی داشته باشد، اما هنگامی که بر روی تن قرار می‌گیرند، ظاهر متفاوتی از خود نشان می دهند. پس بهتر است لباس‌هایی را که دوست دارید حتما بپوشید و آنها را امتحان کنید اما همواره به یاد داشته باشید که با امتحان کردن تعداد زیادی لباس عروس خود را سخت گیر تر نکنید. برای خرید لباس عروس روزی نهایتا 3 پرو مفید خواهد بود. سعی کنید سبک مورد نظر خود را انتخاب کنید و متناسب با آن و با مشورت با صاحب مزون چند مدل را انتخاب کرده و آنها را پرو کنید.

هنگام خرید لباس عروسی 2 همراه برایتان کافی خواهد بود.

اگر بخواهید همراهان زیادی با خود داشته باشید، مثل مادر، خواهر، دوست، همسایه و ... مطمئن باشید خسته و گیج خواهید شد. چون مسلما نظرات و سلیقه‌ها بسیار خواهد بود. در نهایت یکی از کسانی که از نظر سبک و سلیقه به شما نزدیک است و یا سلیقه او را می‌پسندید، همراه خود ببرید.

همراه داشتن کفش عروسی؛ کلید نهایی تکمیل لباس عروس

در همه جلسات پرو لباس عروس حتما کفش منتخب یا کفش مشابه روز عروسی را همراه خود به مزون لباس عروس ببرید. کفش هایتان تعیین می کنند که اندازه نهایی لباس عروس چقدر باید باشد.


هنگام پرو لباس سوال‌های زیر را از خودتان بپرسید:

  1. آیا این لباس برای اندام من مناسب است؟
  2. آیا من در این لباس احساس راحتی و اعتماد به نفس می‌کنم؟
  3. آیا با این لباس می‌توانم برقصم یا به‌راحتی بنشینم؟
  4. توجه داشته باشید که ممکن است یک لباس بسیار پر زرق و برق و زیبا باشد، ولی اگر شما با پوشیدن آن حس یک مومیایی را داشته باشید، آن لباس برای شما مناسب نیست.
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت

افسانه | 1397 مهر 15


خرید لباس عروس از سخت ترین کارهای دنیاست.

بهار | 1397 مهر 18


دقیقا خیلی از لباس عروس هایی که مد روز هستن مناسب اندام عروس نیستن و مهمترین چیزی که میتونه در کنار سلیقه شخصی به عروس کمک کنه اینکه چه مدل لباسی به اون میاد و در نهایت حتی خیلی از طراحان لباس عروس از داماد هم میخوان که قبل از طراحی لباس عروس، در کنار عروس باشن و در طراحی لباس عروس مد نظر قرار میدن.