طالع بینی چینی سال تولد

طالع بینی چینی سال تولد

فهرست عناوین

فال و طالع بینی شاید در نظر اول یک سرگرمی هیجان انگیز به نظر برسد و عده‌ای به عنوان گزینه ای جهت گذران وقت به آن توجه کنند، اما جالب است بدانید که اگر با دقت موشکافانه تری به آن نگاه کنید، بسیاری از مواردی که در طالع بینی ذکر می شود می تواند ذهن شما را به عنوان خواننده بازتر کند و شما را در شناخت و درک بیشتر اطرافیان یاری کند.

حتما تا به حال افرادی را مشاهده کرده اید که عاشق طالع بینی هستند! این افراد معمولا در حدس زدن شخصیت اطرافیان بسیار تبحر دارند و می توانند زودتر از بقیه ویژگی های افراد را کشف کنند؛ بنابراین ممکن است یک قدم از دیگران در شناخت افراد جلوتر باشند!

در این مقاله ما سعی می کنیم تا شما را با یکی از طالع بینی های معروف دنیا یعنی طالع بینی چینی آشنا کنیم، تا شما هم بتوانید بیشتر با ارتباط شخصیت افراد با سال تولد آنها آشنا شوید. شاید پس از خواندن هر مورد بسیار شگفت زده شوید که چقدر برخی از این خصوصیات می تواند به اطرافیان و حتی خودتان نیز شبیه باشد. فراموش نکنید که ممکن است دانستن برخی از این موارد بتواند شما را در انتخاب دوست و یا حتی همسر آینده تان یاری کند.

ابتدا اگر مطمئن نیستید که سال تولد شما چه نشانی دارد، از جدول زیر کمک بگیرید. سپس در ادامه مقاله خصوصیات هر نشان را بخوانید.

طالع بینی چینی متولدین سال موش

با وجود این که همگان بر این باور هستند که موش موجودی انزواطلب و گوشه‌گیر است و ترجیح می‌دهد بیشتر عمرش را در گوشه‌ای سپری کند، بر اساس طالع بینی چینی سال تولد، متولدین این سال بسیار باهوش و کنجکاو هستند. این افراد با وجود انعطاف‌پذیری بالایی که در رفتارشان دیده می‌شود، علاقه‌مند به کنکاش در همه امور می‌باشند.

متولدین این سال با وجود این که خجالتی هستند و کمتر در جمع‌ها دیده می‌شوند. به موفقیت و ثروت اندوزی توجه فراوانی دارند. بنابراین اگر به دنبال فردی سرزنده و هیجانی برای ازدواج هستید که به پسانداز هم علاقه ویژه‌ای داشته باشد، متولدین سال موش را فراموش نکنید.

بهترین افرادی که می‌توانند با متولدین سال موش ازدواج کنند متولدین سال‌های اژدها و میمون هستند.

طالع بینی چینی متولدین سال گاو

افرادی که در این سال به دنیا آمده‌اند. در عقایدشان ثابت قدم و استوار هستند. بنابراین قبل از این که تاریخ نامزدی یا عقد را با این افراد تنظیم کنید، بهتر است معاشرت بیشتری با آن‌ها داشته باشید و با عقایدشان آشنا شوید.

متولدین سال گاو، بسیار سخت کوش هستند و در انجام دادن امور توانا می‌باشند. اما با وجود این که مهارت‌های ارتباطی آن‌ها ضعیف است، توانایی‌هایشان به خوبی دیده نمی‌شود. متولدین این سال تا حدودی لجباز و یک دنده هستند و قصد دارند عقاید خودشان را به کرسی بنشانند.

بهترین جفت برای این افراد ، متولدین سالهای مار، موش و خروس می‌باشند.

طالع بینی چینی متولدین سال ببر

ببر حیوانی قدرتمند و شجاع است. به همین دلیل افرادی که در سال ببر به دنیا آمده‌اند به خوبی از عهده انجام کارهای سخت و دشوار برمی‌آیند و در حل مشکلات توانمند هستند. اگر می‌خواهید سایه یک فرد قدرتمند را در زندگی‌تان احساس کنید و برای همیشه پس از ازدواج به او تکیه کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم ازدواج با متولدین این سال را جدی بگیرید.

بهترین افرادی که می‌توانند با متولدین سال ببر ازدواج کنند، متولدین سال‌های اسب و سگ می‌باشند.

طالع بینی چینی متولدین سال خرگوش

خرگوش که با نام گربه نیز در طالع بینی بر اساس سال تولد شناخته می‌شود، نماد انسانی صبور و آرام است. خرگوش‌ها با وجود این که بسیار با حیا هستند، از روابط اجتماعی خوبی نیز برخوردار می‌باشند. با وجود این که زندگی رمانتیک و عاشقانه‌ای با متولدین این سال تجربه می‌کنید، به هیچ عنوان مدیریت مالی را به آن‌ها نسپارید که باعث ورشکستگی شما خواهند شد.

بهترین جفت برای متولدین این ماه، متولدین سال‌های سگ، خوک و بز هستند.

طالع بینی چینی متولدین سال اژدها

متولدین سال اژدها پادشاهانی قدرتمند هستند و به خوبی می‌توانند زمام امور را در دست بگیرند. متولدین این سال بسیار خوش شانس و خوش اقبال هستند و به موفقیت‌های زیادی در زندگی دست پیدا می‌کنند. اما با این تفاسیر متولدین سال اژدها کمی لجوج و خود رای هستند و هنگام حل مشکلات ممکن است صبوری کمتری به خرج دهند.

بهترین جفت برای متولدین سال اژدها متولدین سال‌های موش و میمون می‌باشند.

طالع بینی چینی متولدین سال مار

متولدین سال مار با وجود این که علاقه زیادی به هنر دارند. به عنوان موجوداتی تیزهوش ولی پر رمز و راز شناخته می‌شوند. مارها از روابط اجتماعی خوبی برخوردار هستند. این افراد گاه بخشنده و سخاوتمندند و گاه حسود و بدگمان‌اند؛ بنابراین هنگام ارتباط با آن‌ها بهتر است جانب احتیاط را رعایت کنید.

بهترین افرادی که می‌توانند با متولدین این سال ازدواج کنند، متولدین سال‌های خروس و گاو هستند.

طالع بینی چینی متولدین سال اسب

متولدین این سال را بیشتر به واسطه‌ ی هوش و توانایی های بالا و زحمتی که برای انجام کارها می‌کشند، می‌شناسند. این افراد ذاتاً مهربان هستند و علاقه زیادی به کمک کردن به دیگران دارند. متولدین سال اسب محدودیت پذیر نیستند و علاقه زیادی به شرکت در فعالیت‌های پر ریسک دارند. آن‌ها معمولاً رک هستند و با دیگران به صراحت سخن می‌گویند.

بهترین گزینه های ازدواج برای این افراد، متولدین سال‌های سگ، ببر و بز هستند.

طالع بینی چینی متولدین سال بز

متولدین سال بز موجوداتی آرام و مهربان هستند. این افراد علاقه زیادی به هنر و زیبایی دارند و در انجام معاملات اقتصادی جانب احتیاط را رعایت می‌کنند. تردید و ناامیدی سبب می‌شود که متولدین این ماه بیشتر تصمیمات را به تاخیر بیندازند؛ زیرا علاقه‌مند هستند که همیشه در صلح و آرامش به سر ببرند.

گزینه مناسب ازدواج برای متولدین سال بز، افرادی هستند که در سال‌های خرگوش، اسب و خوک متولد شده‌اند.

طالع بینی چینی متولدین سال میمون

متولدین سال میمون افرادی شاد و سرزنده هستند که علاقه زیادی به تحرک دارند و نمی‌توانند یک جا بند شوند. این افراد علاقه زیادی به کمک کردن به دیگران دارند و نمی‌توانند از به نمایش گذاشتن توانمندیهایشان چشم پوشی کنند. متولدین این سال کم طاقت هستند و حرف‌هایی که می‌شنوند را بدون چون و چرا باور می‌کنند. اما با توجه به این که میمون نماد خوش شانسی است، همیشه موفقیت‌های زیادی در طول زندگی برای متولدین این سال وجود خواهد داشت.

بهترین گزینهها جهت ازدواج با این افراد، متولدین سال‌های اژدها و موش هستند.

طالع بینی چینی متولدین سال خروس

افرادی که در این سال متولد می‌شوند بیشتر جاه طلب و مهربان هستند. خوش پوش و خوش تیپ بودن متولدین این سال بیشتر از همه چیز توجه همگان را به سوی خود جلب می‌کند و سبب افزایش اعتماد به نفس بی‌حد و اندازه آن‌ها می‌گردد. این افراد علاوه بر این که بسیار مغرور هستند، به سرعت نیز عصبانی می‌شوند؛ بنابراین هنگام ارتباط با آن‌ها جانب احتیاط را رعایت کنید.

بهترین گزینه برای ازدواج با این افراد، متولدین سال‌های گاو، اژدها و مار هستند.

طالع بینی چینی متولدین سال سگ

متولدین این سال زیرک، باهوش و فداکار هستند. بنابراین اگر رازی را با آن‌ها در میان بگذارید، نگرانی از بابت فاش شدن آن نخواهید داشت. علی‌رغم تصور دیگران، متولدین سال سگ در انجام امور بیش از حد حساس و نگران هستند و با وجود نگرانی‌هایی که دارند نمی‌توانند تصمیم‌های منطقی بگیرند.

 بر اساس طالع بینی چینی بهترین جفت برای متولدین سال سگ، افرادی هستند که در سال‌های خرگوش، اسب و اژدها متولد شده‌اند.

طالع بینی چینی متولدین سال خوک

متولدین سال خوک با این که بسیار توانمند و با قدرت هستند، از قلبی مهربان برخوردارند و اشتباهات دیگران را به راحتی می‌بخشند. آنها همیشه خوش برخورد هستند و به هیچ عنوان از نیش و کنایه خوششان نمی‌آید. بنابراین اگر قصد دارید حرفی را با متولدین سال خوک در میان بگذارید، بهتر است صادق و راست گو باشید.

در طالع بینی چینی بهترین زوج‌ها برای متولدین این سال، افرادی هستند که در سال خرگوش و بز به دنیا آمده‌اند.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت