هنگام رزرو ماشین عروس از این اشتباهات پرهیز کنید!

هنگام رزرو ماشین عروس از این اشتباهات پرهیز کنید!

فهرست عناوین

هر چه به برگزاری مراسم عروسی نزدیک‌تر می شوید برنامه ها فشرده تر و سخت تر می شود، استرس بالاتر می رود و وقت برای انجام دادن برخی از امور باقی مانده عروسی تنگ تر می شود. از سری کارهایی که تقریبا نزدیک به یک هفته قبل از جشن عروسی و در موقعیت های آخر انجام می گیرد، انتخاب و رزرو ماشین عروس است؛ به همین دلیل انتخاب درست و هوشمندانه یک قدم شما را به داشتن یک عروسی عالی هدایت می کند. ما مواردی را در ادامه ذکر می‌ کنیم که لازم است وقتی درحال اجاره ماشین عروس هستید، از آنها اجتناب کنید تا این مورد از چک لیست برنامه ریزی عروسی نیز به خوبی سرانجام پیدا کند.

اشتباه اول- عدم استفاده از افراد حرفه‌ای

اولین قدم در جلوگیری از مشکلات مربوط به اجاره ماشین عروس، همکاری با افراد حرفه‌ای در این زمینه است. در این صورت شما از بابت هماهنگی‌های لازم در طی جابجایی‌های خود و انجام صحیح اقدامات مربوط به روز عروسی نگرانی نخواهید داشت. این آرامش خیال خود به‌تنهایی ارزش به‌کارگیری افراد حرفه‌ای را نشان می‌دهد، اما علاوه بر این، بهره‌گیری از تخصص و تجربه افراد حرفه‌ای، مزیت خود را در انتخاب خودرو، گل‌آرایی مناسب و تعیین موقعیت‌های خوب برای عکاسی نیز نشان خواهد داد.

اشتباه دوم- مورد تایید نبودن مالک خودرو

این که بدانید در واقع خودرو چه کسی را اجاره می کنید، نشانه هوشمندی است. اگر موسسه کرایه خودروی طرف حساب شما، مالک خودرویی که شما می خواهید نباشد، ممکن است خودرو را از موسسه ای دیگر به امانت بگیرد (و در عمل به آنها کرایه بپردازد). مشکلی که پیش می‌آید این است که با اضافه شدن واسطه به ماجرا، شما خود را در موقعیت ریسک بزرگتری در خصوص تاخیر یا حتی حاضر نبودن خودرو  قرار می دهید. اگر علاقه به خودروی خاصی دارید، بهتر است موسسه ای را پیدا کنید که خود مالک آن خودرو باشد.

اشتباه سوم- سرسری گرفتن قرارداد

خطا یا از قلم انداختن برخی موارد در قرارداد اجاره خودرو می‌تواند منجر به بروز تاخیرات یا حتی حاضر نشدن خودرو شود. همچنین امکان دارد مثلا بخاطر یک تصادف جزیی با خودروی دیگر بسیار معطل شوید یا مشمول پرداخت دستمزد خدماتی شوید که در بودجه خود محاسبه نکرده اید. بنابراین هر نکته قرارداد را با دقت بخوانید. قبل از امضاء، تاریخ، ساعات، مکان‌ها، اسم و لباس راننده، مدل و رنگ خودرو، نحوه لغو سفارش و بازپرداخت هزینه‌ها را چند بار به دقت مورد بررسی قراردهید. در نهایت حتما از بیمه و مجوز داشتن آن موسسه اطمینان حاصل کنید. علاوه بر این، برخلاف تصور بسیاری از زوج ها، داشتن راننده برای ماشین عروس یک مزیت محسوب می شود که ترجیحا بهتر است در قرارداد حتما به آن توجه کنید. داشتن راننده برای ماشین عروس شما را از پرداخت هرگونه جریمه و غرامت در صورت بروز مشکلاتی برای ماشین حفظ خواهد کرد که خصوصا در مورد ماشین های مدل بالا و گران قیمت، تصمیمی بسیار عاقلانه به شمار می رود.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت