از سیر تا پیاز انتخاب ست طلا یا جواهر عروس

از سیر تا پیاز انتخاب ست طلا یا جواهر عروس

فهرست عناوین

هر روز به مراسم عقد و عروسی خود نزدیک می شوید و می خواهید سرویس طلای عروسی خود را خریداری کنید اما نمی دانید چگونه این کار را انجام دهید. باید بگوییم که انتخاب سرویس طلا یکی از هیجان انگیزترین انتخاب‌ها برای هر زوج جوانی می باشد که می خواهند برای عقد، نامزدی و یا مراسم عروسی خود آن را خریداری کنند.  برای اینکه بهترین سرویس طلا را انتخاب کنید بایستی چندین نکته ضروری را در گوشه ذهن تان داشته باشید.

سبک و سیاق شما با کدام مدل هم‌خوانی دارد؟

اولین و مهمترین عاملی که باعث می شود سرویس طلا به دلتان بنشیند، مدل سرویس طلا می باشد. در این زمان تنها عنصر کمک کننده اینست که استایل عروسی مورد پسند خود و مدل جواهراتی که دلتان می خواهد را پیدا کنید. ممکن است از مدل های بی شماری دیدن کنید منتها هیچ کدامشان به دلتان ننشیند. مدل طلا و جواهر بستگی به سلیقه شما دارد و بایستی به دنبال مدل هایی باشید که باب میلتان است تا هر زمان که به سرویس طلای خود نگاه می کنید لبخندی از روی رضایت بر لبانتان بنشیند.

طلا می خواهید یا جواهر؟!

انتخاب طلا یا جواهر در مرحله اول به بودجه شما و سپس به سلیقه شما بستگی دارد. طلا و جواهر هر دو از کیفیت خوب و زیبایی درخشنده ای برخوردار هستند ؛منتها جواهر از لحاظ وزن و زیبایی از طلا بالاتر است و نظر اکثر عروس خانم ها را به خود جلب کرده است. قبل از انتخاب سرویس طلا بهتر است به بودجه ای که برای آن درنظر گرفته اید توجه کنید و با همسرتان به یک توافق دو جانبه برسید. اگر از لحاظ مالی مشکلی ندارید و می خواهید سرویس شما در جشن عقد و عروسی شما بدرخشد می توانید جواهر انتخاب کنید. البته برای خرید جواهر هم بایستی به فروشنده اعتماد داشته باشید تا جواهر اصل را خریداری کنید. از طرفی اگر هزینه های مراسم عروسی و عقد شما زیاد است و بودجه کافی برای خرید جواهر ندارید، بهتر است سرویس خود را از طلا انتخاب کنید.

به رنگ پوستتان توجه کنید!

یکی از مهمترین عوامل در خرید سرویس طلا، توجه به رنگ پوست است. رنگ پوستتان نشان می دهد که آیا طلای سفید برای شما برازنده است و یا طلای زرد! پوست شما چه رنگی است؟ به عنوان مثال اگر از آن دسته افرادی هستید که پوست بدنتان خیلی روشن و سفید است، بهترین گزینه برای شما انتخاب طلای سفید می باشد. طلای سفید بر روی پوست شما بسیار درخشنده خواهد بود و خودش را به خوبی نشان خواهد داد. غالبا برای افرادی که پوستی برنزه و گندمگون دارند، طلای ترکیبی از زرد و سفید پیشنهاد می شود.

بهترین طلافروشی های تهران

همیشه دنبال مد نباشید!

در انتخاب سرویس طلا به دنبال مد نباشید. پیروی کردن از مد همیشه هم خوب نیست و باعث می شود مدل هایی را انتخاب کنید که بعد از چندین ماه دلتان را بزند. از این رو می توانید برای انتخاب سرویس طلای عروسی، از یکی دو ماه قبل، با توجه به سبک و سیاقتان و بودجه ای که برایش در نظر گرفته اید، اقدام کنید تا با دیدن مدل های زیاد، مدلی که مناسب شما می باشد را انتخاب و خریداری نمایید.

خودتان را محدود نکنید!

لازم است بدانید که سرویس طلا یکی از هدایای خاص عروس است که بایستی برای خرید آن سنگ تمام بگذارید. خودتان را محدود نکنید و مدل های زیادی را ببینید، یادتان باشد از مدل های جدید غافل نشوید. گاهی اوقات در مدل های جدید می توانید بهترین و زیباترین سبک طلا را انتخاب کنید.

فاکتور بگیرید!

برای خرید سرویس طلا حتما نزد فروشنده ای بروید که قابل اعتماد و معتبر باشد. فاکتور نشان دهنده صداقت فروشنده است و با این فاکتور می توانید به طلای خود اعتبار بدهید. از این رو یادتان باشد مرکزی را برای خرید سرویس طلا انتخاب کنید که معتبر باشد تا خیالتان آسوده شود.

چه مدل هایی انتخاب کنید؟!

برخی از افراد برای خرید سرویس طلا به وزن آن توجه می کنند و برایشان مهم است که سرویسی که انتخاب می کنند وزن بالایی داشته باشد. برای برخی دیگر هم مدل و سبک سرویس طلا مهم است. مسلما زمانیکه که برای خرید سرویس طلا اقدام می کنید، مدل های زیادی را می بینید که هر کدامشان زیبایی خاص داشته و می تواند یک گزینه برای انتخاب باشد، منتها مدلی که انتخاب می کنید بایستی زیبا باشد تا جلوه خاصی را به شما ببخشد؛ به عنوان مثال مدل های ظریف سرویس طلا زیباترین مدل ها محسوب می شوند که در عین سادگی جلوه بی نظیری به لباس عروس شما می‌دهد. از انتخاب گردنبندهای اسپرت که پهن و بزرگ هستند خودداری کنید؛ چرا که این مدل گردبندها چهره شما را عبوس و گرفته نشان می دهد و برای روز عروسی که جشنی رسمی است، مناسب نیست.

جان کلام

خرید سرویس طلای عروسی یکی از خرید های به یادماندنی در دوران عقد و نامزدی است که عروس و داماد برای آن برنامه ریزی می کنند. منتها برای خرید سرویس طلا بایستی نکات ریز و مهمی را رعایت کنید تا بهترین سرویس طلا را خریداری نمایید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید

کسب و کارها

نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت