لباس عروس به سبک کلاسیک

لباس عروس به سبک کلاسیک

فهرست عناوین

استایل لباس عروس کلاسیک جز رایج‌ترین استایل‌های موجود در بین ما ایرانیان است و به همین جهت انتخاب تمام موارد در این سبک کار سختی نیست؛ چرا که تنوع گسترده‌ای از تمام ملزومات عروسی در این استایل موجود است. 

لباس عروس که در بین خریدهای یک عروسی از جایگاه مهمی برخوردار است؛ در این استایل نیز بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد. در واقع لباس عروس های سبک مدرن و رایج نیز اکثرا در این دسته قرار می گیرند.

لباس عروس کلاسیک

برای انتخاب لباس عروس به این سبک محدودیت و مرزبندی زیادی وجود ندارد و دست شما در انتخاب‌های متفاوت باز است؛ تنها باید به اصل رسمی بودن لباس توجه شود و از انتخاب پارچه و اکسسوری های عجیب و غریب و غیر رسمی خودداری شود.

معمولا دامن لباس‌ عروس کلاسیک به فرم A-Line (مانند حرف A انگلیسی) و Ball Gown (پف و فنر دار) هستند تا ظاهر عروس شکیل‌تر به نظر برسد، به همین منظور نیز برای دوخت آن‌ها از پارچه‌های آهاردار استفاده می‌شود.

در سال‌های اخیر لباس‌های آستین‌دار با جنس دانتل و یا ساتن به دلیل پوشیدگی و آراستگی خیره کننده جزء محبوب‌ترین‌ها بوده است و در بیشتر مراسم‌های کلاسیک باعث درخشش عروس شده‌است.

بعضی از عروس‌ها لباس‌هایی را می‌پسندند که سادگی در آن جلوه کند و بیشتر خوش برش و خوش تنخور باشد و بعضی دیگر از عروس‌ها دوست دارند لباسی بر تن کنند که جای دیگری آن را ندیده‌اند و نخواهند دید که در این استایل برای هر دو دسته انتخاب‌های زیبایی موجود است.

مدل‌هایی که دسته اول می‌پسندند ریسک کمتری دارند و معمولا همیشه جلوه زیبای خود را دارند. این نوع لباس های معمولا در عین سادگی جزئیات ساده و ظریفی نیز دارند که بسیار جذاب است.

مدل‌های خاصی که دسته دوم می‌پسندند همچون یک امضای مخصوص عروس است و در تمام ذهن‌ها باقی خواهد ماند.

برای ایجاد یک مدل منحصر به فرد کافی ست یک المان زیبا را به لباس اضافه کنید. می‌توانید این طراحی را در قسمت یقه و یا آستین‌ها  و حتی دامن پیاده کنید و یا از یک شنل مانند برای خاص بودن بیشتر کمک بگیرید.

استایل کلاسیک استایل درخشیدن است و المان‌های زیادی در آن به کار گرفته می‌شود تا این استایل بیشتر به دل بنشیند. به همین خاطر برای جلوه بیشتر در استایل کلاسیک می‌توان از سنگ و یا نگین در دوخت لباس استفاده کرد که البته این امر بسیار سلیقه‌ای است؛ اما استفاده از آن بسیار بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

شما می‌توانید برای این کار به دنبال نگین‌ها یا سنگ‌ها و کریستال‌هایی شکل دار و یا ساده باشید و از آن‌ها در یقه، کمر، دامن، و یا آستین خود کار کنید، و اگر به صورت آماده لباس را خریداری می‌کنید به دنبال چنین اکسسوری یا چیزهایی باشید.

برای انتخاب یقه در این استایل هیچ محدودیتی برای شما وجود ندارد و می‌توانید برای لباس خود از بین یقه هفت و یقه قایقی و یقه گرد و تمام یقه‌های موجود یک مدل را انتخاب کنید.

تنها نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید فرم بدن و کشیدگی گردن شماست؛ زیرا انتخاب یقه مورد نظرتان باید به نوعی باشد که متناسب با فرم شما صورت و گردن باشد و به بهتر دیده شدن شما و جواهراتتان کمک کند.

این سبک برای افرادی که طرفدار لباس‌های پوشیده هستند نیز مناسب است و این دسته از افراد می‎توانند زیباترین و بهترین انتخاب خود را در این استایل انجام دهند.

استفاده از تور در این سبک بسیار به زیبایی آن کمک میکند، شما می‌توانید از تورهایی ساده و یا تورهایی با حاشیه متناسب با جنس لباس خود استفاده کنید.

داشتن دنباله متوسط و یا بلند نیز از دیگر المان‌هایی‌ست که به خوبی با این استایل تناسب دارد و به شکیل‌تر به نظر رسیدن شما نیز کمک زیادی خواهد کرد.

تیم بزمینه برای شما ایده‌های بسیار زیبا و متنوعی را در بخش لباس عروس جمع‌آوری کرده و برای برگزاری یک جشن دل‌انگیز همراه شماست.

البته اگر هنوز استایل یا سبک مورد علاقه برای جشن عروسی‌تان را نمی شناسید، یا شک دارید که استایل کلاسیک مناسب شماست یا خیر، حتما تست استایل شناسی بزمینه را امتحان کنید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت

هستی | 1397 مهر 09


این استایل همیشه شیک وم باوقار هست، میشه مزون هایی که در این سبک کارهای خاص و عالی ارائه میدن رو هم معرفی کنین؟ علاوه بر تهران، واسه کرج رو هم میشه معرفی کنین.