چگونه یک عروس شاد و سرحال باشیم؟

چگونه یک عروس شاد و سرحال باشیم؟

فهرست عناوین

شکی نیست که روز عروسی روزی پر از استرس و هیجان است؛ در این روز احساسات و تعاملات در بالاترین سطح خود قرار دارند و کنترل کردن آنها به مراتب پیچیده تر از همیشه خواهد بود. بنابراین یکی از کارهای ضروری برای حفظ این اضطراب و هیجان، تسلط بر ذهن است تا بتوانید در روز عروسی به راحتی با اطرافیانتان ارتباط برقرار کنید و به آنها عشق بورزید. با این کار می توانید احساس بهتری در مورد  مهمانان و حتی خودتان داشته باشید و امور عروسی را بهتر مدیریت کنید.

هدف اصلی روز عروسی را فراموش نکنید!

همان‌طور که به روز عروسی نزدیک می‌شوید، به یاد داشته باشید که دلیل این جشن عشق دو طرفه شماست. اگر افکار منفی به سراغتان آمد، تنها کافیست آنها را در جایی یادداشت کنید و از آنها بگذرید و در عوض بر روی جشنی که به مناسبت رابطه عاشقانه با همسرتان برگزار خواهید کرد، تمرکز کنید. هیچ گونه فکر نا به جایی نباید مانع شادی و خوشحالی شما باشد.

برنامه هایتان را دوباره شفاف‌سازی کنید.

اگر اختلاف نظری پیش آمد، برنامههای عروسی تان را دوباره بررسی و در مورد آنها صحبت کنید. اگر برنامهها روشن و واضح باشند احتمال اشتباه کمتر خواهد بود. هر چقدر خواسته‌ها و انتظاراتتان را با کسانیکه دست‌اندرکار عروسی‌تان هستند، واضح‌تر بیان کنید و اطلاعات بیشتری در اختیارشان بگذارید، اتفاقات بیشتر بر وفق مراد شما پیش خواهند آمد. 

تقسیم وظایف برای نزدیکتر شدن به هدف روز عروسی

سعی کنید کارها را به اطرافیان محول کنید و برخی مسئولیتها را بین آنها تقسیم کنید. اجازه دهید فردی دکوراسیون را بچیند و از مهمانها پذیرایی کند و دیگری به مهمانهایی که راه را گم کردهاند، پاسخ دهد. این اقدامات باعث میشود تا شما آزاد شوید و در روز عروسی خود مانند یک مهمان باشید. جشن شما ممکن است نهایتا 5 الی 6 ساعت طول بکشد، پس بهتر است به جای رسیدگی به امور جشن، وقتتان را با کسانیکه دوست دارید سپری کنید.

کنترل شرایط نامساعد را به اقوام درجه یک بسپارید.

از بزرگترهای نزدیک، بخواهید تا در صورت به وجود آمدن هر گونه ناخوشنودی مسئولیت آرام کردن فضا را بر عهده بگیرند و با تدبیر خود از هر گونه بحران در مراسم عروسی جلوگیری کنند. 

به روز های زیبای پیش رو بیندیشید.

زمانی‌که افکار شما پریشان می‌شود (به آینده فکر می‌کنید و یا در گذشته غرق می‌شوید یا مشکلاتی را به یاد می آورید)، دوباره به حال بازگردید و به حسی که در بدنتان وجود دارد فکر کنید؛ مثلا اینکه لباس عروس یا کت و شلوار دامادی که به تن دارید، بسیار زیبا و برازنده شماست و ظاهرتان بی نقص و زیبا به نظر می رسد. یا اینکه شما مرکز توجه همگان هستید و امشب به عنوان خوشحال‌ترین و زیباترین فرد مجلس عروسی می درخشید. 

جدی نگرفتن بعضی مسائل را تمرین کنید.

در روز عروسی سعی کنید چیزهایی که به اشتباه یا مطابق میل شما پیش نمی‌روند را به شوخی و جوک سپری کنید و هر گونه از این اتفاقات را به عنوان بخشی از این جشن بزرگ بپذیرید. در هر شرایطی ممکن است اتفاقات غیر منتظره ای پیش بیاید که خوشایند نیست؛ اما به جای اینکه فکر خود را معطوف به جزئیات خاص کنید به احساساتی که باید در این روز زیبا داشته باشید بازگردید.

گاهی اوقات بهترین برنامه ریزی ها نیز نمی توانند از پیشامد برخی اتفاقات در روز عروسی جلوگیری کنند، بنابراین خیلی سخت‌گیر نباشید و سعی کنید تا در لحظه زندگی کردن و لذت بردن را تجربه کنید و برای خود و دیگران بهترین خاطرات را ثبت کنید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت