کیک عروسی به سبک و استایل وینتج

کیک عروسی به سبک و استایل وینتج

فهرست عناوین

یک نماد عروس و داماد، تزئینی است که اگر عروسی شما در دهه 40 یا 50 برگزار می‌شد، تقریبا به احتمال زیاد روی کیک عروسی ‌تان قرار می دادید چرا که در آن دوره خبری از تزئینات عجیب و غریب و مواد پیچده ای که امروزه برای تزئین کیک از آن استفاده می‌شود، نبود. کیک هایی با تزئینات ساده و بدون فوندانت می تواند سبک وینتج را به خوبی نشان دهد. با مثال هایی که ما برای شما در این مقاله گردآوری کرده‌ایم، می توانید کیکی متناسب با استایل وینتج داشته باشید.

کیک عروسی به سبک قدیمی یا استایل وینتج

در ابتدا برای تهیه کیکی به سبک وینتج یا قدیمی باید اصل سادگی مواد بکار رفته در کیک را رعایت کنید؛ از این رو بهتر است تمامی تزئینات با خامه باشد.

یکی از انواع کیک های وینتج یا قدیمی کیک هایی به سبک ویکتوریاست که از طرح های مجلل روی کیک کشیده می شده است.

می‌توانید از گل های طبیعی یا مصنوعی وحشی استفاده کنید. جالب است بدانید که به دلیل اینکه استایل بوهو (یا بوهمین) و وینتج بسیار به هم نزدیک هستند، می توانید از تلفیق این دو سبک یک کیک عروسی عالی به سبک قدیمی داشته باشید. در واقع کیک های نیکد ( بدون روکش) یا سمی نیکد (نیمه روکش شده) که بدون روکش فوندانت و خامه هستند نیز در استایل وینتیج محبوبیت ویژه ای دارند.

استفاده از تور و مروارید نمایی قدیمی و در عین حال رسمی و شکیل به کیک مراسم عروسی‌تان می دهد. با استفاده از گل های سفید و صورتی رنگ می توانید استایل وینتج را کامل کنید.


می‌توانید از چیزهایی که برایتان ارزشمندند، استفاده کنید؛ مثلا تمام عکس های دو نفره تان که تداعی کننده خاطراتتان هستند را روی کیک چاپ کنید.

می‌توانید با زدن طرحی متفاوت روی کیک را پر از جملات و یادگاری های عاشقانه کنید که نشان از تداوم رابطه شما باشد.

استفاده از زیر کیکی چوبی به صورت برشی از درخت ایده ای بسیار خاص و متفاوت است. استفاده از المان پرنده بر روی کیک همراه با شاخه درختان و گل نیز زیبایی ویژه ای به این سبک کیک می بخشد. استفاده از رنگ های قهوه ای و شیری را فراموش نکنید!

استفاده از استندهای حروف و مجسمه ای که سبک و سیاق قدیمی دارند نیز ایده ای موثر در تکمیل استایل وینتیج است.

از نظر کارشناسان استیل شناسی، هر چیزی که بتواند شما را با خاطرات قدیمی خودتان و یا گذشته ها پیوند بزند را می توانید در تزئین کیک به سبک و استایل وینتج به کار بگیرید. ترجیحا از رنگ های قهوه ای، کرم و صورتی و سبز کم ریگ برای تزئینات استفاده کنید؛ همچنین تزئین با روبان را نیز فراموش نکنید. در نهایت قرار نیست که حتما تمامی روکش کیک قدیمی یا وینتج شما از جنس خامه باشد، می توانید برای روکش اصلی کیک عروسی از فوندانت های کرم، سفید و صورتی رنگ استفاده کنید.

اگر هنوز استایل یا سبک مورد علاقه برای جشن عروسی‌تان را نمی شناسید، یا شک دارید که استایل وینتج مناسب شماست یا خیر، حتما تست استایل شناسی بزمینه را امتحان کنید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید

کسب و کارها

نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت