دسته گل به سبک استایل وینتج

دسته گل به سبک استایل وینتج

فهرست عناوین

برای اینکه یک دسته گل خاص و اصیل به سبک وینتج داشته باشید، کافیست بدانید که بدون زرق و برق و با استفاده از چند نوع گل ساده می توانید یک دسته گل متفاوت تهیه کنید. در انتخاب گل های سبک وینتج، از گل های گران قیمت و بسیار بزرگ استفاده نکنید و اجازه دهید تا همه چیز طبیعی حفظ شود.

ویژگی های دسته گل متناسب با استایل وینتیج

دسته گل در استایل وینتیج از فیلم های دهه 40 میلادی الهام گرفته شده است که سبک و سیاق خاص آن به لباس شما جلوه ویژه ای خواهد داد.

گل های انتخابی این دسته گل اغلب گل های وحشی و رنگی هستند که اندازه ی یکسانی نیز ندارند و در انتها دسته گل به صورت غالبی و منظم نخواهد بود. گل صدتومانی و گل لیسینتوس از جمله گزینه های مناسب برای دسته گل وینتج هستند.

نوعی از دسته گل های این سبک، دسته گل یکدست از گل های ریز وحشی ست، که به سبب سادگی زیبایی خاصی به وجود می آورد. گل های ژیپسوفیلا هم نمونه های بسیار زیبایی برای سبک وینتج هستند.

نوع دیگری از گل های سبک وینتیج گل های شیپوری سفید است که در دهه های قبل محبوبیت فراوانی داشته است و امروزه نیز در رنگ ها و سایزهای مختلفی در گل فروشی ها در دسترس است.

برای تزیین دسته گل استایل وینتیج می‌توانید از توری متناسب با جنس لباستان استفاده کنید تا حس پر قدمت بودن بیشتری به اطرافیان القا کند. استفاده از گیپور های نازک که برای لباس نیز استفاده می شوند برای این کار مناسبند.

برخی افراد برای خاص تر کردن دسته گلشان از آویزهایی استفاده می کنند که بعد از مراسم به یادگار بماند که برای این استایل آویزهایی با نوشته و یا عکاسی کوچک در داخل آن استفاده می شود.

از نظر کارشناسان استایل شناسی، انتخاب دسته گل برای استایل وینتج یا همان سبک قدیمی، مانند سبک بوهمین یا بوهو کمی به توجه نیاز دارد. با انتخاب رنگ های ملایم صورتی، بنفش، سفید و سبز می توانید یک ترکیب خوب ایجاد کنید. سعی کنید از گل های بسیار ریز  و برگ ها و گیاهان سبز رنگ برای لا‌به‌لای این سبک دسته گل استفاده کنید تا توزان و زیبایی با لباس و ظاهر شما حفظ شود.

در مورد لباس عروس و دستکش در استایل وینتج و کیک عروسی به سبک وینتج بیشتر بدانید.

اگر هنوز استایل یا سبک مورد علاقه برای جشن عروسی‌تان را نمی شناسید، یا شک دارید که استایل وینتج مناسب شماست یا خیر، حتما تست استایل شناسی بزمینه را امتحان کنید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید

کسب و کارها

نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت