تور و کلاه استایل عروسی وینتج

تور و کلاه استایل عروسی وینتج

فهرست عناوین

انتخاب کلاه برای تزئین موی سر شاید یکی از جسورانه ترین انتخاب ها باشد؛ اما استفاده از آن برای عروس خانمی که سبک و استایل وینتج یا قدیمی را برای خود انتخاب کرده است، چیز عجیبی نیست! در حال حاضر، پیدا کردن یک کلاه مناسب با دوخت های ظریف و زنانه ممکن است کمی مشکل باشد اما مطمئنا یک لباس عروس زیبای وینتج، به یک کلاه زیبا نیاز خواهد داشت! اگر هم با گذاشتن کلاه خیلی موافق نیستید، تور های این سبک شما را راضی نگاه خواهد داشت، کافیست در انتخاب آنها دقت کافی را به خرج دهید. ما در این مقاله همراه و راهنمای شما خواهیم بود.

تور و کلاه استایل وینتیج

مدل موها در استایل وینتیج اغلب اوقات به صورت باز حالت دار ، نیمه‌باز  و یا شنیون ساده هستند، به همین دلیل کلاه اکسسوری بسیار مناسبیست که استفاده از آن استایل وینتیج موهای شما را تکمیل می کنند و همچنین کمک می کنند شما در مراسمتان منحصر به فرد باشید؛ همانطور که امروزه همچنان شاهد استفاده بسیاری از زنان شناخته شده و مشهور از کلاه های وزین و زیبا هستیم!

مدل های متنوع و گسترده ای از کلاه های کوچک به همراه تور وجود دارد که هر کدام به واسطه ظرافت و طراحیشان جلوه ای ویژه به شما می بخشند. معمولا ترکیب کلاه و تور با مدل موی کوتاه موج دار و یا مویی که پایین سر بسته می شوند، عالی به نظر خواهد رسید.

برای تزیین این اکسسوری می توانید از گل طبیعی و یا پارچه ای استفاده کنید که یا گوشه کلاه قرار می گیرد و یا به تنهایی بین موها کار می شوند.

برخی اوقات در این استایل از تور به تنهایی استفاده می کنند که سادگی آن جذابیت ویژه ای را به وجود می آورد. تورهایی با حاشیه ی ساده در اندازه های متوسط یا تورهایی که تماما از جنس دانتل هستند، با توجه به مدل و پارجه لباس عروس ‌تان بسیار فوق العاده خواهند بود.

استفاده از مروارید و پر نیز در این استایل از محبوبیت خاصی برخوردار است که این استایل را رسمی تر جلوه می دهد. 

و در آخر نظر کارشناسان بزمینه این است که اگر مایل به استفاده از کلاه در روز عروسی تان هستید، مدل موی باز را انتخاب کنید و ترجیحا از کلاه های کوچک یا متوسط توردار استفاده کنید. اگر هم مایل بودید تا سبک مدرن و وینتج را باهم تلفیق کنید، از گل‌سرهای نگین داری که به تورهای کوتاه متصلند، استفاده کنید. در ضمن فراموش نکنید که تورهای ذره دار هم برای استایل وینتج بسیار مناسب و شیک هستند.

اگر هنوز استایل یا سبک مورد علاقه برای جشن عروسی‌تان را نمی شناسید، یا شک دارید که استایل وینتج مناسب شماست یا خیر، حتما تست استایل شناسی بزمینه را امتحان کنید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت