لباس عروس و دستکش به سبک وینتج

لباس عروس و دستکش به سبک وینتج

فهرست عناوین

هنگامی که در مورد سبک وینتج صحبت می کنیم، در واقع منظور سبک های زیبا و مرسوم دهه 40 و 50 است. وینتج در واقع به معنای «قدیمی» است، اما لزوما قدیمی بودن به این معنا نیست که لباس زیبا نباشد! اگر علاقه مند به سبک وینتج هستید و دوست دارید مانند ستاره های فیلم های قدیمی بدرخشید، می توانید با بهره گیری از  پارچه ها و دوخت های باکیفیت در لباس عروستان، درخشان تر از همیشه در جشن عروسی تان ظاهر شوید. ما در این مقاله شما را راهنمایی می کنیم تا با سبک لباس عروس وینتج بهتر آشنا شوید و اکسسوری های مورد علاقه و متناسب لباستان را بهتر انتخاب کنید.

لباس عروس به سبک وینتج

اگر استایل مورد نظر شما برای برگزاری مراسم عروسی وینتج است، فقط کافی ست یک سری از نکات را رعایت کنید و در انتخاب لباس عروس پر دل و جرات باشید و از انتخاب های خاص نترسید؛ البته این را نیز در نظر داشته باشید که حتما قبل از هر چیز، از انتخاب خود اطمینان حاصل کنید تا بعدها پیشمان نشوید!

لباس عروس وینتج معمولا دارای آستین هایی خاص به صورت زنگوله ای و یا پفی ست و معمولا به صورت بلند یا کوتاه دوخته می شود؛ مدلی که مطمئنا در عکس های قدیمی آن را مشاهده کرده اید!

بیشتر این لباس عروس ها یقه هایی پوشیده تر از لباس عروس مدرن دارند و کاملا گردن را می پوشانند و بعضی از آنها نیز دامنهای چند طبقه دارند.

استفاده از تور و دانتل های طرح قدیمی که ریز بافت نیز هستند تاثیر زیادی در لباس شما می گذارند مخصوصا اگر به صورت شنل روی لباستان قرار بگیرند.

برای کامل شدن استایل مورد نظرتان می‌توانید از کلاه و یا تور روی سر خود استفاده کنید که نقش مهمی در زیبایی و اصیل به نظر رسیدن شما خواهد داشت.

استفاده از اکسسوری هایی مانند دستکش های توری نیز بسیار هماهنگی خوبی با این استایل دارند که در ادامه بیشتر به هماهنگی مدل آن با مدل لباس عروستان خواهیم پرداخت.

سعی کنید مدل موی خود را از حالت های مدرن دور کنید و هر چه بیشتر به سمت موهای کلاسیک دهه 40 میلادی بروید؛ در واقع موهایی حالت دار و منظم بهترین انتخاب است.

استفاده از دستکش در سبک وینتج

اگر سبک مورد علاقه شما در مراسم عروسی سبک وینتج است با اضافه کردن المان هایی مثل دستکش و کلاه و تور می‌توانید خود را به این سبک نزدیک تر کنید و از نتیجه کار لذت ببرید.

برای انتخاب دستکش مدل های متفاوت آن را ببینید و در نظر داشته باشید که اگر جنس لباستان از تور  است سبک و طرح آن با دستکش شما همخوانی داشته باشد.

استفاده از دستکش های بلندتر برای افرادی که سبک های پرقدمت تر را می‌پسندند توصیه می شود.

معمولا انتهای دستکش ها طراحی و دیزاین متفاوتی دارند که می‌توانید با توجه به تاج و تور خود یک طرح خاص مثل پاپیون یا مروارید را انتخاب کنید.

اگر جنس لباس شما جنسی غیر از تور مانند ساتن است می‌توانید از دستکش با همان جنس استفاده کنید.

دستکش های مدل فینگرلس یا انگشتی با گیپور های ساده و یا کار شده نیز برای سبک وینتیج انتخاب مناسبی هستند که اخیرا در طرح ها و مدل های گسترده در بازار موجودند.

اگر هنوز استایل یا سبک مورد علاقه برای جشن عروسی‌تان را نمی شناسید، یا شک دارید که استایل وینتج مناسب شماست یا خیر، حتما تست استایل شناسی بزمینه را امتحان کنید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت