بهترین مزون های لباس عروس در تهران

بهترین مزون های لباس عروس در تهران

فهرست عناوین

در هر کجای دنیا برای هر دختر خانم، رویایی ترین لباسی که روزی به تن می کند لباس عروس است؛ رویایی که شاید تنها یک بار برایش اتفاق بیفتد. در همه جای دنیا لباس عروس متمایز و باشکوه‌تر از لباس های میهمانان است. اولین چیزی که از ظاهر عروس خانم در مراسم به چشم مهمانان می آید لباسی است که بر تن دارد. بنابراین باید در انتخاب جنس پارچه، مدل لباس نوع دوخت و طبیعتاً مزونی که از آن لباس را تهیه می کند، دقت لازم را بکار ببندد.

در این مقاله سعی داریم شما را با نکاتی که باید هنگام انتخاب مزون به آنها توجه کنید، آشنا کنیم و در آخر، بهترین مزون های شناخته شده توسط کارشناسان بزمینه را معرفی نماییم.

خرید یا اجاره لباس عروس

در ابتدای امر تصمیم بگیرید که قصد خرید لباس عروس را دارید یا می خواهید آن را اجاره کنید. نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که برای اجاره لباس عروس نیز می توانید آن را در مزون عروس منتخب خود بدوزید، سپس به مزون بازگردانید.

همچنین می توانید از بین لباس عروس های آماده در مزون، تن پوش اول (لباسی که پیش از این پوشیده نشده و شما اولین نفر آن را کرایه می کنید) و یا تن پوش دوم (لباسی که یک بار توسط عروس دیگری پوشیده شده) را انتخاب کنید. همیشه دقت کنید که مزون منتخب شما باید لباس های آماده‌ متنوع در سایز های مختلف داشته باشد.

مزون، لباس عروس آماده به عنوان نمونه کار داشته باشد

بدون دیدن نمونه کار، انتخاب مزون لباس عروس کمی سهل انگاری است. اگر نمونه کار مزون مورد نظر را بر تن هیچ عروسی در گذشته ندیده اید،  بهتر است لباس های آماده ای که در مزون دارد را مورد بررسی قرار دهید. اغلب نوع پارچه و کلیت دوخت را می توان از روی لباس های آماده تشخیص داد.

مزون لباس عروس با سابقه باشد

حتی با دیدن نمونه کارهای آماده‌ی مزون ها باز هم اعتماد به اینکه لباس های دوخته شده کار خیاط همین مزون است یا خیر، کار دشواری است. بنابراین اگر قرار است پول زیادی صرف لباس عروس کنید عاقلانه‌تر است که سمت مزون های با سابقه بروید.

بودجه را مشخص کنید

اینکه قصد صرف کردن سه میلیون تومان را برای لباس عروس دارید یا 30  میلیون تومان مطمئناً در انتخاب مزون برای شما تفاوت ایجاد می‌کند. بنابراین بودجه در نظر گرفته برای لباس عروس را تخمین بزنید. سپس به دنبال بهترین مزون در بین مزون های آن رده قیمتی بگردید. هیچ گاه لباسی که فراتر از بودجه ی شما قیمت دارد را بر تن نکنید؛ زیرا انتخاب لباس های هم رده‌ی بودجه موردنظرتان سخت می‌شود و سبب می‌شود دیگر لباس عروستان شما را راضی نکند.

مزون لباس عروس، طراح حرفه ای داشته باشد

طراح لباس شما باید بتواند آناتومی و استایل اندام شما را تشخیص دهد و متناسب با آن لباس عروس را طراحی کند؛ اگر طراح شما معتمد و حرفه ای و با سابقه باشد حتی دیگر نیازی به پوشیدن انواع لباس عروس ندارید، بلکه انتخاب مدل و طراحی کامل لباستان را می توانید با خیال راحت به او بسپارید.

خیاط لباس عروس شما باید خوش قول باشد

با بررسی سوابق مزون می توانید به صحت خوش قولی مزون پی ببرید. خیاطی که لباس را به موقع تحویل ندهد، باعث بالارفتن استرس و تشویش شما در روزهای نزدیک به عروسی می شود. سعی کنید تاریخ عروسی را چند روز زودتر بیان کنید تا بعد از تحویل گرفتن اگر لباستان ایرادی داشت، آن را برطرف کنید.

بهترین مزون های لباس عروس تهران

در ادامه تعدادی از مزونهای تاپ لباس عروس را در کلانشهر تهران معرفی می کنیم.

مزون عروس بهارک اخلاقی

مزون عروس بهارک اخلاقی با نگاه خاص و ویژه ای به طراحی و دوخت لباس عروس و لباس شب فعالیت خود را آغاز کرده و در این مسیر توانسته رضایت مشتریان خود را کسب کند . از نظر ما هر لباس مختص به فردی خاص است و برای همه خانم ها نمی توان یک کلکسیون در نظر گرفت ،هندسه اندام، قیمت درخواستی، دیزاین وسبک مورد انتظار از نکاتی است که در این مزون به طور ویژه ای در نظر گرفته می شود.

فروشگاه لباس عروس کویین

عروس خانمهایی که به دنبال خریدی سریع و با قیمت مناسب هستند حتما به مزونهای خیابان جمهوری سر می زنند. انتخاب بهترین مزون خیابان جمهوری کار دشواری نیست زیرا بزرگترین و باسابقه ترین مزون لباس عروس جمهوری، مزون عروس کویین است که تعداد بسیار زیادی لباس عروس آماده در سایزهای مختلف دارد. 

مزون لباس عروس پاترون تیپ

استودیو طراحی لباس پاترون تیپ با مدیریت خانم راضیه عصاری فعالیت هنری خود را به صورت تخصصی و حرفه ایی در زمینه طراحی و دوخت لباس مجلسی و عروس شروع کرده است و با استفاده از متدهای روز اروپا و تیم برش و دوخت متخصص، کار خود را وسعت داده و در حال حاضر یکی از خوشنام ترین‌ها در زمینه شخصی دوزی و مشتری مداریست.

شعار استودیو طراحی پاترون تیپ ، خوش قولی همراه با برش و دوختی حرفه ایی و تمیز با استفاده از بهترین متریال‌هاست.

مزون تاج محل

مزون تاج محل با سابقه ای طولانی در زمینه ی تولید و واردات لباس عروس در سال 1370 با مدیریت آقایان صمدنژاد فعالیت خود را آغاز نمود. در سال 1382 نام عروس تاج محل را به عنوان نام تجاری خود برگزید. تاج محل نماینده رسمی بهترین لباس عروس‌های برندهای مختلف است که دارای 3 شعبه در تهران می باشد. 

مزون درسا

مزون درسا (فریده اسلامی) با ارائه لباس‌های عروس شخصی دوزی شده از بهترین پارچه های ایتالیایی، فرانسوی و ترک زبانزد عروس خانم های مشکل پسند است. مدیر مزون درسا با گذراندن دوره های آکادمیک طراحی لباس می‌توانند کمک بزرگی برای تهیه لباس بهترین شب زندگی‌تان باشند.

مزون پرنسس

مزون پرنسس با مدیریت سرکار خانم افشار در منطقه میرداماد واقع شده است. سرکار خانم افشار که سابقه ای طولانی و درخشان در زمینه طراحی و دوخت دارند ، دوره های آموزشی طراحی و دوخت را از بهترین مراکز آموزشی در دنیا کسب کرده اند در نتیجه با خیال راحت می توانید کار طراحی و دوخت لباس خود را به ایشان بسپارید.  پیشنهاد بزمینه به شما این است که از نمونه کارهای ایشان را در بزمینه مشاهده کنید و با آرامش خاطر لباس مراسم خود را از این مزون دریافت کنید.

مزون هستی

مزون هستی با مدیریت سرکار خانم رهبر که در خیابان جمهوری واقع شده است، را می‌توان یکی از سرشناس ترین مزون های تهران دانست. در این مزون می‌توانید انواع لباس های آماده را در مدلهای مختلف مشاهده کنید و با خیال آسوده سفارش خود را ثبت نمایید. استفاده از پارچه های مرغوب و دوخت تمیز و حرفه ای، مزون هستی را از سایر مزون های منطقه جدا متمایز ساخته است.

مزون پیفون

مزون عروس ونك (پيفون) واقع در خیابان ونک با قریب به چهل و پنج سال سابقه درخشان با ارائه مرغوبترین و بهترین لباس های عروس همیشه همراه عروس خانم های خوش سلیقه بوده است. 
مزون عروس ونك در حال حاضر ارائه‌دهنده شيك‌ترين لباسهاي عروس از معتبرترين برندهاي دنيا و كشورهاي اروپايي از جمله ايتاليا، فرانسه، اسپانيا، انگليس و تركيه مي‌باشد و طي اين سالها موفق شده نمايندگي فروش محصولات دو شركت معروف اروپايي را بدست آورد.

مزون هستیا

 در منطقه الهیه تهران مزون لباس عروس و لباس فرمالیته هستیا قرار دارد. این مزون يكي از مزون هاي لباس عروس كه با دوخت حرفه اي و طراحي هاي منحصر به فرد يكي از خوشنام ترين ها در زمينه عروس و لباس شب است.اين مزون يكي از كاملترين و به روز ترين مدلها را داراست و مي تواند طبق سليقه و نظر مشتري آخرين ژرنال هاي روز دنيا را براي شما طراحي و بدوزد. كليه لباس هاي موجود در اين مزون دست دوز بوده و به صورت شخصي براي شما سفارش گرفته مي شود. اگر جز افرادي هستيد كه به كيفيت و زيبايي تن پوش و همچنين طراحي هاي خاص علاقه مند هستید، مزون هستيا را به شما توصيه مي كنيم.

مزون عروس مینا محمودی

مزون عروس مینا از مزون های لاکچری تهران است که در خیابان فرشته واقع شده است. اگر از عروس خانمهای خاص پسند باشید می توانید مدلهای متنوع مانتو عقد، لباس عروس و لباس مجلسی را در این مزون پیدا کنید یا سفارش دهید. لباس عروس های موجود در این شوروم بسیار متنوع هستند هستند و خیاطهای ماهر این مزون مدلهای دلخواه شما را با توجه به استایل شما به بهترین شکل شخصی دوزی می کنند.

مزون Eddy K

مزون Eddy K که نامش را از طراح ایتالیایی لباسهایش برگرفته است، یکی از خاصترین مزونهای تهران است. لباس عروسهای این مزون سبک اروپایی با متریال درجه یک هستند و زیبایی و وقار عروس خانم را دوچندان می کنند. نکته جالب برای خاص پسندان این است که از لباسهای این مزون فقط یک عدد از هر مدل و سایز موجود است و لباس شما مطمئنا بر تن شخص دیگری دیده نخواهد شد! 

مزون بلندی

مزون محبوبه بلندی را به جرئت می‌توان بهترین مزون لباس عروس پوشیده اسلامی در ایران دانست. این مزون دارای دو شعبه و بیش از 38 نفر پرسنل در تهران می باشد. خانم بلندی با حضور در کارگاه های آموزشی و فشن شوهای متنوع در اروپا، چهره متفاوتی از عروس ایرانی را به جهان معرفی کرده اند. ایشان به الگوسازی، طراحی و دوخت بسیار مسلط هستند و از با تجربه ترین طراحان مد ایران به حساب می آیند. مزون بلندی به منظور حفظ کیفیت کارشان، معمولا از متریال خارجی استفاده می کنند.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت

rahil | 1397 مهر 04


سلام ممنونم اطلاعات کاملی دادید که خوب تونست تو زمینه لباس عروس کمکم کنه.

افسانه | 1397 مهر 15


این مزون ها لباس شب هم طراحی می کنند؟؟