درباره‌ متولدین مهر بیشتر بدانید!

درباره‌ متولدین مهر بیشتر بدانید!

فهرست عناوین

صلح طلب، با انصاف و عاشق جمع بودن، صفاتی است که برای توصیف مهرماهی ها بسیار مناسب است. داشتن یک همراه خوب برای یک مهر ماهی جز ضروریات زندگی است. آنها هرکاری برای حفظ آرامش زندگی خود انجام می دهند. متولدین مهر همیشه باید زمانی برای تفریح و معاشرت با دیگران اختصاص دهند و از این راه احساس خوبی پیدا کنند!

آنها از استعداد و قوه‌ ذهني‌ خوبي‌ برخوردارند و در شرايطي‌ كه‌ مجبور به‌ قضاوت ‌مي‌شوند، قادرند منصفانه‌ و بي‌طرفانه‌ داوری‌ كنند. متولدین مهر به‌ هيچ‌ وجه‌ حاضر نيستند با اشخاصی‌ كه‌ برخلاف‌ نقطه‌ نظرات‌ آنها به‌ بحث‌ و جدل‌ مي‌پردازند، سر و كار داشته‌باشند، چون‌ به‌ محض‌ آن‌ كه‌ به‌ نتيجه‌اي‌ برسند، حقيقت‌ امر به‌ نظرشان‌ بديهي‌ و مسلم ‌مي‌آيد. متولدین مهر از درك‌ و بينش‌ و تيزبيني‌ خوبي‌ برخوردارند و به‌ واسطه‌ توانايي‌ و قابليت‌ دقيق‌ و نقاد بودنشان‌، می تواندد به‌ راحتي‌ به‌ تمام‌ كارهايشان‌ انسجام‌ و اصالت‌ ببخشند.

دوستی و عشق

متولدین مهر جذب افرادی می شوند که همیشه موضوعی برای تعریف کردن برای انها داشته باشند. برای همین متولدین خرداد برای آنها بهترین انتخابند. اگر می خواهید آنها را تحت تاثیر قرار دهید باید آنها را با موسیقی، هنر و مکانهای جالب و دیدینی سرگرم کنید.

متولدین مهر یافتن شریک زندگی شان را در اولویت کارهایشان قرار می دهند و همواره در تلاشند تا در کنار عشقشان به آرامش و همراهی بی دریغ برسند. مهری ها بسیار با گذشت هستند و همین امر آنها را سازگارترین افراد برای زندگی می کند اما با این حال ممکن است برخی اوقات این صفت مشکلات احساسی عمیقی را برایشان به وجود بیاورد.

نقاط مثبت متولدین مهر

اهل همکاری، با‌سیاست، رئوف، با‌انصاف و اجتماعی.

نقاط منفی متولدین مهر

بی تصمیم، از مجادله دوری می کند، کینه‌ای، خودخواه.

چیزها و کارهایی که متولدین مهر به آن علاقه مندند

هماهنگی، ملایمت، به اشتراک گذاشتن هر چیزی با دیگران، گردش و کارهای بیرون از خانه.

چیزهایی که متولدین مهر آنها را دوست ندارند

خشونت، بی عدالتی، صدای بلند، پیروی و انطباق.

 5دلیل برای اینکه از مهری بودن‌تان لذت ببرید!

  1. دیگران کاملا با شما احساس راحتی می کنند. اکثرا همه شما را دوست دارند و شما نیز آنها را دوست دارید. جمع شدن افراد در کنار شما چیزی است که شما واقعا می خواهید!
  2. نگاه شما به همه چیز بی نظیر است. شما زیبایی هایی را می بینید که دیگران قادر به دیدن آن نیستند!
  3. استاد برقراری ارتباط هستید و هیچ گاه نگران این نیستید که چگونه به اهداف خود برسید چراکه از گفتگو هراسی ندارید و بدون نیاز به عامل بیرونی می توانید با جذابیت خود به اهدافتان برسید!
  4. شما از امتحان کردن چیزهای جدید لذت می برید چرا که می دانید هیچ چیز همیشگی نیست! خانه نو، شغل جدید یا افراد جدید در اطرافتان، چیزی است که شما را به هیجان می آورد!
  5. شما هیچ وقت تنها نیستید! ذهن شما گنجینه ای از الهامات و افکار ناب است به همین دلیل می توانید به راحتی خود را به کاری مشغول و یا سرگرم کنید!

آیا مایل هستید که طالع بینی سال تولدتان را ببینید؟ پس اینجا کلیک کنید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت