درباره‌ متولدین فروردین بیشتر بدانید!

درباره‌ متولدین فروردین بیشتر بدانید!

فهرست عناوین

افراد متولدین تولدین ماه فروردین از پیشروان هستند. آنها با داشتن احساساتی پر شور و مستقل، هیچ وقت کاری را که دیگران قبلا انجام داده اند، انجام نمی دهند. بهترین راه تشویق فروردینی ها این است که با آنها رقابت کنید؛ آن‌گاه خواهید دید که چگونه از تمامی انرژی خود در این راه استفاده می کنند.

متولدین فروردین همیشه چندین پروژه را همزمان در ذهن خود می پرورانند و تا زمانی که زندگی کاری، خانوادگی، عاطفی و تحصیلی شان را به بهترین نحو به رویایشان نزدیک نکنند، آرام نمی گیرند. متولدین این ماه به راحتی عقاید خود را بیان می کنند؛ طوری که ممکن است حتی به کسی بر بخورد و این تنها بخاطر صداقت آنهاست. به همین نسبت هم اگر یک کار را به خوبی انجام دهید یا یک خوبی از شما ببینید، شما را تحسین خواهد کرد. در عین حال اگر او را عصبانی کنید، مطمئن باشید که آتش درونش را خواهی دید؛ اما نگران نباشید این آتش سریعا فروکش می کند!

دوستی و عشق

متولدين‌ فروردين‌ ماه‌ در روابطشان‌ با ديگران‌ بي‌رو درواسي‌، رك‌، بي‌پرده‌، مستقيم‌ و واقع‌ بين‌ هستند و دوستاني‌ مطمئن‌، سخاوتمند، بلندنظر، بزرگوار، باگذشت‌ و دست‌و دلباز به‌ شمار مي‌روند. آنها در عشق‌، کاملا عاطفي‌ و در عين‌ حال‌ مشكل‌ پسند و وسواسي‌ محسوب‌ مي‌شوند. دوستی با متولدین این ماه معمولا کار آسانی است اما اگر بتوانید رابطه تان را با انها حفظ کنید، یک دوستی خالصانه تا آخر عمر را برای خود تضمین خواهی کرد .

در روابط عاشقانه با جسارت جلو می روند و اگر واقعا از کسی خوششان بیاید و عاشق شوند، شک نکنید که اولین کسانی خواهند بود که احساساتشان را بیان خواهند کرد. متولدین فروردین عشق ورزیدن و نشان دادن عواطف و احساسات واقعی شان را به گونه ای خالصانه انجام می دهند و گاهی اوقات نیز در انجام دادن این کار از کنترل خارج می شوند. در کل متولدین فروردین عاشقانی پر حرارت هستند و نیازمندند تا شریک عاطفی‌شان نیز مانند آنها باشد.

نقاط قوت متولدین فروردین

شجاع، مصمم، با اعتماد به نفس، مشتاق، مثبت اندیش، صادق، با احساس.

نقاط ضعف متولدین فروردین

عجول، احساسات متغیر، ناپایدار، تحریک شونده، خشن.

چیزهایی که متولدین فروردین به آنها علاقه مندند

لباس‌های راحت، رهبری و هدایت کردن گروه‌های مختلف، چالش های فیزیکی، ورزشهای تک نفره.

چیزهایی که متولدین فروردین دوست ندارند

بی کار بودن، تاخیر، کارهایی که استعدادشان در آن بکار نرفته باشد.


 5دلیل برای اینکه از فرورودینی بودن‌تان لذت ببرید!

  1. شما شجاع ترین و جاه طلب ترین متولدین سال هستید!
  2. وقتی چیزی را می خواهید پشتکار شما بی نظیر است!
  3. شما سخت کوش هستید اما به همان اندازه هم تفریح می کنید! این کار یکی از اصول زندگیست که شما آن را بهتر از همه می دانید!
  4. شما بسیار معاشرتی هستید و از رفت و آمد با افراد مختلف لذت می برید!
  5. شما بی گدار به آب می زنید! درست شنیدید! این کار شاید در وهله اول جالب به نظر نرسد اما گاهی اوقات موقعیت هایی را پیش می آورد که تنها یک بار در زندگی اتفاق می افتد و می تواند شما را به یک ستاره تبدیل کند!

آیا مایل هستید که طالع بینی سال تولدتان را ببینید؟ پس اینجا کلیک کنید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت