7 ایده خلاق برای آویزهای زیبای دکوراسیون عروسی

7 ایده خلاق برای آویزهای زیبای دکوراسیون عروسی

فهرست عناوین

تا به حال ممکن است در بسیاری از فیلم ها و عکس های عروسی از سراسر دنیا دیده باشید که از ایده هایی بسیار زیبا و شیک برای عاشقانه کردن و زیباتر کردن دکوراسیون مکان عروسی به کارگرفته شده باشد. در حال حاضر نیز می توان بعضی از این ایده ها را در بسیاری از عروسی های مدرنی که در باغ یا هر فضای بازی گرفته می شود، به خوبی اجرا کرد. ما اینجا هستیم تا این ایده ها را به شما معرفی کنیم.

آویز درختچه و گل

اگر به طبیعت علاقه‌مندید و از دیدن درخچه های کوچک لذت می برید، نمای زیبای این آویزها، عروسی‌تان را جذاب و گیرا خواهد.

چلچراغ کریستال

با ترکیب ظروف پذیرایی کریستال، این ایده با سادگی و در عین حال کلاسیک، هماهنگی خوبی را با چلچراغ کریستال در ذهن مخاطبتان ایجاد می‌کند. 

فانوس‌های درخشان

این ایده در زمانی که شام در فضای باز تالار است خیلی جذاب است، چون فانوس‌ها شب و میز میهمانان را نورانی می‌کنند. افرادی که سبک بوهو و فضای باز را برای جشن خود انتخاب می کنند، این دکوراسیون مناسب مراسم‌شان خواهد بود.

روبان‌ها و یا گل‌های آویزان از درختان

اگر عروسی در باغ برگزار می‌شود و یا مسیری رو به باغ در آن وجود دارد، می‌توانید گل‌ها و روبان‌های سفیدی را از درختان آویزان کنید؛ خواهید دید که حال و هوایی رویایی در فضا موج خواهد زد.


چراغ‌های حبابی با اشکال مختلف

شاید این چراغ‌ها انتخاب اکثر زوج ها نباشد؛ اما اگر سلیقه ای خاص و کلاسیک داشته باشید، استفاده از ترکیب چراغ های متفاوتی‌ که روی میز شام قرار می گیرند، برایتان گیرا و زیباست.

چادرهای آویزان از درختان

اگر عروسی در فضای باز مانند باغ برگزار می‌شود، می‌توانید در نقاطی از باغ، بالای میز میهمانان، چادرهای توری را بین درختان ببندید و روی میز میهمانان آویزان کنید.

لوگوی اسم عروس و داماد

می‌توانید لوگویی فلزی از اولین حرف عروس و داماد ایجاد کنید و آن را در نقاطی از تالار آویزان کنید. استفاده از چوب نیز برای ساخت اسم ها نیز مناسب خواهد بود.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید

کسب و کارها

نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت