راهنمای برگزاری جشن عروسی

راهنمای برگزاری جشن عروسی

فهرست عناوین

مسلما یکی از بهترین و به یادماندنی‌ترین روزهای زندگی هر زوج جوانی، جشن عروسی آنهاست. این جشن یکی از خاص ترین روزهایی است که می توانیم آن را برای همیشه به یاد داشته باشیم. هیاهوی انتخاب تالار عروسی و آتلیه، آرایشگاه عروس، پیرایش داماد و گروه موزیک تنها بخشی از برنامه های مراسم عروسی است که بایستی برای تک تک آنها وقت و انرژی صرف کرد. مسلما برگزاری چنین مراسم بزرگی، سخت و دشوار است و نیاز به یک برنامه ریزی منسجم دارد، از این رو ما در این مطلب قصد داریم در رابطه با برنامه ریزی جشن عروسی مطالب کلیدی و مهمی را در قالب راهنمای کلی مراسم عروسی به شما مخاطبان عزیز و محترم ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

چقدر می خواهید هزینه کنید!؟

مسلما شما برای برگزاری عروسی، بودجه‌ای درنظر گرفته‌اید و می خواهید تمامی برنامه هایتان را با میزان بودجه ای که مدنظرتان است، انجام دهید. اگر هنوز در رابطه با میزان بودجه تصمیم گیری نکرده اید، بهتر است قبل از هر اقدامی به اینکار بپردازید تا در هنگام اجرای برنامه ها و بستن قراردادها با خیالی آسوده اقدام نمایید. بزمینه می تواند به شما کمک زیادی در این زمینه کند. کافیست وارد سایت شوید، جشن عروسی را انتخاب کنید و سپس در قسمت مدیریت هزینه تعداد مهمانها و بودجه احتمالی را وارد کنید.

تالار یا باغ عروسی؟!

قبل از هر چیزی باید خودتان را برای رزرو تالار یا باغ عروسی آماده کنید. دلتان می خواهد مراسم باشکوه‌تان در کدامیک از آنها برگزار شود، باغ یا تالار عروسی؟! لازم است بدانید: برای اینکه تالار مناسبی را انتخاب نمایید، بایستی از تعداد میهمانان خود باخبر باشید تا بتوانید تالاری مناسب با ظرفیت میهمانان انتخاب نمایید. همچنین دیزاین تالار عروسی و فضای درونی و بیرونی آن هم مهم می باشد که می توانید با همسرتان برای بررسی تمامی این موارد به تالار عروسی موردنظرتان بروید و همه چیز را از نزدیک چک کنید. بهترین تالارهای عروسی را در قسمت بهترینهای بزمینه ببینید و با آمادگی زمانی را برای بازدید هماهنگ کنید. در فصل زمستان و پاییز انتخاب باغ کمی ریسکی است ولی در بهار و تابستان باغ تالارها هم انتخاب خوبی هستند. هنگام بازدید از تالار یا باغ، اتاق عقد و محل طبخ غذا را هم ببینید.

بهترین آتلیه عروس و داماد!

قطعا یکی از آیتم های مهم در برگزاری مراسم عروسی، انتخاب آتلیه عروسی حرفه ای و معتبر است. عکاسی که بتواند از بهترین و ناب ترین لحظات جشن، خاص ترین تصاویر را خلق کند که با هربار دیدن آنها لبخندی از رضایت بر لبانتان بنشیند.

از جمله مواردی که بایستی در هنگام انتخاب آتلیه عروسی به آن توجه کنید می توان به: دکوراسیون فضای بیرونی و داخلی آتلیه، تجهیزات فیلمبرداری و عکاسی، تعداد دوربین‌ها، نورپردازی آتلیه و همچنین بررسی نمونه کارها اشاره کرد. همچنین برای پیدا کردن بهترین آتلیه عروس می‌توانید از دوستان و بستگانی که به تازگی جشن عروسی خود را برگزار کرده اند هم مشورت بگیرید. اگر عکاس خانم برای شما مهم است حتما با آتلیه مطرح کنید و اگر برای ساعات طولانی تری پس از مراسم در تالار نیز به همراهی تیم عکاسی و فیلم برداری نیاز دارید حتما در قرارداد ذکر کنید.

اگر برای عکاسی فرمالیته قبل از مراسم اصلی به مکانی خارج از شهر می روید هزینه های رفت و آمد و هزینه های مکان عکاسی را هم بپرسید.

نکته بعدی در مورد زمان تحویل فیلم ها و عکسهاست. بعضی آتلیه ها کلیپ کوتاهی را در مدت کوتاهی آماده می کنند و فیلم اصلی را بعد از مدت طولانی تحویل می دهند. آخرین نکته نیز این است که آیا فایل عکسها را هم آتلیه به شما می دهد یا فقط نمونه کم حجم شده عکسها را به شما می دهد؟

آرایشگاه عروس را به درستی انتخاب کنید!

مسلما شما هم می خواهید در روز عروسی خود بدرخشید و ستاره جشن عروسی خود شوید! پیدا کردن یک سالن زیبایی حرفه ای و همه چیز تمام می تواند شما را به آرزویتان برساند. توصیه می شود چندین آرایشگاه عروس را انتخاب و برای بررسی نمونه کارهایشان اقدام کنید. جالب است بدانید: چندین پکیج برای عروس درنظر گرفته می شود که شما می توانید بر اساس بودجه ای که در نظر گرفته اید پکیج خود را انتخاب نمایید. همچنین باید مهارت و سابقه آرایشگرتان را بررسی کنید و یکی از بهترین آنها را برای عروسی خود انتخاب نمایید.

کت و شلوار داماد و لباس عروس

بیشترین دغدغه عروس خانم مسلما لباس خودش و آقا داماد است. اگر مقالات بزمینه در مورد این موضوع را بخوانید و وقت خودتان را در مزونهای گوناگون سطح شهر تلف نکنید، مطمئنا زودتر به نتیجه بهتری می رسید.

در وهله نخست تست استایل عروسی و تست انتخاب لباس عروس را در بزمینه بدهید و سپس با توجه به نتایج حاصله، جستجو را شروع کنید. انتخاب لباس آقا داماد را نیز بهتر است به دقیقه نود موکول نکنید زیرا ممکن است تغییراتی لازم داشته باشد.

انتخاب کارت دعوت

در هنگام انتخاب کارت دعوت معمولا مهمترین کار داشتن خلاقیت است. همه زوجها سعی می کنند سلیقه خود را به مهمانهای مراسم نشان دهند و به صورت زیبا و تاثیرگذاری مهمانان را دعوت کنند. پیشنهاد بزمینه استفاده از کارت دعوت آنلاین است. با این ابزار می توانید به سادگی پاسخ مهمانهای خود را نیز جمع آوری کنید

اگر می خواهید کار دعوت فیزیکی هم برای مهمانان ارسال کنید، طرحی خلاقانه و متنی جذاب انتخاب کنید

.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت