بهترین دفاتر عقد و محضرهای تهران

بهترین دفاتر عقد و محضرهای تهران

فهرست عناوین

شاید مراسم عروسی باشکوه ترین مراسم هر فرد در طول زندگی اش باشد اما به جد می توان گفت که بزرگترین، مهم ترین و مقدس ترین روز زندگی هر فرد روزی است که پیوند زناشویی را با انسان دیگری که بهترین انتخاب زندگی اوست می بندد. از این رو برای اغلب افراد حائز اهمیت است که این پیوند در چه مکان و چه زمانی ایجاد شود. زمان عقد را می توان از بین اعیاد و وقایع مهم تقویم تعیین کرد. برای انتخاب مکان در صورتی که قصد ندارید سفره عقد را در منزل پهن کنید باید به دنبال محضر مناسب بگردید. در انتخاب محضر توجه به چند نکته مهم که در ادامه به آن خواهیم پرداخت ضروری می باشد. در انتها نیز کارشناسان بزمینه تعدادی از محضرهای عقد تهران که واجد شرایط برگزاری مراسم مناسب و باشکوه هستند را معرفی می‌کنند.

محدوده جغرافیایی

شاید مهم ترین معیار برای انتخاب محضر مناسب، محدوده قرارگیری دفتر عقد و ازدواج است. چراکه با توجه به زمان محدودی که دفاتر در اختیار شما قرار می دهند، دسترسی محضر می بایست به نحوی باشد که حضور به موقع برای عروس و داماد و مهمانان ممکن شود. همچنین اگر قبل یا بعد از رفتن به محضر قصد رفتن به اتلیه را دارید یا در ادامه عقد محضری مراسم شام یا جشنی ترتیب داده اید، بهتر است محضر را نزدیک به محل اتلیه، شام یا جشن انتخاب کنید.

ظرفیت محضر

ظرفیت محضر ها با توجه به ابعاد سالن آنها متفاوت است. بنابراین در انتخاب محضر ابتدا باید تعداد میهمان ها را تخمین بزنید تا بر اساس آن به دنبال محضرهای مناسب خود باشید.

عاقد

عاقدی که در مهمترین لحظه زندگی تان با شما همراه  است باید خوش رو و خوش اخلاق باشد. لحظات حضور شما در محضر گرچه دقایق شیرینی است، اما احتمالا با کمی استرس نیز همراه خواهد بود؛ بنابراین لازم است عاقدی را انتخاب کنید که با روی خوش محیطی آرام و مناسب را برای شما فراهم سازد. ضمنا با توجه به اینکه عاقدها هم در لباس روحانی و هم در لباس غیرروحانی هستند، برای افرادی که این موضوع اهمیت دارد می‌تواند در انتخاب محضر اثرگذار باشد.

دکوراسیون محضر

تم سالن عقد، سفره عقد و صندلی ها و سایر وسایل دکوراتیو کاملا سلیقه ای است. از آنجا که همه ی افراد اغلب علاقه دارند که مهمترین لحظات زندگی خود با عکس و فیلم ثبت کنند و شما به عنوان عروس و داماد نیز از این قضیه مستثنی نیستند، بهتر است محضری با سالن شیک انتخاب کنید تا بیش از هر چیز هم مراسم را در مکانی رویایی برگزار کنید هم خروجی عکس و فیلم شما زیبا باشد.

جای پارک مناسب

از مهمترین محاسن یک دفترخانه ازدواج می توان به جای پارک خوب و محدوده‌ی قرارگیری آن اشاره کرد. مهمانان شما باید به راحتی بتوانند جای پارک پیدا کنند تا سر وقت در مراسم حضور پیدا کنند.

اتاق انتظار

معمولا بخاطر محدود بودن مدت زمان عقد، عروس و داماد و مهمان ها کمی زودتر در محضر حضور پیدا می کنند تا احتمال تاخیر را کاهش دهند. علاوه بر این، احتمال پر بودن سالن عقد پیش از مراسم عقد شما زیاد است، بنابراین بهتر است محضر عقد دارای اتاق انتظار یا لابی باشد تا بتوانید دقایق انتظار را در آنجا بگذرانید.

مدت زمان مراسم عقد

پیش از انتخاب دفتر عقد، مدت زمانی را که در اختیار شما قرار می دهند بررسی کنید. هرچه این مدت بیشتر باشد آرامش خاطر شما نیز برای برگزاری تک تک برنامه ها بیشتر خواهد بود.

امکانات محضر عقد و ازدواج

امکانات دفترخانه های ازدواج باهم یکسان نیستند. برخی دارای آتلیه، گروه موزیک، نورپردازی، پذیرایی، یخ خشک، شمع آرایی و ... هستند که با توجه به بودجه و سلیقه خود می توانید از آن ها در مراسم استفاده کنید.

معرفی سالن های عقد در تهران

امروزه بسیاری از زوج ها ترجیح می دهند مراسم عقد خود را همراه با پذیرایی نهار یا شام در یک سالن زیبا و مجلل برگزار کنند. سالن های عقد معمولا محیطی شیک برای پذیرایی اقوام درجه یک حاضر در مراسم عقد فراهم می کنند. ظرفیت این سالنها معمولا از 50 تا 100 نفر است. در ادامه تعدادی از این سالنهای عقد در تهران را ملاحظه می کنید

سالن عقد ژابیز (نیاوران)

سالن عقد ژابیز دارای سالنی بسیار مجلل در 4 طبقه سمت شمال تهران (نیاوران) است. مدیریت این مجموعه دارای سابقه طولانی و تجربه بالا در زمینه برگزاری مراسم عقد و عروسی به صورت شکیل و مجلل هستند. موسیقی زنده، تیم مجرب پذیرایی، گل آرایی حرفه ای از نکات مهم این سالن عقد است. موقعیت عالی و فضای مجلل از ویژگی های منحصر به فرد این سالن عقد است.

سالن عقد ایدن

برگزاری مراسم در باغی منحصربه فرد در داخل شهر تهران رویای بسیاری از عروس و دامادها است که سالن عقد ایدن آن را اجرایی کرده است. توجه داشته باشید زمان انتظار زیادتر برای برگزاری مراسم در این فضای خاص عموما به دلیل کیفیت بالاتر اجرای مراسم است.

سالن عقد بارگه

شیکترین و مجلل ترین سالن عقد منطقه درکه مطئنا سالن عقد بارگه است. این مجموعه که اولین بنای شیشه ای در فضای باز را ایجاد کرده است، سالهاست پذیرای عروس و دامادهای خوش سلیقه است.

سالن عقد لاکچری

اگر به دنبال دفتر ازدواج و سالن عقد در شمال شرق تهران هستید، حتماً سری به سالن عقد لاکچری پاسداران بزنید. این مجموعه دارای سالنی بزرگ و روف گاردنی شیک با ظرفیت 75 نفر است. سالن عقد لاکچری علاوه بر فضای بزرگ و مناسب برای عقد شما، دکوراسیون و چیدمان متفاوت و جالبی نسبت به سایر سالن های عقد دارد. از دیگر مزیت‌های سالن عقد لاکچری، روف گاردن شیک و جذاب آن است که موجب انتخاب آن توسط عروس و دامادهای عزیز می‌باشد.

سالن عقد الین

سالن عقد و ازدواج الین در جردن تهران با فضایی خاص و شیک عقدی ماندگار و اجرایی باشکوه را رقم می زند. این سالن با 300 مترمربع فضا، اجراکننده مراسم عقد هستند. ظرفیت سالن عقد الین 60  نفر می باشد و پذیرایی سالن الین همراه با ناهار و یا شام برای مهمانان محترم است.

سالن عقد حمیسا

اگر به دنبال فضایی آرام و به دور از حاشیه در منطقه پاسداران برای برگزاری مراسم عقدتان هستید، اگر به دنبال مشاوره از سردفتران حرفه ای هستید پیشنهاد ما سالن عقد حمیسا است. این سالن عقد سبکی مینیمال و کلاسیک دارد و مطمئنا فضای آرام آن مراسمی خاطره انگیز برای شما ایجاد خواهد کرد. 

دفتر ازدواج و سالن عقد ایرن

از ویژگی های خاص دفتر ازدواج ایرن، سفره عقد زیبا و نورپردازی ها و گل آرایی های خاص این سالن عقد است. به راحتی از منوی پذیرایی متنوع این سالن عقد انتخاب کنید و با انواع کوکتل، فینگرفود، آبمیوه طبیعی، شربتهای سنتی یا منوی شام و نهار از مهمانان خود پذیرایی کنید. در ضمن در این سالن، عقد رسمی و خطبه عقد اسلامی اجرا می شود و ثبت رسمی می شود 

عقد تشریفاتی

اگر به دنبال یک فضای کاملا لوکس برای برگزاری مراسم عقدتان باشید، حتماً با سالن عقد تشریفاتی برخورد می‌کنید. سالن عقد تشریفاتی در یک ویلای شخصی، به همراه فضای باز فوق‌العاده، استخر و فضای سبز زیبا در منطقه‌ی نیاوران و در نزدیکی پارک جمشیدیه واقع شده است. سفره عقد تشریفاتی تماماً کریستال است و شما را با اولین نگاه مجذوب خود خواهد کرد. ساعت اجرای مراسم برخلاف سایر سالن‌های عقد کوتاه نیست و هیچ عجله‌ای در طول مراسم وجود ندارد. عروس و داماد می‌توانند عکس‌های فوق‌العاده‌ای در فضای سالن عقد تشریفاتی بگیرند و به یادگار داشته باشند.

سالن عقد پدرخوانده 

برای برگزاری مراسم عقد لوکس در فضایی زیبا با بودجه متوسط در غرب تهران می توانید به سالن عقد پدرخوانده مراجعه کنید. سفره عقدی شیک در کنار پذیرایی شام و یا نهار با بالاترین کیفیت، این سالن عقد را در مدتی کوتاه در درجه بهترین سالنهای عقد تهران قرار داده است. 

خانه عقد ماهور

سالن عقد ماهور عمارتی ویلایی در غرب تهران دارد و با دسترسی عالی از تمامی منطقه های شهر تهران، به زیباترین شکل به سالن عقدی شکیل مبدل شده است. خانه عقد ماهور علاوه بر محیط آرام و منظم، با موسیقی پیانو یا سنتور نیز فضایی رویایی برای جشن عقد شما ایجاد می کند. 


سالن عقد مهرگان

دفتر ازدواج مهرگان در محلی زیبا، با دیزاین مد روز، با کادری بسیار خوش برخورد و مجرب مقابل پارک ملت قرار دارد. در این دفتر چیدمان صندلی ها به سبک اروپایی است و پذیرایی انواع شیرینی ها و نوشیدنی ها در کنار موسیقی زنده و نورپردازی شیک، باعث رضایت زوجهای جوان شده است.

سالن عقد ژوان

سالن عقد ژوان در منطقه جردن که از مناطق تاپ تهران است واقع شده است. این سالن عقد مدرن، فضایی مناسب 100 مهمان دارد و با داشتن دکوراسیون خاص، فضایی رومانتیک برای جشن عقد شما ایجاد می کند.

سالن و دفتر عقد نقره

سالن و دفتر عقد نقره در اندرزگو تهران واقع شده و در لیست سالن عقدهای لاکچری تهران قرار گرفته است. محیط این سالن عقد، جذاب، فانتزی و مینیمال است و به شما آرامش و احساس بسیار خوبی خواهد داد. این سالن دارای تم رنگی و روشن بسیار زیبایی است که عکس های شما را زیباتر خواهد کرد. تیم عکاسی نقره در سالن مستقر بوده تا شما بتوانید با صرف هزینه کم ترین از عکاسی حرفه ای بهره مند شوید. 

سفره عقد این سالن از اکسسوری ها و ظروف بسیار زیبا و برند استفاده کرده است و چیدمانی بسیار زیبا دارد. امکان پذیرایی ناهار و شام نیز برای مهمانان شما فراهم شده است تا شما بتوانید از عزیزانتان با انواع غذاها پذیرایی کنید.

 بهترین دفترخانه ها و سالن عقدهای محدوده شمال شرق تهران

دفتر عقد طلایی

کسی نیست که در شرف ازدواج باشد و حاج آقا طلایی را نشناسد. دفتر ازدواج طلایی در منطقه پاسداران واقع شده است و نکته حائز اهمیت در مورد این دفترخانه این است که هیچ مورد طلاقی در آن ثبت نمی شود. در ضمن این دفتر ازدواج پذیرایی کامل شامل نهار و شام نیز دارد و خدمات جانبی مانند میکاپ و آتلیه نیز طی قراردادهای مجزا ارائه می شود. 

دفتر خانه 472

دفترخانه قلهک در سال 1377 تاسیس گردید. به تازگی با ایجاد تغییرات دکوراسیون و سفره عقد با فراهم کردن امکاناتی نظیر گل آرایی و شمع آرایی و عقد آرایی و خدمات پذیرایی و موسیقی بیش از پیش می تواند مراسم با شکوهی را برای عروس خانم ها و آقا دامادها به وجود آورد. سالن عقد این دفترخانه گنجایش 30 نفر را دارد. این دفترخانه برای راحتی حال مهمانان دارای اتاق انتظار نیز می‌باشد و مدت زمان اختصاص داده شده به هر زوج حدود یک ساعت می باشد

بهترین دفترخانه های محدوده غرب تهران

در محدوده غرب و شمال غرب تهران دفاتر ازدواج متعددی موجود است که در ادامه تعدادی از بهترین آنها را بررسی می کنیم

دفتر عقد پیوند مهر افزا

شما در مجموعه پیوند مهرافزا واقع در جنت اباد به عنوان عضوی از باشگاه مشتریان محسوب می شوید. اعضای باشگاه مشتریان برای برگزاری سایر جشن های خود همانند تولد، عروسی و .... شامل تخفیف های پیشنهادی توسط مجموعه می شوند. ظرفیت سالن عقد مهرافزا 50 نفر است 

موسیقی سنتی از جمله گزینه هایی است که با انتخاب آن می توانید به هرچه با شکوه‌تر شدن مراسم خود کمک کنید. علاوه بر این در این سالن از امکاناتی همچون پذیرایی از مهمان های شما با منوی کافی‌شاپ، نورپردازی، گل آرایی و شمع آرایی برخوردار خواهید بود. مجموعه مهرافزا برای زوج های جوان تورهای بوم گردی برگزار می کند که برای راحتی خود در تدارک سفر می توانید از این دفترخانه کمک بگیرید. 

دفتر ازدواج و سالن عقد آیین مهر و وفا

سالن عقد آیین مهر و وفا سالهاست که پذیرای عروس و دامادهای خوش سلیقه در منطقه غرب تهران، مرزداران است. بهره گیری از فضای روف گاردن مدرن باعث شده است بسیاری از جوانان این سالن عقد را برای مراسم عقد و ازدواج خود انتخاب کنند. پذیرایی با مواد درجه یک و سفره عقد شیک این مجموعه نیز از دیگر مزایای آن است.

دفتر ازدواج پیوند مهر دریا 

این سالن عقد شیک و بزرگ، در محدوده سعادت آباد قرار دارد و مدیریت این مجموعه را سرکار خانم شارقی برعهده دارند. سابقه 20 ساله دفتر ازدواج پیوند مهر دریا و فضای بزرگ و همچنین امکان انتخاب دکوراسیون و چیدمان از مزایای اصلی این دفتر ازدواج است

دفتر ازدواج و سالن عقد درین

اگر به دنبال سالن عقد در منطقه غرب تهران با امکانات کامل و قیمت مناسب هستید سالن عقد درین با تیم مدیریتی جوان و خلاق پذیرای مهمانان عزیز هستند. این سالن عقد بهترین خدمات یکپارچه عقد را به عروس دامادهای عزیز ارائه می دهد.


 بزمینه ضمن آرزوی خوشبختی و سعادت برای همه شما عروس و دامادهای عزیز، شما را به مطالعه مقالات بخش مشاوره ازدواج دعوت می کند.

مقالات مشابه:

همه چیز درباره مهریه و قوانین مربوط به آن

شروط ضمن عقد و بندهای عقدنامه

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت

ستاره | 1397 مهر 08


هیچی مثل کسی که عقد روئ میخونه مهم نیس
من عقد اریایی هم داشتم انقدر با احساس اجرا شد که هرگز یادم نمیره بعضی عاقدها اعصاب ندارند

farid | 1397 مهر 09


معلومه که این دفتر عقد ها خوبن ولی خب قیمت ها رو هم کاش بذارن تا بشه مقایسه کرد چون تلفنی هم قیمت نمیدن باید حضوری مراجعه کرد

رزیتا | 1397 مهر 10


چقدر خوبن اینا...

مهسا | 1397 مهر 15


من تو بزمینه دیدم دفاتر عقد رو هنوز شک دارم که کدومو انتخاب کمنیم ولی الان مهرافزا رو دیدم که باشگاه مشتریان داره جالبه بعدا هم میشه ازش استفاده کرد