معرفی بهترین تالارهای عروسی تهران

معرفی بهترین تالارهای عروسی تهران

فهرست عناوین

اولین چیزی که در برنامه ریزی عروسی بعد از تعیین تاریخ حدودی مراسم به فکر عروس و داماد می رسد، تالار پذیرایی مراسم عروسی است. شاید بتوان گفت که مهمترین انتخاب در بین المان های عروسی، انتخاب محل برگزاری مراسم عروسی است. بخش اعظم هزینه عروسی صرف تالار عروسی و متعلقات آن می شود؛ از این رو منطقی است اگر بیشترین بخش تحقیق و بررسی شما را به خود اختصاص دهد. کارشناسان ما در بزمینه سعی کردند تا با ذکر نکاتی که باید در انتخاب تالار پذیرایی و هنگام بازدید از تالار مورد توجه قرار دهید، شما را در این امر مهم یاری دهند. علاوه براین در پایان مقاله بهترین تالار های تهران طبق نظر کارشناسان بزمینه نام برده خواهد شد تا به شما در انتخاب بهتر کمک کنیم.

هزینه تالار

در هر قسمت از مراسم عروسی، پیش از انتخاب باید ابتدا بودجه خود را مشخص کنید تا بتوانید استانداردهای خود برای انتخاب تالار را در محدوده بودجه خود تعیین کنید.

محدوده دسترسی تالار

دومین نکته ای که باید آن را مورد توجه قرار دهید، محدوده قرارگیری تالار پذیرایی عروسی شماست. محل اقامت مهمانهای عروسی، محل باغ عکاسی یا آتلیه و نحوه دسترسی، پارامترهای تعیین کننده محل تالار عروسی شماست.

ظرفیت سالن

برای آن که ببینید به سالن با چه ظرفیتی نیاز دارید، باید تعداد سر انگشتی مهمانان خود را حساب کنید. نیازی به محاسبه ی خیلی دقیق نیست. خطای 50 نفر کاملا بدون اشکال است. پس از تعیین تعداد مهمان ها، تالارهای با ظرفیت مد نظر خود در محدوده جغرافیایی مد نظرتان را بررسی کنید.

پارکینگ تالار

مهمانهای شما از عزیزترین آشنایان شما هستند که در مراسم عروسی شما جمع می شوند تا آغاز زندگی مشترک شما را جشن بگیرند. بنابراین بهتر است تا حد ممکن اسباب راحتی آن ها را فراهم کنید. جای پارک معضلی است که در اکثر مواقع گریبان‌گیر راننده و سرنشینان اتومبیل هاست، به خصوص در شب عروسی همه ترجیح می دهند تا کمترین مسافت را تا سالن طی کنند. در ایده آل ترین حالت بهتر است تالاری انتخاب کنید که دارای پارکینگ باشد؛ اما اگر این امکان مقدور نبود تالاری واقع در خیابانی را برگزینید که به تعداد ماشین های مهمان های شما جای پارک پیدا شود. لازم به ذکر است گاهی اوقات ظرفیت پارکینگ تالار جوابگوی مهمانان شما نیست. بنابراین در هر صورت انتخاب تالاری که خیابان آن جای پارک زیاد داشته باشد، کار عاقلانه ای است.

کیفیت غذا و پذیرایی

وقتی در کارت عروسی خود مهمانان را به صرف شیرینی و شام دعوت می کنید، باید به فکر کیفیت شام، شیرینی، میوه و وسائل پذیرایی باشید. اینکه شام مراسم به صورت دیس پرس، پرسی یا سلف سرویس باشد و اینکه شامل چه غذاهایی باشد، تا حد زیادی بستگی به بودجه و فرهنگ شما دارد؛ اما در هر صورت کیفیت غذا باید خوب باشد زیرا بیشترین هزینه ای که برای تالار صرف کرده اید صرف شام شده است. مسئولیت خرید شیرینی و میوه را می‌توانید خودتان بر عهده بگیرید اما با کیفیت و گرم بودن غذا، نحوه سرو، تمیز بودن ظروف پذیرایی و رفتار پرسنل و میزان رسیدگی مهماندارها را باید با دقت بررسی کنید.

گروه موزیک و دی جی

در ساعات حضور اقوام، دوستان و آشنایان شما در تالار نباید حوصله ی آنها سر برود. باید ابزار سرگرمی آن ها را به نحوی فراهم کنید که آن ها میل به اتمام عروسی نداشته باشند. اگر تالار شما دارای دی جی در سالن زنانه باشد این حسن را دارد که موسیقی و سرگرمی مراسم خانم ها را انجام دهد و خواننده آقا هم مدیریت قسمت آقایان را عهده دار باشد. اغلب در مواردی که جوانان زیادی در بین مهمانها حضور دارند گروه موزیک به یکی از مهمترین موارد تبدیل می شود.

سیستم گرمایش و سرمایش

با توجه به فصل برگزاری عروسی باید سیستم گرمایش یا سرمایش سالن مدنظر را مورد بررسی قرار دهید. به خصوص در فصل های گرم سال با فعالیت مهمان ها در صورت خراب بودن یا قوی نبودن سیستم سرمایش تحمل شرایط سالن غیرممکن می شود. حتما قبل از بستن قرارداد این مورد را جدی بگیرید تا هم خودتان و هم مهمان ها اذیت نشوید.

تمیزی سالن و میز صندلی ها

به طور حتم پاکیزگی و ظاهر مناسب وسایل سالن برگزاری مراسم یکی از مهمترین مواردی است که باید مورد توجه قرار بگیرد؛ زیرا در خانه های ایرانی تمیز و مرتب بودن امری ضروری تلقی می شود، چه برسد به یک مراسم تشریفاتی و رسمی مانند عروسی.

سرویس بهداشتی و رختکن

از موارد مهمی که باید برای راحتی مهمانان خود به آن توجه کنید وجود سرویس بهداشتی و رختکن مناسب و تمیز است. بهتر است رختکن تالار دارای کمد و چوب رختی باشد تا مهمان ها با خیال راحت لباس های خود را در جای مناسب قرار دهند. مساحت رختکن نیز باید با تعداد مهمان ها و ظرفیت سالن تناسب داشته باشد. اگر عروسی شما در ساعت نزدیک اذان است حتما به فکر نمازخانه برای آن تعداد مهمان هایی که می خواهند نماز بخوانند باشید. در هنگام بازدید از تالار بد نیست سری هم به سرویس بهداشتی بزنید تا از تمیز بودن آن خیالتان آسوده شود.

در آخر توصیه می‌شود پیش از عقد قرارداد حتما یک شب به عنوان تست شام و موزیک و سایر پارامترهای مراسم در یکی از عروسی های تالار با هماهنگی مدیریت حضور پیدا کنید تا با خیال راحت بهترین گزینه را انتخاب کنید.

بهترین تالارهای محدوده غرب تهران

تالار مجلل ژابیز

مجموعه ‌ی ژابیز یکی از لاکچری‌ترین و زیباترین تالارهای تهران هست که در سال 1397 افتتاح شده و از فضای کاملا متفاوتی برخوردار است. تالار ژابیز در محدوده‌ی شمال غرب تهران واقع شده و دارای دو سالن مجزا هرکدام به مساحت‌ 1000 مترمربع و ظرفیت پارکینگ اختصاصی 150 اتومبیل هم‌زمان هست.

این تالار با استفاده از فضایی با آرامش و لوکس، گل‌آرایی، لوستر آرایی و شمع آرایی‌هایی مدرن، فضایی دل‌نشین ایجاد کرده است. کلیه‌ی سالن‌های تالار دارای سقف‌های بلند و باشکوه هستند که با طراحی زیبا و چشم‌نواز خود مهمانی را باشکوه تر و مجلل تر می‌سازد. فضاهای داخلی و دکوراسیون داخلی این تالار با الهام از هنر پیشین و اصیل ایرانی طراحی‌شده است. کلیه‌ی دیوارهای اصلی سالن، سقف‌ها، ستون‌ها با گچ‌بری‌هایی خاص و زیبا توسط هنرمندان ایرانی مزین شده است. لوستر آرایی‌های این سالن بسیار مجلل و زیباست. درب‌های ورودی سالن‌های اصلی به سبک درب‌های کاخ و عمارت‌های مجلل پیشین ایرانی از چوب هست. اتاق های عقد به ظرفیت 100 نفر تعبیه‌شده است که مراسم عقد در این اتاق با دیزاین و تم موردنظر میزبان طراحی می‌گردد.

تالارهای هتل اسپیناس پالاس

هتل اسپیناس پالاس تهران در سعادت آباد دارای تالارهای متفاوت و باشکوهی‌ست که در ذیل 3 مورد از آنها را معرفی می‌کنیم:

   1.تالار امیران یک

تالاری بی‌نظیر با دکوراسیون کلاسیک همراه با کلیه‌ی امکانات برگزاری جشن‌ها، سمینارها و همایش‌های بین‌المللی، است. علاوه بر این، تالار مجهز به اتاق VIPبرای مراسم خاص است. ضلع جنوبی تالار مشرف به شهر است و با تراس بزرگ، قابلیت هر نوع مهمانی باربکیو را داراست.

   2.تالار امیران دو

همانند تالار امیران 1، این تالار، فضایی بی‌نظیر با دکوراسیون کلاسیک همراه با کلیه‌ی امکانات برگزاری جشن‌ها، سمینارها و همایش‌های بین‌المللی، است. علاوه بر این، تالار مجهز به اتاق VIP برای مراسم خاص است. ضلع جنوبی تالار مشرف به شهر است و با تراس بزرگ قابلیت هر نوع مهمانی باربکیو را داراست.

  3.سالن VIP لاتون

این سالن لوکس در مجموعه هتل اسپیناس، با معماری مدرن و نمایی بسیار زیبا و چشم‌نواز از شهر تهران جهت برگزاری سمینارها و میهمانی‌ها آماده‌ی ارائه‌ی سرویس به مهمانان گرامی است. سالن ایوان دارای یک اتاقVIP   بسیار زیبا و شکیل می‌باشد. این اتاق دارای نقاشی‌های بسیار زیبا و دل‌انگیز از طبیعت است.

تالار شب مهرگان

تالار شب مهرگان در منطقه پونک تهران واقع شده است و حقیقتا می‌توان آن را یک تالار پذیرایی شیک (یا لاکچری) در تهران قلمداد نمود. این تالار موقعیت مکانی بسیار مناسبی دارد و می توان گفت با توجه به اینکه پارکینگ اختصاصی مناسبی برای میهمانان خود فراهم نموده، می تواند براحتی نظر مشتریان را جلب نماید. تالار شب مهرگان دارای دو سالن پذیرایی بسیار شیک با ظرفیت جمعا 450 نفر می باشد. 

آسانسورهای بسیار بزرگ برای رفاه حال میهمانان فراهم شده است. کلیه سالن ها با سقف های بلند و باشکوه  هستند که با طراحی زیبا و چشم نواز خود مهمانان عزیز خود را به وجد خواهد آورد. این مجموعه دارای پارکینگ VIP و پارکینگ فضای باز در داخل تالار می باشد. از جمله محسنات این تالار مجلل محوطه 6000 متری این مجموعه و آبنماهای بسیار زیبا می باشد که با فضاسازی و معماری خاص در شمار  تالارهای خوب تهران قرار گرفته است.

تالار آمیتیس

وجه تمایز تالار آمیتیس، ورودی زیبا و باشکوه و امکان استقبال از اتومبیل عروس و داماد داخل لابی است. مجموعه آمی تیس به دلیل برخورداری از طراحی منحصر به فرد، جایزه ویژه معماری برتر را در سال 1382 دریافت کرده است. تالار پذیرایی آمی تیس دارای دو سالن مجزا و آکوستیک با قابلیت پذیرایی تا ٤٥٠ نفر و امکانات کامل شامل نورپردازی و سیستم های صوتی و تصویری حرفه ای است.

بهترین تالارهای محدوده شمال تهران

باشگاه تشریفاتی نیاوران

این تالار قدیمی و خوش نام در منطقه تجریش تهران واقع شده است و هر ساله عروس و دامادهای بسیاری پیوند ازدواج خود را در این تالار شیک جشن می گیرند. کل 7 طبقه این مجموعه در اختیار همایش ها و جشنهای بزرگ قرار دارد و پارکینگ اختصاصی آن از ویژگی های مثبت آن است. پذیرایی های لوکس با بره و بوقلمون و انواع غذاهای فرنگی و ایرانی خاطره ای خاص برای مهمانان این مجموعه ایجاد می کند.

تالار پذیرایی صاحبقرانیه

تالار صاحبقرانیه واقع در منطقه اقدسیه جزو بهترین تالارهای شمال تهران به حساب می آید. این تالار دارای سالن هایی با دیزاینی با شکوه است. ظرفیت هر کدام از سالن های تالار مجلل صاحبقرانیه 450نفر است. این تالار، قادر به برگزاری دو مراسم به صورت همزمان است. همچنین این تالار دارای یک پارکینگ بزرگ و 4 آسانسور جهت راحتی مهمان ها می باشد. نکته حائز اهمیت زیبایی و شکوه این تالار است. گچ بری های این تالار شما را متحیر خواهد کرد.

تالار پذیرایی تین

تالار پذیرایی تین واقع در برج تین در سال 1392 در خیابان شریعتی افتتاح شده است. تالار عروسی تین دارای 9 طبقه پارکینگ عریض به ظرفیت حدود 500 ماشین می باشد. وجه تمایز این تالار، پذیرایی فوق العاده سطح بالا و کادر مجرب مهمانداری آن در فضایی لاکچری و خاص است.

بهترین تالارهای محدوده شرق تهران

تالار پذیرایی متین

تالار پذیرایی متین واقع در خیابان شریعتی با ظرفیت 400 نفر و سه طبقه پارکینگ اختصاصی یکی از مدرنترین تالارهای تهران است. این تالار در سال 1392 آغاز به کارکرده است و در سال 1396 تغییراتی را در دیزاین و دکوراسیون ایجاد کرده است. سالن خانم ها در طبقه اول و سالن آقایان در طبقه دوم قرار دارد.

تالار تشریفاتی ایرانیکا

تالار تشریفاتی ایرانیکا واقع در خیابان هنگام، دارای ظرفیت 500 نفر یکی از مجلل ترین تالارهای شرق تهران است.. تالار عروسی ایرانیکا دارای سالن و سفره عقد مجزا با ظرفیت 100 نفر می باشد. این تالار دارای روف گاردن بسیار زیبا و مناسب برای عکاسی و کلیپ و فیلم، سه طبقه پارکینگ، شمع آرایی و گل آرایی طبیعی است.  همچنین تالار یک اتاق مجلل VIP جهت سرو شام عروس و داماد دارد.

تالار پذیرایی تشریفاتی الیزه

تالار تشریفاتی الیزه دارای دو سالن مجزا با ظرفیت های 450 نفر واقع در میدان رسالت تهران است. سالن های بدون ستون، سقف های بلند و زیبا با طراحی های مدرن-کلاسیک که توسط طراحان ایتالیایی طراحی شده است، از ویژگی های بارز و تحسین برانگیز این تالار است. این تالار دارای 4 طبقه پارکینگ جهت راحتی مهمانان شماست. پرسنل با تجربه و مجرب و پذیرایی به سبک هتلی از دیگر امتیازات این تالار است

در ادامه با مطالعه مقاله بهترین باغ تالارهای تهران لطفا با ما همراه باشید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت

علیرضا | 1397 مهر 14


مهمترین معیار برای انتخاب باغ تالار هزینشه )))
هرچقد پول داشته باشی به همون اندازه میتونی تالار بهتری انتخاب کنی ولی اگر زیاد بگردید و جاهای مختلف رو ببینید میتونید بعضی تالارها رو پیدا کنید که شاید اسم نداسته باشن ولی هم قیمت خوبی دارن و هم بسیار مناسبن