ارتباط با مهمانان جشن عروسی

ارتباط با مهمانان جشن عروسی

فهرست عناوین

مهم نیست که تعداد مهمان‌های شما 100 نفر است یا 500 نفر، در هر صورت به یک برنامه ارتباطی با آنها نیاز دارید. فکر کنید در روز عروسی بطور اتفاقی متوجه می‌شوید که آدرس تالار را اشتباه وارد کرده‌اید و این اتفاق در حالی رخ داده است که دو یا سه بار آن را چک کرده بودید. در این زمان، مطمئنا نمی‌توانید از طریق صفحات اجتماعی خود مثل فیسبوک و ایسنتاگرام، آدرس صحیح تالار را به مهمان‌ها اطلاع دهید، چرا که احتمالا بسیاری از مهمان‌های شما آن را نخواهند دید. تماس تلفنی در این مواقع راهکار بهتری برای اطلاع رسانی است و البته انجام اینکار برای شما به تنهایی میسر نیست، بنابراین نیاز به یک برنامه ارتباطی دارید. نکات ذیل به شما کمک می‌کند که یک برنامه ارتباطی مناسب داشته باشید:

پیام باید خلاصه و قابل فهم باشد

نیازی نیست در مورد اتفاقی که افتاده است، زیاد توضیح دهید. در واقع شما باید پیام مورد نظرتان بصورت خلاصه، صریح و قابل فهم بیان کنید. به یاد داشته باشید که کافی است که مهمان‌های شما بدانند بدلایلی برنامه تغییر کرده است و آنها باید چه کاری انجام دهند.

اطلاعات سایت شخصی عروسی‌تان (کارت دعوت آنلاین) باید به‌روز و دقیق باشد

سایت شخصی عروسی شما در بزمینه احتمالا بازدیدکنندگان زیادی خواهد داشت چرا که ممکن است بسیاری از مهمان‌ها کارت دعوتشان را گم ‌کنند و یا هنگام سفر فراموش ‌کنند که آن را همراه خود بیاورند، بنابراین لازم است که سایت عروسی‌تان به‌روزرسانی شود و حاوی اطلاعاتی باشد که لازم است مهمان‌ها بدانند.

گروهی از افراد قابل اعتماد برای شروع تماس‌های تلفنی درختی ایجاد کنید

شما نمی‌توانید برای اطلاع تغییرات لحظه آخری به مهمان‌ها، خودتان با همه آنها تماس بگیرید. بنابراین لازم است که تعدادی از افراد قابل اعتماد در هر دو خانواده (عروس و داماد) را در نظر بگیرید که در صورت لزوم تماس‌های تلفنی را انجام دهند تا مطمئن شوید که اطلاعات لازم به همه اقوام (خصوصا آنهایی که هرگز صفحه عروسی شما را چک نمی‌کنند) داده می‌شود. همچنین لازم است که از بین دوستان خود نیز افرادی را در نظر بگیرید تا در صورت لزوم تغییرات رخ داده را به اطلاع سایر دوستان شما برسانند.

از پنل‌های ارتباطی سایت‌های معتبر در زمینه جشن‌های عروسی استفاده کنید

سایت‌های معتبری که در حوزه جشن‌های عروسی فعالیت می‌کنند، معمولا پنل‌های ارتباطی مانند پیامک و تلگرام برای اطلاع رسانی در مورد جشن و تغییرات احتمالی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند. بنابراین شما می‌توانید با عضویت در آنها و افزودن شماره تماس مهمان‌ها در مراحل ایجاد کارت دعوت مجازی از امکانات ارتباطی این سایت‌ها برای اطلاع رسانی استفاده کنید. 
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت