بادکنک آرایی ساده برای تولد

بادکنک آرایی ساده برای تولد

فهرست عناوین

از سالیان بسیار قدیم هنگامی که به فکر جشن گرفتن می افتادیم، اولین چیزی که برای تزئین خانه یا محل جشن در ذهنمان تجسم می کردیم، استفاده از بادکنک های رنگارنگ برای ایجاد نشاط و شادی در محیط بود. علاوه بر این اگر جشن مربوط به بچه ها می شد یا حتی بچه ها نیز در جشن حضور داشتند (که معمولا همیشه هم حضور دارند!) بادکنک بازی یکی از کارهای ثابت جشن می بود. شاید قدیم ها کیفیت بادکنک ها و مدل های آنها خیلی تنوع نداشت و حتی شاید هم عمر آنها به طول جشن نمی رسید، اما امروزه مدل های بسیار زیادی وجود دارد که انتخاب های شما را سخت تر نیز خواهد کرد!

ما چند مدل آسان برای تزئین و بادکنک آرایی جشن تولد را به شما معرفی می کنیم که با صرف وقت نه چندان زیاد می توانید یک دکوراسیون شیک را تهیه کنید.

بادکنک آرایی با حلقه های هولاهوپ

شاید اینجا منظورمان از حلقه هولاهوپ دقیقا همان حلقه ای نباشد که شما با آن ورزش می کنید اما می توانید در این نوع بادکنک آرایی از هر نوع حلقه ای (حتی هولاهوپ) استفاده کنید. ابتدا بادکنک ها را باد کنید و سپس آنها را با نخ بهم و سپس به حلقه ببندید.

بادکنک آرایی میز جشن با بادکنک های هلیومی

از بادکنک های مختلف و رنگارنگ برای تزئین میز جشنتان استفاده کنید و آنها را در کنار سایر وسائل روی میز قرار دهید.

بادکنک آرایی با المان های تزئینی دیگر

حتما قبل از این هم بارها در مکان های مختلف بادکنک هایی را به شکل حیوانات یا خوراکی ها یا گیاهان دیده اید. حال شاید اگر بدانید که تزئین آنها به برخی از اشکال آنچنان کار پیچیده ای هم نیست، سر ذوق بیاید و دلتان بخواهد خودتان ان را برای دکوراسیون جشن تولدتان درست کنید.

بادکنک هایی به شکل گربه، گیلاس یا کاکتوس نمونه هایی از این مدل ها هستند.

علاوه بر این بعضی بادکنک ها به قدری بزرگ و حجیم هستند که می شود هر یک از آنها را به تنهایی با عروسک، تور یا ریسه هایی از جنس هایی مانند کاغذ یا کاموا تزئین کرد. 

بادکنک آرایی با ابتکار بر روی بادکنک

همانطور که در تصاویر می بینید، چسباندن گلوله های تزئینی بر روی بادکنک و استفاده از کاغذهای شادی یا همان خرده کاغذهای رنگی ایده هایی بسیار جالب برای یک بادکنک آرایی ساده اما در عین حال ابتکاری و شاد برای جشن تولد هستند.

با این حال در هر صورت اگر کمی خلاقیت را چاشنی کار کنید، خودتان می توانید با توجه به آنچه که در دست دارید، مدل های جدیدی را خلق کنید و از تزئین دکوراسیون جشن‌تان لذت ببرید! برای ایده گرفتن می توانید اینجا را ببینید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید

کسب و کارها

نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت

احسان | 1397 مهر 08


ممنون.من برای جشن تولد دخترم از ایده های شما استفاده کردم

رزیتا | 1397 مهر 09


این بادکنک هارو از کجا میشه پیدا کرد؟؟؟

بهار | 1397 مهر 18


اصلا بادکنک میبینم یاد جشن میفتم، موافقم که در دیزاین جشن ها بادکنک همیشه باشه، ایده های خلاقانه خیلی میتونه یه دیزاین رو خاص جلوه بده