انتخاب عطر مناسب روز عروسی

انتخاب عطر مناسب روز عروسی

فهرست عناوین

داشتن بوی خوش در روز عروسی نیز بخشی از زیبایی شما به شمار می‌آید، بنابراین باید در انتخاب عطر دقت کنید. به یاد داشته باشید که بوییدن شیشه‌های عطر روش مناسبی برای انتخاب عطر نیست، بلکه شما باید عطر را روی پوست خود امتحان کنید. وقتی می‌خواهید عطر جدیدی را امتحان کنید، آن را روی قسمت داخلی آرنج‌ خود اسپری کنید. سپس داخل فروشگاه کمی حرکت کنید و اجازه دهید بدنتان گرم شود و عطر با پوست‌تان ترکیب شود، حال می‌توانید بوی واقعی عطر را استشمام کنید و در مورد خرید آن تصمیم بگیرید.

به یاد داشته باشید که نظر نامزدتان را در مورد عطر انتخابی بپرسید و  مطمئن شوید که او به عطر شما حساسیت ندارد و گرنه در روز عروسی او را دچار مشکل خواهید کرد. معمولا شما باید عطرتان را  مطابق با سلیقه شخصی خودتان انتخاب کنید، اما می‌توانید بر اساس محل برگزاری مراسم عروسی‌تان، از پیشنهادهای ذیل نیز استفاده کنید:

عروسی در باغ

اگر عروسی شما در یک باغ برگزار می‌شود، پیشنهاد می‌شود از عطرهای با پایه گل و ترکیبی با نت‌های آغازی شیرین و غیرمعمول استفاده کنید.

عروسی در تالار

برای مکان‌های سربسته مثل تالارها، عطری با نت‌های ترغیب‌کننده کارامل و هلو پیشنهاد می‌شود. استفاده از این نوع عطر باعث می‌شود شما لوکس و متمایز به نظر برسید.

عروسی در طبیعت

اگر قصد دارید مراسم عروسی خود را در طبیعت برگزار کنید، عطر شما باید سبک باشد. برای مثال عطری با ترکیب وانیل سیاه و بابونه برای این منظور مناسب است.

عروسی در ساحل

هنگامی که قرار است عروسی شما در کنار دریا برگزار شود، بهتر است از عطری سبک استفاده کنید که حس تازگی را در شما القا کند. برای این منظور، عطری با ترکیب رازیانه و شکوفه سیب پیشنهاد می‌شود.

ما در ادامه 9 رایحه شیک برای عروس خانم ها را به شما پیشنهاد می کنیم.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت