کیک های جذاب سبک بوهو

کیک های جذاب سبک بوهو

فهرست عناوین

اگر سبک مورد علاقه شما سبک بوهو است این مقاله برای انتخاب کیک متناسب با مراسمتان همراه شما خواهد بود.

در این استایل بزرگترین ویژگی استفاده از المان های طبیعت است و در تمام انتخاب ها از تاج سر و گل عروس تا دیزاین محل برگزاری مراسم و کیک، خود را نشان می دهد.

استفاده از گل های وحشی طبیعی و همچنین شاخ و برگی که حالت بکر خود را حفظ کرده هم به کیک شما جلوه ویژه ای می دهد و هم تکمیل کننده استایل شماست.

در طبیعت هیچ چیز خط کشی شده و منظم نیست و از این رو در این استایل از کیک هایی با شکل غیر منظم و غیر معمول نیز استفاده می شود.

کیک های نیکد یا کیک هایی که با روکش و یا خامه پوشیده نشده باشند نیز به تازگی طرفداران زیادی پیدا کرده در این استایل نیز محبوب است. کیک های نیکد یا کیک های پوشیده نشده یا نیمه پوشیده زیبایی خاصی به مراسمتان می بخشد.

سعی کنید در تزیینات گل روی کیک رنگ سبز که رنگ طبیعت است به چشم بیاید تا با استایل شما همخوانی خود را حفظ کند.هرچه این تزیینات به رنگ های دیگر متمایل شوند وارد حیطه بقیه استایل ها خواهند شد.

با انتخاب نوع کیک، متناسب با استایل جشنتان ،یک هماهنگی دلنشین را به وجود می آورید که برای تمام میهمانانتان شیرین خواهد بود.

اگر هنوز استایل یا سبک مورد علاقه برای جشن عروسی‌تان را نمی شناسید، یا شک دارید که استایل بوهو مناسب شماست یا خیر، حتما تست استایل شناسی بزمینه را امتحان کنید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید

کسب و کارها

نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت

هستی | 1397 مهر 09


عاشقشونم، چقدر عکس هاتون خوشگله، سبک بوهو واسه کیک چقدر خاص کرده کیک ها رو. یعنی الان تامین کنندگان کیک بزمینه، میتونن کیک به سبک بوهو برای مراسم ام آماده کنن؟ میشه لطفا راهنمایی ام کنین

مارتین لوترکینگ | 1397 مهر 18


چه ایده و طرح جالبی. اونم رو کیک