دسته گل مناسب سبک و استایل بوهو

دسته گل مناسب سبک و استایل بوهو

فهرست عناوین

دسته گل استایل بوهو طرفداران بسیار زیادی دارد تا جایی که عروس خانوم هایی که استایل عروسی متفاوتی دارند نیز ممکن است دسته گل خود را از این استایل انتخاب کنند. اما این کار توصیه نمی‌شود چرا که باعث به وجود آمدن ناهماهنگی در انتخاب های شما خواهد شد. از این رو بهتر است تصمیم خود را بگیرید و با اطمینان خاطر یک استایل را انتخاب کنید و در تمام جنبه های مراسمتان همان استایل را وارد کنید، و در نهایت از ثبت خاطره شروع زندگیتان لذت ببرید.

مهم ترین انتخاب در استایل بوهو، بعد از انتخاب لباس متناسب، انتخاب دسته گل می باشد. دسته گل این استایل دارای گل های رنگارنگ و وحشی ست که لزوما از نظر اندازه باهم یکی نیستند.

همانطور که میدانید در استایل بوهو آزادی عمل و راحتی از ویژگی های بارز و مهم است که این ویژگی خود را در انتخاب دسته گل نیز نشان می دهد. از این رو محدودیت قابل توجهی در این مرحله نخواهید داشت و حتی می توانید از گل های ریز و درشت باهم استفاده کنید و یا حتی از کاکتوس بین گل هایتان استفاده کنید تا بعد از مراسم آن را در گلدانی کاشته و برای همیشه آن را به یادگار داشته باشید.

برای انتهای دسته گل حتما نیاز نیست که با نظم و ترتیب و محکم گل ها بسته شوند و کافی ست از یک تور یا روبان زیبا استفاده کنید.

به این ترتیب حتی می‌توانید دسته گل عروسیتان را خودتان از دل طبیعت زیبا درست کنید و بهترین خاطره را برای خود و همسرتان رقم بزنید.

اگر هنوز استایل یا سبک مورد علاقه برای جشن عروسی‌تان را نمی شناسید، یا شک دارید که استایل بوهو مناسب شماست یا خیر، حتما تست استایل شناسی بزمینه را امتحان کنید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید

کسب و کارها

نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت