سه دلیل برای باز نکردن کادو کودک در جشن تولدش!

سه دلیل برای باز نکردن کادو کودک در جشن تولدش!

فهرست عناوین

یک لحظه فوق العاده جذاب در جشن تولد کودکان، لحظه باز کردن کادوها و هدایاییست که مهمانان جشن با هزار ذوق و علاقه آن ها را برای شما به یادگار آورده اند! مطمئن باشید که یکی از انگیزه های اصلی برای گرفتن تولد کودکان نیز دریافت این هدایاست چرا که موجب خوشحالی و شادی آنها می شود! اما بنابر دلایلی که ادامه توضیح خواهیم داد، حداقل نباید بگذارید فرزندتان جلوی باقی کودکان کادوهایش را باز کند.

ممکن است سایر بچه ها احساس خوبی نداشته باشند!

در روز تولد قرار است به همه خوش بگذرد و باز کردن کادوها مقابل سایر مهمان‌ها ممکن است باعث شود بعضی از بچه‌ها احساس خوبی پیدا نکنند. ممکن است والدین آنها فراموش کرده باشند کادو بگیرند یا توانایی مالی برای خرید کادو نداشته باشند، یا کادویی بعضی بهتر از بقیه باشد یا مثلا چیزی را کادو بیاورند که کودک قبلا داشته است یا کودک دیگری آرزوی داشتن آن کادو را داشته باشد. این بخش از جشن ممکن است باعث ایجاد ناراحتی و یا حس حسادت در بین بچه ها شود.

این کار باعث می‌شود بر روی هدیه تمرکز شود!

جشن تولد باید صرف وقت گذراندن با دوستان شود نه اینکه چه چیزی کادو آورده شده است. سعی کنید جشن تولد را بیشتر به سمتی متمرکز کنید که خاطرات خوب و شیرینی برای مهمانان به یادگار بماند. در ضمن هنگامی که زمانی صرف باز کردن کادوها می‌شود، معمولاً بازگرداندن جو شادی و بازی سخت خواهد بود.

باعث ایجاد فشار بر روی بچه‌ها می‌شود!

اگرچه برای یه کودک مهم است که یاد بگیرد چگونه در مقابل دریافت یک هدیه مودبانه تشکر کند ولی بهتر است از راه‌ها و روش‌های دیگری برای آموزش به کودک خود استفاده کنید. هر چند یک کودک ممکن است به خوبی تربیت شده باشد ولی گاهی برای او دشوار است تا تفاوت بین رفتار خوب و رفتار پر هیجان را تشخیص دهد. ممکن است کودک با دریافت یک هدیه متوسط احساس بدی پیدا کند و یا با دریافت یک هدیه خوب هیجان زده شود و برایش سخت باشد و یا نتواند بر احساساتش غلبه کند.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت

کسری | 1397 مهر 08


ایده خوبیه چون بچه هایی که توی جشن هستن ممکنه حس خوبی نداشته باشند و اذیت شن