چند ایده خاص بادکنک آرایی برای جشن بیبی شاور

چند ایده خاص بادکنک آرایی برای جشن بیبی شاور

فهرست عناوین

بادکنک‌ها یکی از بهترین ابزارها برای دکوراسیون و همچنین اعلام جنسیت نوزاد در بیبی شاور به شمار می‌روند. در واقع آنها با تنوع رنگ و سایز گسترده‌ای که دارند به شما امکان می‌دهند تا طرح‌های فوق‌العاده‌ای برای متفاوت کردن مراسم‌تان داشته باشید.ما چند نمونه از این طرح‌ها را به شما معرفی می‌کنیم که حتی می توانید از آنها در بادکنک آرایی ساده برای تولد نیز استفاده کنید.

تخته حدس بادکنکی

برای اجرای این ایده، کافی‌ است تعدادی بادکنک را که درون یک یا چندتا از آنها را با کاغذهای رنگی متناسب با جنسیت جنین (صورتی یا آبی) پر کرده‌اید، تا حدی که شکل کروی بگیرند با گاز هلیوم پر کنید و بر روی یک فوم مربع شکل بچسبانید. تخته حدس، هیجان آشکار شدن جنسیت جنین را در بیبی شاور بیشتر می‌کند و مدت زمان بیشتری مهمان‌ها را درگیر یافتن پاسخ می‌کند.

پس‌زمینه رنگین‌کمانی

اگر برای دکوراسیون منزل‌تان به دنبال یک ایده جذاب و زیبا هستید، پس‌زمینه رنگین‌کمانی یک انتخاب مناسب برای شما است. برای انجام این کار، تعدادی بادکنک رنگی تهیه کنید. آنها را با گاز هیلوم پر کنید و با نخ‌های رنگی ببنیدید. سپس طول نخ‌ها را به‌گونه‌ای تنظیم کنید که بعد از چسباندن بر روی زمین، مانند شکل بالا بادکنک‌ها در ارتفاع‌های مختلف قرار گیرند.

میز بادکنک های رنگین‌کمانی

بادکنک‌ها برای تزئین میز پذیرایی در بیبی شاور نیز ابزارهای مناسبی هستند. می‌توانید آنها را در سایزهای مختلف با گاز هلیوم پر کنید و با استفاده از کاغذهای رنگی مانند شکل فوق کنار هم بپچید و بر روی میز پذیرایی‌تان قرار دهید.

گل‌های بادکنکی

اگر تم‌های ساده‌تر را برای بیبی شاور می‌پسندید، می‌توانید بادکنک‌ها را به کمک گل‌های مصنوعی همر‌نگ‌‌شان تزئین کنید. اگر می‌خواهید خلاقیت بیشتری به خرج دهید می‌توانید به کمک چند بادکنک و دستمال‌های کاغذی که به شکل گل برش خورده‌اند، هر بادکنک را تزئین کنید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت

فتانه | 1397 مهر 28


من عاشق بادکنک ارایی هستم